Hoi allemaal! In januari heb ik hier ook iets geschreven, maar toen omdat ik een miskraam had gehad. En nu begint het er op te lijken dat het nu weer 'gelukt' is om zwanger te worden. De eisprong moet 18 of 19 februari zijn geweest en nu heb ik sinds maandag last van: - misselijkheid - duizelig / licht gevoel in mijn hoofd - rugpijn (onderin) als bij ongesteld worden - af en toe steekjes in mijn borsten (niet veel hoor) Nu hoop ik steeds dat ik meer ga voelen in mijn borsten, want dan weet ik het helemaal zeker dat het is gelukt. Maarja, waarschijnlijk begint dat pas een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden (als ik terug denk aan november vorig jaar toen ik ook zwanger werd). Maar de vorige keer had ik geen last van misselijkheid of duizelig gevoel dus wat dat betreft zou het voor mij nog geen aanleiding zijn dat ik wel zwanger ben. oOOh ik ben gewoon zo benieuwd of het gelukt is (ik wil het al een hele tijd en na een miskraam is het toch net even weer spannender denk ik). Heeft iemand dezelfde ervaring gehad en uiteindelijk zwanger was of juist niet?
Wat spannend, ik heb (hoop ik) op 21 februari een innestelingbloeding gehad van 2 dagen en sinds 22 februari last van misselijkheid (heel af en toe), hoofdpijn, heel veel moe, af en toe steekjes in mijn borsten, veel plassen, af en toe lage rugpijn en ik voel continu "iets" linksonder.. Af en toe zijn het steekjes en af een toe een beetje rommelen.. Wanneer mag je testen? Ik volgende week pas en het wachten duurt me veeeeeeeeeeels te lang Dus gooi er dit weekend stiekem een testje tegenaan. Ik zal duimen voor ons beide Groetjes Marieke
Hi Marieke! Wat leuk te horen dat we een beetje dezelfde 'symptomen' hebben! Ik heb alleen dan geen bloed gehad, maar goed dat hoeft ook niet perse natuurlijk. Volgens de berekening mag ik pas volgende week vrijdag testen, maar weet ook niet of ik het volhou zo lang te wachten, haha. Ga vanavond naar een vriendin en die heeft nog 2 testen liggen (ze heeft nu 2 kids en heeft ze niet meer nodig) dus die krijg ik van haar . Ik duim ook voor ons beiden, dan moet het toch goedkomen als we dat doen!! X Tielke ps. ik laat hier weten of ik heb getest, jij ook?
Oh spannend he? Ik mag volgende week donderdag testen, dus we lopen aardig gelijk. Ik heb al last van kwaaltjes: - Steekjes in mn lies - Gerommel en krampjes in bm - Heeeeeel moe - Zo nu en dan vlagen van misselijkheid - Sinds gister een beetje gevoelige borsten Nu lees ik wel vaak dat je zo ver voor je nod nog geen kwaaltjes kan hebben. Wat denken jullie? Liefs Mamaloe
Mag ik meekletsen? Heb nl zojuist een nieuw topic geopend hihi met een vraag Ik heb mijn eisprong de 17e van feb gehad en heb sinds 2 dagen echt ontzettend gevoelige borsten. Ze voelen zwaar en warm aan en glimmen lijkt wel. Verder stond ik net op en was ook lichtelijk duizelig.. Maar zo ver voor nod al verschijnselen kan toch niet?
Hoi Missy79, spannend he. Ik weet het ook niet. Zelf heb ik ook last van allerlei kwaaltjes, maar ik lees heel vaak dat dat nog helemaal niet kan. Dus ben heel benieuwd. Wanneer mag je testen? Ik moet nog even wachten tot volgende week donderdag.
Hoi Tori, Heb vanmorgen ook mijn temperatuur gemeten, deze was 37.5, gisteravond was hij 36.9.. Zal dit er ook iets mee te maken hebben? Oh oh ik vind het zo spannend allemaal. Heb net de MatCare Ultra test gekocht waarmee je 6 dagen voor je NOD kan testen.. Dus die kan ik dan zaterdagochtend gaan proberen Krijg hem pas morgen in huis.. Zou leuk zijn als hij positief is, want ga daarna met een vriendin winkelen in Antwerpen.. Dan heb ik nog een betere redene om te shoppen.. Of is dit wel heel voorbarig Liefs
Jawel hoor dat kan makkelijk! De meeste vrouwen hebben zo vroeg last van verschijnselen... Wanneer mag je gaan testen?? Liefs
Nou aangezien dat mijn eitje er dus 2 dagen eerder was zou mijn NOD dus de 3e moeten zijn ipv de 5e.. Echt bizar hoe onregelmatig ik de afgelopen maanden ben Maar mijn boobs jeetje lijk wel of ze koorts hebben hahaha Verder duizelig, vermoeid iets minder (ben pms patientje) Kan toch niet zwanger zijn mijnverstand zegt dat hoor. Mijn dokter zei wel dat een zaadcel 8 dagen in de baarmoeder kan blijven zitten.. En we hebben gemeenschap gehad zonder enig voorbehoedsmiddel 8 dagen voor mijn ei dus 5/6 dagen voor vruchtbaarste periode.. En mijn temp was gister 36.9 en vanochtend 37.1
Hoi Meiden, Ik heb ook afgelopen weekend mijn ei gevoeld en nu aan het afwachten tot ik mag gaan testen. Ik heb nog niet echt duidelijke verschijnselen. Wel rommelende darmen en af en toe voel ik iets in mijn buik, maar je bent je veel gefocust op je lichaam en dan voel je dingen die je normaal niet voelt. Je lichaam kan je echt voor de gek houden. Vorige maand heb ik een miskraam gehad na 5 weken zwanger te zijn geweest. Ik hoop echt dat het deze ronde raak is. Wij zijn al bezig sinds september 2009 dus ik ben er wel klaar voor nu!!!
Hi Kla4artje, Duurt altijd lang he, de periode tussen de eisprong en de datum dat je kan gaan testen. Maar je moet je niet teveel focussen op je lichaam, want dan ga je constant voelen of je iets voelt. Ik heb net als jij een miskraam gehad, maar dan in december. In januari had ik m'n eisprong dmv clearblue test weer meteen gevonden, maar helaas was er toen (door de hormonen) toch nog geen eisprong denk ik ; of het is toen gewoon mislukt natuurlijk. Nu lijkt het er steeds meer op dat ik nu echt zwanger ben. M'n borsten beginnen te kriebelen en ben nog steeds misselijk. Vind het op zich een fijn idee, aangezien de kans op een miskraam kleiner is als je misselijk bent vanaf de innesteling. Ik hoop ook dat het deze ronde raak is, ben u 14 maanden van de pil af dus ook zeker tijd! Ohja en m'n buik begint ook alweer boller te worden, precies zoals toen ik in november zwanger ben geworden. Laten we met z'n allen duimen voor ons allen hier in deze topic
Hi Vlinder, met temperaturen heb ik nog nooit iets gedaan, dus ik zou het eigenlijk niet weten of dit er mee te maken heeft. Het is ook enorm spannend! Vind ik ook!! Maar je gaat dus dit weekend al testen? Spannend! Maar goed, mocht ie toch negatief zijn niet meteen de hoop opgeven hé. Haha, ja en mocht ie positief zijn: lekker gaan shoppen in Antwerpen en wie weet wat voor leuks je tegenkomt in een zaak waar ze ook zwangerschapskleding hebben. ik zelf heb in december al zo'n zwangerschapshuisbroek gekocht, die kan ik nu ook gewoon aan, dat mag je best al vroeg kopen. Fijn weekend alvast en ik hoor het wel na de test. Liefs
Hi Mamaloe! Heel erg spannend! Maar ik weet wel zeker dat je 'kwaaltjes' kan hebben voor je nod, dat verschilt per persoon.. en per zwangerschap. Geniet maar lekker van de symptomen, ik doe dat ook (dan is die misselijkheid en rugpijn onderin m'n rug minder erg). Liefs!
Hoi Tori, Ben echt benieuwd hoe het over een week met ons is!! Of we blij mogen zijn! Vorige maand had ik ook geen duidelijke verschijnselen van te voren, het wil niet zeggen dat je van te voren verschijnselen moet hebben, dat is bij iedereen anders vertelde de verloskundige mij. Een kennis van mij heeft de eerste weken van haar zwangerschap nergens last van gehad. Het is maar net hoe gevoelig je op de hormonen reageerd in je lichaam. Heb je normaal tijdens je cyclus ook last van gespannen borsten e.d.? Ik niet, ik reageer niet zo snel op de wisselende hormonen in mijn lichaam. En in het begin van je zwangerschap vlak na de innesteling zijn de aanwezige hormonen nog erg laag in je lichaam, dat bouwt tot de 12e week elke dag op. Nou we houden elkaar in de gaten en laat maar weten als er ontwikkelingen zijn met je projectje!!!! hahaha. Succes
Heb er inmiddels weer twee kwaaltjes bij, s'ochtends echt super misselijk en een beetje duizelig. Ben nog nooit zo blij geweest om me beroerd te voelen Ik hoop dat we allemaal binnenkort een knal positieve test hebben!
Tijdens een normaal cyclus voel ik nooit iets aan m'n lichaam, alleen dat ik wat meer afscheiding heb als de eisprong is geweest. Ik heb nooit last van m'n hormonen eigenlijk, net als jij dus Ik hoop op een goed einde van m'n projectje.. haha Voor alsnog ga ik er gewoon even van uit al probeer ik ook te denken dat ik ongesteld ga worden volgende week zodat de teleurstelling dan niet al te groot is. Voor m'n vriend z'n gevoel ben ik alweer zwanger, haha. Hij is lekker positief!
Hoi hoi meiden, Ik kom even gezellig mee kletsen! ik zit nu in mijn 2e ronde dus nog heel pril allememaal! Toen ik de puil slikte (inmiddels alweer 12 jaar!) was ik altijd 28dagen cyclus. De afgelopen keer was mijn cyclus 23 dagen.... dus ben erg benieuwd hoe het allemaal loopt, want mijn lichaam kan me blijkbaar goed voor de gek houden als ik dat overal op het forum zo lees..... Ik heb afgelopen do/vrij 18/19februari mijn ei gevonden met behulp van een ovulatie test! Dag ervoor hadden w al geklust, en natuurlijk toen ik dit ontdekte moesten we ook nog maar ff de ochtend en avond klussen hihi..... Wij zijn een weekje op wintersport geweest en omdat ik vaak in me eentje lekker in het hutje zat omdat de rest was skieen heb ik er lekker over kunnen fantaseren! Echter!: di/woe heb ik behoorlijke symptomen gehad waarvan mijn hoop nu echt is ogeleefd! * zeer misselijke vlagen verdeeld over de dag. * licht gevoel in mijn hoofd * heeel gheeeel heeeel veel moeten plassen, ik ben iemand die super weinig naar dewc moet, vaak zelfs maar 1x op een dag, dus dit was iets wat zelfs alle andere opviel! (moest ik nog uitkijken ook dus want niemand weet dat we bezig zijn hihi... ons geheimpje!) * steken/weeig gevoel in onderbuik en trekkend naar de onder rug. * weinig eetlust. Zou dit misschien de innesteling geweest kunnen zijn???? Wat denken jullie ik ben er de hele tijd mee bezig maar dat wil ik eindelijk helemaal niet hihi... want ik verwacht eink niet dat het zo snel al raak zal zijn!..... toch denk ik er stiekem aan.... Ik weet dus ook niet precies wanneer ik kan testen... of mijn NOD is omdat het nu 2x anders geweest is.... deze keer voelt het alleen wel anders als de vorige keer! Als ik op deze site via de calulator ga puzzelen met de dagen... kom ik hierop uit: Eerste dag van je laatste menstruatie:8 februari 2010Een beetje vruchtbaar:15 februari 2010Vruchtbaar:16 februari 2010Erg vruchtbaar:17 februari 2010Eisprong:18 februari 2010Innesteldag:23 februari 2010Vanaf hier kun je testen:4 maart 2010Vermoedelijke bevallingsdatum:11 november 2010 Eerste dag van je laatste menstruatie:8 februari 2010Een beetje vruchtbaar:15 februari 2010Vruchtbaar:16 februari 2010Erg vruchtbaar:17 februari 2010Eisprong:18 februari 2010Innesteldag:23 februari 2010Vanaf hier kun je testen:4 maart 2010Vermoedelijke bevallingsdatum:11 november 2010 Eerste dag van je laatste menstruatie:8 februari 2010Een beetje vruchtbaar:15 februari 2010Vruchtbaar:16 februari 2010Erg vruchtbaar:17 februari 2010Eisprong:18 februari 2010Innesteldag:23 februari 2010Vanaf hier kun je testen:4 maart 2010Vermoedelijke bevallingsdatum:11 november 2010 Eerste dag laaatste menstruatie: 8feb eisprong: 18feb innesteling: 23feb testen vanaf: 4 maart! Spannend allemaal he!!???!! Ik wens jullie ook heel veel succes! Eerste dag van je laatste menstruatie:8 februari 2010Een beetje vruchtbaar:15 februari 2010Vruchtbaar:16 februari 2010Erg vruchtbaar:17 februari 2010Eisprong:18 februari 2010Innesteldag:23 februari 2010Vanaf hier kun je testen:4 maart 2010Vermoedelijke bevallingsdatum:11 november 2010
Hi Mandii, Gezellig da je mee komt kletsen, al is het wel een megalang verhaal meteen, haha. Maar je slikt al 12 jaar de pil? dus vanaf je 10e?! Dat is wel erg vroeg begonnen dan. En dan is het misschien ook beter even te wachten met zwanger worden, aanbevolen wordt dat je een half jaar van de pil af moet zijn om dat helemaal uit je lichaam te laten zijn. Ik heb dat namelijk bewust wel gedaan (16 jaar aan de pil geweest ongeveer). Alleen tja, als ik had geweten dat het zo lang duurt voordat het lukt had ik misschien beter meteen kunnen beginnen met juist sexen in de vruchtbare periode. Nu ben ik inmiddels weer een jaar verder!! Je cyclus weet je pas als je een aantal maanden van de pil af bent denk ik ; bij mij is het meesta 24 dagen, maar soms ook 29. Heel irritant als je zwanger wilt worden!! Update voor vandaag: duizeligheid is helemaal weg, maar nog we pijn in m'n onderrug. Misselijk nog wel iets. WHAA, begin me nu alweer zorgen te maken dat ik het me allemaal verbeeld en dus toch niet zwanger ben. Nouja, nog maar een weekje en dan weet ik het!