symptomen na eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door epinefrine, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laura81

Laura81 Actief lid

7 jun 2010
    201
    0
    0
    Pff, wat een reactie van die huisarts zeg.. Is een man zeker, snapt blijkbaar niet hoe de gedachtegang / hormonen bij de vrouw is :(.
    Ik zou inderdaad de test gaan doen, je weet nooit..
    Je laat 't wel even weten he als je positief test! En dan mooi aan die ha laten zien... Alleen dan niet hopen dat het vlak erna nog misgaat, want dat lees je ook nog wel eens.. Maar als we daar aan moeten gaan denken..

Ik zelf heb sterk het gevoel dat ik zondag me NOD heb. Heb me ovu-test positief getest op zondag en maandag (30/31 mei), en dan 2 weken later is dus de 13e ongeveer.. Laat dat nou net me verjaardag zijn :). Dus een leuker verjaardagskado ken ik me niet wensen...
    Kon t gisteren niet laten om de kv-testen te halen 2v5 euro. Vanmorgen eentje gedaan, maar was negatief. Wil dan eigenlijk vrijdag weer testen.

Heb trouwens wel het idee dat me borsten wat gegroeid zijn. Had namelijk altijd wat ruimte in me bh, en nu stond het randje mooi (strak) rond me borst. Maar ik heb er verder geen last van met jeuk ofzo.
    Wat ik wel heb (of eigenlijk niet...) is dat ik geen trek meer heb in eten.
    Gistermiddag hadden we gebak van een collega, heb ik maar weggegeven aan een andere collega. Chocolade-koekjes thuis: heb ik ook laten staan... Gisteravond ook al zonder eten naar bed gegaan, had echt geen trek.
    Vanmorgen dan wel weer 4 boterhammen op, maar vanmiddag met de lunch echt met tegenzin weer 2 op zitten eten. Ook koffie en thee had ik plots geen trek meer in, dus toen maar aan het water gezeten.

Dus ja, ik zie t vrijdag wel... Aan de ene kant wil ik morgen al testen, maar ga morgenavond met me schoonouders uit eten (als me rug t uithoudt) en ben bang dat ik t er anders te snel uit-floep. Wil t dan toch eigenlijk als eerste aan me eigen ouders vertellen (mocht t toch zo zijn, en volgende week geen plotselinge tegenslagen).

Maar waar t eigenlijk over ging... De kwaaltjes allemaal, ik krijg er toch wel elke keer wat meer... Laten we hopen dat 't ook echt zo is!!

Groetjes,
    Laura

2. epinefrine

12 mei 2010
    18
    0
    0
    Gelderland
    Nou dames, mijn duimen gaan overuren draaien voor jullie ;).

Deel Deze Pagina