vreemd kwaaltje..rode vlekjes op borsten?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door migske, 23 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. migske

migske Niet meer actief

Hallo dames,

Ik ben nu pril zwanger van mijn eerste maar heb sinds een paar dagen wat vreemds ondekt... rode vlekjes op mijn borsten!
    Niet overal maar wel bijna op dezelfde hoogte en plek links en rechts...:$ maar het is geen plek waar je bv als je op je zij ligt dat ze bijelkaar komen... (heb vrij grote borsten..) dus ik snap er eigenlijk niks van..het doet niet pijn ofzo en jeukt verder niet heel raar. wie heeft dit ook? Wel zijn ze uiteraard gespannen, en gevoelig en gegroeid...
    Hoop dat hier meiden zijn die dit ook hadden..en mss tips om dit te behandelen? het staat echt niet zo charmant..:( heb dit ook nog nooit gehad:(.
    Hoor graag van jullie!
    liefs!

2. bbxx

bbxx Niet meer actief

Ik had dat soort vlekken ook op mn buik, ging na een week vanzelf weer weg.

3. migske

migske Niet meer actief

Ik hoop het :) dank je wel voor je reactie!

4. bbxx

bbxx Niet meer actief

Ik hoop het ook voor je. En anders uierzalf erop smeren, niet gekscherend bedoeld hoor! ;)Helpt bij mij tegen alle soorten vlekken en uitslag.

5. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Ik heb ook een weekje uitslag op mijn borsten en buik gehad.. is vanzelf weer weggetrokken. Kan ook een overgevoeligheid zijn.

6. migske

migske Niet meer actief

ik ga uierzalf proberen hihi:p grappig wel hoor maar als het werkt:D
    Was zelf nog bezig met bio oil maar dat werkt niet...
    Bedankt voor de tip :) op mijn buik heb ik het trouwens weer niet...

7. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    In de zwangerschap kun je ook rode vlekjes krijgen die spider naevi heten (google anders maar eens op plaatjes), door toename van hormonen. Dit zijn kleine verwijdingen van bloedvaatjes, die vooral in het gezicht en op de borst voorkomen.

Ik had er al vrij snel een aantal in mijn gezicht te pakken.
    Misschien is het zoiets?

8. migske

migske Niet meer actief

Bedankt voor je reactie! ik heb idd eens gegoogled en volgens mij lijkt dit er idd sterk op. Wat had jij er tegen gedaan? of is dit blijvend?

9. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik heb altijd begrepen dat het tijdelijk is, veroorzaakt door hoge concentraties hormonen, en dat ze dus weer verdwijnen. Ze zijn bij mij nog niet helemaal weg, maar wel al verbleekt en kleiner, dus neem aan dat ze straks gewoon weg zijn.
    Je kunt/hoeft er niets aan te doen.

10. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier ook gehad hoor is waarschijnlijk van de hormonen en nu heb ik het soms ook nog had ik bij de eerste ook

11. migske

migske Niet meer actief

Bedankt voor de reacties meiden..vind het zo jammer ze zitten echt op een plek dat als je en sexy truitje aan hebt je het ziet :( die blijven nu dus mooi in de kast!;)

Deel Deze Pagina