nou heb vandaag getest maar gaf negatief :S Had eigenlijk ook nog niie moeten testen, maar kon natuurlijk niie wachten.. maar moet morgen mijn ongiie krijgen.. dusjaa ff afwachten liiefs
Jammer Missmaria! hopelijk heb je vandaag of morgen een positieve test in handen! Ik ben sinds vandaag ontzettend misselijk (erger geworden dan de afgelopen dagen) en nu beginnen ook m'n (.)(.) pijnlijk te worden... Begin em nu toch wel te knijpen, wil zo graag testen, maar m'n verstand zegt echt te wachten tot de NOD
Jaa joh.. het is echt spannend om telkens weer te wachten.. maja ik ben nu nog niie ongiie maarja de dag is nog niie om.. bij jou ook spannend joh.. nog paar daagjes.. ik duim voor je.. liiefs
Spannend hoor meiden! Ik heb zelf ook al de hele week last van misselijkheid en erg moe...Ook veel witte dikke afscheiding en een raar gevoel in mijn buik. Dat rare gevoel had ik ook toen ik zwanger was van mijn dochter. Ik moet ook helaas nog even wachten met testen maar wachten duurt zoooooo lang...
Erg he? dat wachten? normaal gaan de dagen/weken heel snel, nu heb ik echt het gevoel dat ze voorbij kruipen!
nou nou nou... pff soo spannend heb ik het nog nooit gehad.. ben nog steeds niie ongiie.. pff.. toen ik aan de pil was, kwam het altijd sochtends al.. nu al paar maanden komt het rond de loop van de middag.. en nu.. nog steeds niks! pff.. maja wacht gewoon af.. tot morgen en dan kijken.. ik durf ook niie zo goed te hope, want zal togh wel weer een teleurstelling zijn :S ik hou jullie op de hoogte.. liiefs
pff.. nou wel heel spannend dit hoor.. heb dit nog nooit eerder gehad.. maar ik blijf reeel en rustig 8) .. ben nog steeds niie ongiie.. oww zooo raar dit maargoed.. wacht deze dag ff af... met veeeel moeite! liiefs
Ja idd wel voor een goed doel! Had gister het gevoel alsof er een ballonnetje in mijn buik zit. Heel raar....
Nee nog niet getest. Maar het wachten duurt lang. Heb ook allerlei symptomen.....maar ja ik wacht nog ff af. Vorige maand ging t met de vijf weken mis dus probeer niet teveel te hopen....
ik was wel benieuw naar de antwoorden op deze vraag maar het gaat niet eens meer over het topic heel jammer
nou dames, na 16 rondes heb ik bloedverlies tijdens de innestelingsperiode, gisteren begonnen, nu nog een beetje. Kan geen ongi zijn zei de gyn. Dus afwachten.....