Hallo, ik heb al anderhalve maand last van zwangerschaps symptonen en had een paar weken geleden testen gedaan en die waren negatief en ben onlangs ook gewoon ongesteld geweest. Maar nu blijf ik de symptonen houden en heb ik blauwe aders op mijn borsten komt er vocht uit, meestal doorzichtig soms beetje geel achtig. Zijn me borsten groter geworden en heb soms ook steekjes bij me lies enzo. Ik voel ook al al die tijd warm aan en heb soms een honger gevoel om gek van te worden. Ik begin echt gek te worden van mijn lichaam en snap er niks van. Ben niet bezig om zwanger te worden dus ben er niet echt mee bezig verder. Heb eind september een miskraam gehad en na vrijwel een dag waren al mijn symptonen weg dus lijkt me sterk dat het daar allemaal weer door komt. Dus ik vroeg me af of er een logische verklaring kan zijn voor met me borsten enzo?? Groetjes
Raar verhaal jah, ook wel een beetje herkenbaar. ( behalve de miskraam) Ik heb ook sinds een aantal maanden deze symptomen. Mijn borsten zijn in 4 maanden twee cupmaten gegroeid. Bij zijn deze dingen begonnen toen ik aan de pil was. Toen gestopt met de pil en het werd juist erger. Ben jij aan de pil? Daar kan het namelijk wel echt mee te maken hebben. Ik zou eens aan je huisarts vragen of je miss kan wisselen van pil! Groetjes Norah
Bedankt voor je reactie, maar nee ben niet aan de pil dus daarom vind ik het ook zo raar dat ik last van al die symptonen heb, ben allang niet meer aan de pil dus het kan ook geen ontpillen zijn. Ik snap er helemaal niks meer van haha
hoi ben gestopt sinds 1 nov met de pil, daarna mijn pil bloeding gehad en afgelopen maandag (ongi??) geworden.. heel weinig rood bloed, en tot nu toe alleen maar bruin bloed .. beetje rozig bruin ook erg last van diarree ! weet iemand hoe dit kan? xx
sorry, geen ervaring mee! Misschien een idee om even langs de HA te gaan en dit na te vragen hoe dit zit? Dit lijkt me heel verwarrend allemaal! Succes ermee!
Het kan best door je miskraam komen, er zijn veel meiden die de eerste cyclussen erna allerlei verschijnselen hebben en toch gewoon ongi worden (ik denk dat alles door de mk nog gevoeliger is) ikzelf voelde de 1e maand ook veel zwangerschapsverschijnselen.. terwijl ik me tijdens de zwangerschap niet eens zwanger voelde. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent Kom hier meekletsen: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/234124-zwanger-worden-na-miskraam.html
Geloof ik niet in! Heb je niet gelezen dat ze een miskraam heeft gehad?? je had zelf ook het gevoel dat je zwanger was.