Hey meiden, Ik heb helaas vorige week een miskraam gehad. Maar nu vraag ik mijn eigen af hoe moet ik nu rekenen met mijn cyclus gewoon vanaf wanneer de miskraam zich aandiende? We gaan nu nog niet verder hoor, maar dan weet ik een beetje wanneer ik ongesteld moet worden. Alvast bedankt! Liefs, misspuma
wat erg voor je! eigenlijk moet je nu gewoon wachten tot je weer ongesteld wordt je kunt eigenlijk niet gaan tellen dat is moeilijk. bij de een gebeurt het dat er ongeveer 2 a 3 weken na miskraam weer een eisprong plaatsvindt en bij de ander duurt het ong een maand, als je gecureteerd bent dan ga je na een paar wkn op nacontrole bij de gyn en die doet dan een echo om te kijken hoe de baarmoeder eruit ziet aan de hand vd de echo kan hij dan zien hoe dik het baarmoederslijmvlies is als het dan vrij dik is dan kun je vlug een eisprong verwachten, maar heb je geen ziekenhuisopname gehad en je bent het vruchtje zo thuis verloren dan wordt het wat moeilijker om te weten te komen wanneer volgende eisprong/menstruatie
Oke dus ik moet eigenlijk gewoon wachten totdat er weer een ongesteldheid optreed en dan pas weer gaan rekenen? Bedankt voor je antwoord! Liefs, misspuma
Hoi, Wat spijtig dat je een miskraam hebt gehad. Sterkte. Ik heb er ook pas 1 gehad bij 6 wk. Na 42 dagen werd ik weer ongesteld. We hadden bewust gewacht op een eerste menstruatie. Nu maar kijken of mn cyclus weer normaal is. We gaan er nu weer voor. Vaak raden ze het ook aan om een menstruatie af te wachten en dan er weer voor te gaan. Het zal nu afwachten zijn voor je. Het is per persoon verschillend. Misschien heb je gelijk je gewone cylus, maar het kan ook na een miskraam langer duren. Na je ongi kan je beter rekenen misschien. Succes meid. Dikke kus Poeki
Hi meis, jeetje wat erg voor je! Je moet idd nu wachten op je menstruatie,ik heb zelf ook een MK gehad eind oktober en ik ben gelijk weer zwanger geworden,ZONDER eerst een ongie,het kan dus ook zo zijn dat je gelijk weer zwanger wordt,ik had er niet op gerekend want ik dacht dat je eerst moest wachten maar zoals je ziet hoeft dat niet! Ik wil je heel veel sterkte wensen! Liefs Dais... xxx
@ Poeki: Wat erg voor je dat je ook een miskraam hebt gehad, sterkte! Succes met het zwanger worden! @ Daisy1975: Ook voor jou erg dat je een miskraam hebt gehad, maar nu weer zwanger zo te lezen! Gefeliciteerd geniet ervan hoor! Oké dan wacht ik rustig af totdat ik mijn ongi weer krijg. Hadden jullie na je misrkaam ook nog zo een last van misselijkheid? Ik heb dat nog steeds zal wel over gaan maar het is wel vervelend. Liefs, misspuma
ik wacht ook nog steeds en het is om gek te wordne he eergisteren had ik ovulatiepijn en vandaag weer een zeurderend gevoel dus helaas weet het hier ook niet wat men cyclus gaat doen. Ben beginnen tellen vanaf de dag ik begon te vloeien.
Hoi Allemaal, Ook ik zit te wachten op mijn ongi.. Dat wachten is echt dodelijk.. Dat is ook de reden waarom ik nu lid ben.. Wat ik heb begrepen dat het wel tot 6 weken kan duren dat je menstruatie weer komt.. Wat ik me afvraag.. zou je dan tussendoor een zwangerschapstest kunnen doen? Hoe groot is de kans dat je na een miskraam meteen weer zwanger bent.. Zijn de symptomen die je voelt ook weer net zo als bij de eerste keer.. PPFFFF dat zeg ik wachten is dodelijk