Ik heb i.i.g. na mijn eisprong zere borsten, kramp zoals bij ongesteldheid en deze keer ook misselijk! Zo, een antwoord op de vraag, ha ha!
hey meiden, ik heb dus ook lijkt wel verschijnselen.. mijn eisprong is het weekend geweest.. me buik borreld veel..minder trek in eten..soms misselijk en me borsten lijken wel wat voller te zijn..en ze jeuken een beetje(de ene x meer als de andere x)dit heb ik nog niet eerder gehad... Maar soms heb ik ook het idee dat me lichaam me gewoon voor de gek houd! heb ook het gevoel dat het nuwel raak kan zijn!spannend hoor! liefs nikky
Hoi Meiden, Nu mag ik dan ook een reactie plaatsen. Lees al 2 weken dit onderwerp mee (met heel veel interesse). 2 weken geleden mijn eisprong, althans, dat denk ik, heb een nogal onregelmatige cyclus, maar baarmoederslijm goed in de gaten gehouden, en meteen aan de slag. Dit was de eerste keer dat we er voor gingen (hiervoor voorbehoedsmiddel) dus had vooraf absoluut niet het idee dat het in 1x raak zou zijn. Na 3 dagen ongelofelijk gevoelige borsten, alsof ze als stootkussen zijn gebruikt, en een raar gevoel in mijn buik. Keek wel 10x per dag in de spiegel en mijn borsten leken echt wel wat groter te worden. Daarnaast de meest idiote dromen (wist niet dat ik zoveel fantasie had). Ik wist gewoon dat het raak was, eigenlijk al 2 dagen na de eisprong. Vanmorgen getest en ja hoor een dikke vette blauwe streep!
Dank je wel! We zijn ook heel erg blij, maar is nog wel beetje moeilijk te geloven. Test eigenlijk te vroeg gedaan, zou a.s. vrijdag (wanneer ik mijn eisprong goed had)pas mijn periode hebben maar kon natuurlijk niet wachten dus vandaag (3 dagen voor nod) getest en ja hoor. Weet dat er nog van alles kan gebeuren maar ben nu eigenlijk alleen nog maar aan het genieten. Grappig, ik had precies dezelfde symptomen als jij.... dus wie weet , ik zal voor je duimen! mara
hey mara75, vandaag was ik op me werk en toen kwam er iest tegen me borste aan en toen dacht ik echt ooo au dat doet zeer..beetje branderig gevoel! ik heb ook best wel pijn in me buik moet ik zeggen!(onder me navel) ja ben ook echt benieuwd! kan niet wachten tot ik kan testen! ben alleen zoo ontzettend bang op een nega test .. lief van je dat je voor me gaat duimen! liefs nikky en idd gewoon gaan genieten! is het je eerste zwangerschap?
Dit is idd mijn eerste zwangerschap, zo spannend allemaal! En voor jou? Ben jij allang bezig? Zit nu op mijn werk en kan me helemaal niet concentreren. Heb zin om zwangerschapsites te bekijken en te dromen over kinderkamers! Maar ja . Moet ook gewerkt worden. Ja, dat had ik ook (hele zere borsten, buikpijn onder mn navel maar ook links) ! Wil je geen valse hoop geven, maar klinkt wel heel herkenbaar. Wanneer kun je testen? Het rare is dat ik nu al 3x positief heb getest, maar ik het nóg niet kan geloven. Alle signalen waren/zijn daar, net als bij jou, al lang voor de test, maar toch blijf ik onzeker. Misschien ook wel omdat je zoveel hoort en ziet over ellenlange trachten, jaren van proberen, etc en dan geloof je niet dat het zomaar in één keer raak is. Ik vind het ook zo vreemd dat ik het al zo vroeg voelde en dat ik al zo vroeg een positieve test had. Pffff is onzekerheid ook een kwaaltje die erbij hoort? Waar ik ook last van heb is moodswings. Jij ook? Normaal ben ik de redelijkheid zelve. Rustig, beetje bedachtzaam maar nu komt het slechtste in me naar boven, hoor mn vriend al denken: als we dit 9 maanden gaan krijgen, kan het nog gezellig worden . Gister had hij een cd op de trap laten liggen en ik struikelde er bijna over en geen echt uit mn dak: wil je dat ik mn bek breek! Huh, volgens mij klopt er iets niet in deze zin, dacht ik nog, maar het kon me niks schelen. Stond stampvoetend onder de trap. Tja, zal er allemaal wel bijhoren en is ook eigenlijk wel leuk (maar niet voor hem). Nu mkaar weer even werken. Ben benieuwd hoe het bij jou/jullie verder gaat. Mara
Dit is idd mijn eerste zwangerschap, zo spannend allemaal! En voor jou? Ben jij allang bezig? Zit nu op mijn werk en kan me helemaal niet concentreren. Heb zin om zwangerschapsites te bekijken en te dromen over kinderkamers! Maar ja . Moet ook gewerkt worden. Ja, dat had ik ook (hele zere borsten, buikpijn onder mn navel maar ook links) ! Wil je geen valse hoop geven, maar klinkt wel heel herkenbaar. Wanneer kun je testen? Het rare is dat ik nu al 3x positief heb getest, maar ik het nóg niet kan geloven. Alle signalen waren/zijn daar, net als bij jou, al lang voor de test, maar toch blijf ik onzeker. Misschien ook wel omdat je zoveel hoort en ziet over ellenlange trachten, jaren van proberen, etc en dan geloof je niet dat het zomaar in één keer raak is. Ik vind het ook zo vreemd dat ik het al zo vroeg voelde en dat ik al zo vroeg een positieve test had. Pffff is onzekerheid ook een kwaaltje die erbij hoort? Waar ik ook last van heb is moodswings. Jij ook? Normaal ben ik de redelijkheid zelve. Rustig, beetje bedachtzaam maar nu komt het slechtste in me naar boven, hoor mn vriend al denken: als we dit 9 maanden gaan krijgen, kan het nog gezellig worden . Gister had hij een cd op de trap laten liggen en ik struikelde er bijna over en geen echt uit mn dak: wil je dat ik mn bek breek! Huh, volgens mij klopt er iets niet in deze zin, dacht ik nog, maar het kon me niks schelen. Stond stampvoetend onder de trap. Tja, zal er allemaal wel bijhoren en is ook eigenlijk wel leuk (maar niet voor hem). Nu mkaar weer even werken. Ben benieuwd hoe het bij jou/jullie verder gaat. Mara
hey mara, ik kan pas over 8 dagen testen..ik kan echt niet wachten! heb nu flinke pijn in me hoofd dat weet ik wel! kan ook bijna niet slapen omdat ik maar aan het fantaseren ben!.. en ben ook ontzettend moe, ga zo lekker even op de bank liggen .. ik voel wel vanalles in me buik! vanmorgen was ik op me werk en toen draaide me maag echt helemaal om...ik rook gebakken ei..en normaal vind ik het echt super lekker, maar vandaag hoefde ik beslist niet! maar goed we kijken wel wat de test doet, over 8 dagen! zo ontzettend moeilijk he?wachten!puff.. Ik ben vanaf april gestopt met de pil en sids die tijd zijn we bezig.. ook voor mij wordt het me eerste zwangerschap..spannend! liefs nikky
ps , ik kan ook nergens anders aan denken!erg moeilijk, terwijl het bij mij niet eens zeker is of ik zwanger ben! dus is heel normaal...haha
hoi hoi ben nieuw hier heb vanaf dinsdag elke buikpijn hevige steken enzo vandaag getest met bloed foto en urine krijg k vanmiddag te horen dat alles okeej is alleen dat ik zwanger ben helemaal happy natuurlijk ze weten nog niej hoelang moet dinsdag naar de dokter maar weet iemand waar die pijn vandaan kan komen? gr
hey ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap, ik zou niet weten waar die klachten vandaan komen, zelf heb ik soms een paar steken maar verder geen hevige! had je dat niet meteen aan de dokter kunnen vragen?hij zal je zo antwoord kunnen geven! succes, liefs nikky
Hee lieve meiden! Mara Gefeliciteerd meid! Lekker genieten. Was je snel zwanger of heb je er lang op moeten wachten? Ow trouwens ik ben wendy 21 jaar en zit in mijn 3e ronde. Over twee dagen kan ik testen en ben zo gespannen en mijn vriend trouwens ook hahah! Ik heb al sinds e dagen na mijn eisprong last van een vreemde smaak in mijn mond, niet een ijzer smaak die veel mensen beschrijven, de smaak is anders ik kan het niet uitleggen. Verder heel emotioneel en erg moe, maar dat heb ik ook altijd als ik ongi moet worden, dus heb echt geen ideee. Herkend iemand dei vreemde smaak! Succes iedereen! xxxxxxx
hey hey, spannend! ik heb wel het idee dat ik vaker uit me giegeltje ruik!gauwgom doet wonderen.. kan je die smaak omschrijven? liefs nikky
Symptomen zwangerschap Week 1 - 12 (Eerste trimester) De menstruatie stopt of wordt erg licht Je kunt je misselijk of rusteloos voelen. Je borsten zwellen op en kunnen gevoelig zijn De tepels en areola (deel rond de tepels) worden donkerder en groter Je moet vaker plassen Je voelt je moe Je kunt verstopt raken en last krijgen van brandend maagzuur Je kunt last hebben van regelmatige hoofdpijn Je hebt mood swings - Je voelt je boos, verdrietig of heel blij zonder reden
hey wendy heb even op internet gekeken! en heb dit gevonden! Buikpijn komt regelmatig voor bij zwanger vrouwen en de buikpijn hoeft niet altijd slecht te zijn. Een oorzaak van buikpijn als je zwanger bent kan bijvoorbeeld zijn dat je darmen te veel vocht vasthouden met de buikpijn tot gevolg. Let hiervoor op je stoelgang. Een andere buikpijn tijdens zwangerschap is bekend onder de naam bandenpijn. Deze zwanger buikpijn zit vooral rechts en links en merk je vooral op bij kleine inspanningen zoals niezen of opstaan. De bandenpijn is een vrij normaal verschijnsel bij vrouwen die zwanger zijn. hoop dat je er wat aan hebt! liefs nikky