symptomen na eisprong

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Missmaria, 23 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    hallo dames :D

ik had nog weer een vraagje.. ik voelde deze week mijn eisprong heel erg.. tenminste uitgaande van de calculator was het mijn eisprong..

maar eisprong duurt togh maar 1 dag.. want voel me nu al twee dagen eraan allemaal steekjes in mijn buik, en mn borsten voelen gevoeliger en zwaarder..

het is nu mn 6de maand dat we besig zijn.. dusjaa alles kan natuurlijk :)

nou bedankt weer alvast.. liefs

2. Kirsten007

18 sep 2007
    69
    0
    0
    Hoi ik weet niet of je normaal die verschijnselen hebt tussen je ei en je ongi?

ik had ook een paar dagen na mijn ei al verschijnselen en ben inderdaad zwanger.

zou zeggen hou de moed erin tot je NOD dagen en gooi er dan een test tegenaan ;)

hoop voor je dat het raak is :D

3. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    bedankt voor je snelle antwoord..maar neej, dit had ik anders nooit zo.. en ik dacht dat je pas wat kon voelen na je innestelling en die zou ik maandag pas moeten krijgen..

dusjaa we duimen maar en hope dat alles goed gaat.. :) liefs

ps wat voor verschijnselen had jij eigenlijk?

4. Kirsten007

18 sep 2007
    69
    0
    0
    verschijnselen 2 dagen na ei:

misselijk
    hoofdpijn
    ongigevoel heeft tot afgelopen dinsdag aangehouden.
    witte vloed, nog steeds, moet inlegkruisjes gebruiken anders is slipje nat
    gevoelige borsten, komen steeds meer bobbeltjes opzeten
    veel plassen
    heeel veel dromen snachts
    moe moe en nog eens moe
    zomaar heel erg sjaggie zijn
    koffie smaakt niet meer
    gek op vis, eerder moest ik zowat overgeven als ik vis at, vond het eerder heel vies, en nu smul ik er van
    ruik veel meer

5. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18

:rolleyes: zoo hee en dat allemaal 2 dagen na je ei.. dat is idd veel.. nou dan heb ik nog wat om te hope dese 2weken.. thanX

liefs

6. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    heb je trouwens ook wat van je innestelling gevoeld?

7. Kirsten007

18 sep 2007
    69
    0
    0
    nee, ik had alleen op de gad van verwachte menstruatie een vaag bloedinkje, roze slijm, meer niet, weet niet of dat een innestelingsbloeding was of wat anders.

en die symptomen, zijn niet allemaal direct 2 dagen na ei begonnen, hoofdpijn, misselijk, plassen, en veel dromen wel direct, de rest volgde in de week erna

8. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hoi Missmaria,

Die verschijnselen die jij noemt had ik ook na m'n ei... ik had echt goede hoop dat het deze maand weleens raak kon zijn, omdat ik het nooit eerder had gehad, maar ben toch weer ongi geworden. :(

Ik hoop natuurlijk voor jou dat je zwanger bent! Het zou natuurlijk heel goed kunnen met zulke verschijnselen. Sterkte met wachten. ;)

9. Chantico

Chantico Niet meer actief

@ Caro: misschien heeft er wel een bevruchting plaatsgevonden maar is het toch niet goed gegaan omdat er iets mis was met het vruchtje...

10. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Ja, dat zou kunnen... :( Ben me nu ook heel erg bewust van m'n lichaam nu we er echt mee bezig zijn zeg maar. :rolleyes:.

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Caro31: Dat herken ik echt. Zo bewus zijn van je lichaam. Dit is nog maar mijn eerste ronde en weet dat het echt een wonder zou zijn als het nu al raak zou zijn maar voel echt van alles in mijn lichaam. steekjes in mijn buik zere rug, hoofdpijn en een beetje misselijk. nu al een tijdje last van. zal wel ontpillen zijn bij mij. [/quote]

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    of gewoon een rond gaan griepvierusje :D

13. Chantico

Chantico Niet meer actief

Same here!

14. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Alles wat jullie omschrijven is zo herkenbaar...
    ben nu 3 maand gestopt met de pil en heb continu raar gevoel in mijn buik en pijnlijke borsten.
    Alleen had ik dit vorige maand ook en toen werd ik heeeel snel ongesteld. Norm cyclus 28 dagen 2 maand gehad zonder pil en ineens syclus van 24 dagen :(

15. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ik herken het ook, ben nu bijna 2 maanden gestopt met de pil en heb gister m'n eisprong gehad (duidelijk gevoeld) sinds gisteravond steekjes in onderbuik, moe en misselijk..
    Hoop dat het raak zal zijn!
    iedereen succes hier ;)

16. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    nou dames.. had vandaag mijn innestelling moeten hebben en die die geloof ik ook goed gevoeld.. geen bloed of iets dergelijks.. maar in de loop van de dag goeie steken en vlagen van misselijkheid...

dussjaa ben echt benieuwd hoe het verder de 9 dagen gaat lopen..

liieefss

17. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Spannend hoor Missmaria!

Hier zitten we nog ruim voor de eisprong... wel lekker relaxed zo. :)

18. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18

haha.. jaa dat heb ik altijd als je paar dagen voor je NOD voel je je sow gestresst.. en als het dan doorzet gaat er zo´n last van je af.. hahah tenminste zoo is bij mij altijd..

wij zijn nu bij de 6de ronde.. mijn moeder was ook altijd bij ong de 6de ronde raak.. dusjaa ben echt benieuwd :)

liieeffss

19. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    das zo wel heel spannend aan het worden missmaria!
    Ik duim voor je meid!
    Heb zelf ook inene rare 'klachten' maar er zal bij mij wel een ziekwordertje onder de leden zitten.

20. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    thanX Peppep :)

nou als ik deze keer nog niie zwanger ben dan heeft mn lichaam me nog nooit zo voor de gek gehouden als deze keer.. want heb dus deze maand ten eerste mn eisprong gevoeld.. gister mijn innesteling geloof ik..

en vandaag nou niie normaal hoe afscheiding.. lijkt echt zo´n dikke kwark.. terwijl ik dat anders alleen maar heb zodra ik ongestled moet worden en dat ik pas (hopelijk niet natuurlijk) over 8 dagen...

dusjaaa hoop het echt soooo...

liiefs

Deel Deze Pagina