Ik heb even een vraagje afgelopen donderdag 16feb heb ik een HSG gehad waarbij mijn baarmoeder en eileiders (gelukkig wel) door gespoten zijn. Na de HSG heb ik van afgelopen donderdag tot en met zondag licht bloedverlies gehad en een pijnlijke buik. Daarna was het over. Nu ga ik richting mijn eisprong die ik deze vrijdag/zaterdag naar verwachting zal hebben, maar het begint opnieuw weer pijn te doen. Niet ondraaglijke pijn ofzo, maar meer een irritant zeurend gevoel in lies en onderbuik de hele dag. Herkent iemand dit die ook een HSG gehad heeft? Ik heb juist nog nooit eerder iets gevoeld van een aankomende eisprong. Ik zag alleen maar op mijn ovu tests dat deze eraan kwam / geweest is.. Dus vind het 'apart' dat ik nu wel ineens na zo'n HSG van alles voel..of is het toeval??
dank je voor je reactie Zo te zien herkennen weinig mensen het..ik hou het wel even in de gaten..zolang ik het niet uitschreeuw kan het ook niets ernstigs zijn lijkt me Maar misschien is het indd gewoon nog even wat gevoelig..
Ik had deze topic van jou nog niet gezien! Maar dit is zeker herkenbaar voor mij! Vooral die steken die je noemt...ik heb mijn eisprong ondertussen gehad zoals je al weet en nu nergens meer last van! Jij?
o wat 'fijn' te horen dat jij dat ook had Ik heb nog nooit iets van een eisprong gevoeld en nu ineens wel..vaag?? Maar na de eisprong van afgelopen weekend zaterdag/zondag nergens meer last van gehad. Alleen sinds gistermiddag en vandaag weer opnieuw een zeurend gevoel in mijn baarmoeder/liezen en laag onderin mijn rug..nou ja..we gaan het merken of dat iets te betekenen heeft..hou alleen mijn hart vast voor mijn menstruatie als het deze maand op niets uitloopt; die zijn bij mij zo pijnlijk dat ik elke maand al spugend boven de wc hang en soms zelfs flauw val dus als het nu na de HSG nog pijnlijker wordt dan het normaal al is..spuit me dan maar even plat Merk jij al iets trouwens??