Hallo, N.a.v. wat klachten en een enorm harde strakke buik woensdag op donderdagnacht heb ik afgelopen maandag mijn urine moeten laten checken bij de huisarts. Deze constateerde eiwit 3+ (en nog iets waarvan ik de naam niet weet..) in mijn urine.Meteen contact met de vk waarna mijn bloeddruk werd gemeten, deze was prima. Weer contact met de vk, dinsdag langs moeten komen voor een extra controle. Ook hier werd mijn urine gecheckt. Eiwit iets minder, maar nu wel ontstekingswaarden te zien. Nu een verplichte week thuis, rust. a.s. vrijdag weer urine laten controleren. Wanneer ik wat (negatieve) veranderingen merk of me niet lekker voel moet ik direct bellen. Heb nu dus afgelopen nacht enorme buikkrampen in mijn bovenbuik gehad en verder al hele tijd nét onder mijn bhband het gevoel alsof iemand met één vinger in mijn bovenbuik duwt. Heel irritant vervelend gevoel. Maar... moet ik hier nu voor bellen... of even afwachten. Heb geen buikkrampen meer gehad.
Goedemiddag, als je het niet vertrouwt, dan moet je niet wachten op een reactie van ons, maar direct de verloskundige bellen. Zeker als dit ook tegen je gezegd is. Wij beantwoorden deze vragen in onze vrije tijd, naast ons werk en gezin en zijn dus niet 24 uur online. Succes en ik hoop dat het inmiddels goed met je gaat. groetjes Monique