Weinig symptomen, wie herkent dit?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Thessa123, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thessa123

Thessa123 Lid

20 sep 2009
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben 5w zwanger, maar ik heb weinig symptomen.
    Ik heb last van af en toe zere borsten (aan de zijkant), snel moe, en ik moet veel plassen, verder niets...

Wie herkent dit ook??

Groetjes Thessa

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.766
    18.910
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik had ook niet veel meer klachten dan vermoeidheid, gevoelige borsten en af en toe eens een krampje. 's Ochtends wel een een beetje misselijk, maar dat heb ik wel vaker, ook als ik niet zanger ben. Kortom; ik voelde (en voel) me helemaal niet zo anders dan normaal.

Veel of weinig klachten zegt niks over het verloop van de zwangerschap. Geniet er maar van, dat jij er niet veel last van hebt. (Zolang het duurt, het kan over een week ineens anders zijn!)

3. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Hoi ,

Ik ben vandaag ook 5 weken zwanger en ook weinig tot geen klachten. Alleen rugpijn en smorgen een metaalachtige smaak in mijn mond en veel plassen.

Groetjes Sabrina

4. tiktaktoetje

tiktaktoetje Actief lid

24 mrt 2009
    170
    0
    0
    hier ook geen last

5. Thessa123

Thessa123 Lid

20 sep 2009
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig zijn er meer die geen of weinig symptomen hebben, het maakt me onzeker omdat ik een aantal maanden geleden een mk heb gehad en toen had ik geen symptomen...maar we blijven positief!

Hopelijk kan ik snel terecht voor een echo.

Groetjes! Thessa

6. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Ben ook blij dit te lezen. Hier ook heel weinig, vandaag 5 wk. Wel moe, en af en toe pijnlijke borsten. Ik wéét dat het ontbreken van klachten niets zegt, evenmin als het hebben van veel klachten, maar toch...

7. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Ik had precies hetzelfde weinig klachten. Nu ben ik vanaf woensdag al ontzettend misselijk en eten staat me helemaal niet meer aan. Dacht dat ik het wel ff op de sloffen deed maar goed krijg het nu alsnog voor de kiezen. Ik zou je niet druk maken, iedereen heeft weer ergens anders last van!

8. sylvaan

sylvaan Lid

16 feb 2010
    64
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    haarlem
    ik heb ook weinig last van de "kwaaltjes" alleen wat gevoeligere borsten en meer plassen ..
    soms met vlagen even "niet lekker " denk dat dat door een lagere bloeddruk komt , maar weinig symptonen en heb al een echo met een sterk kloppend hartje gehad !

je blijft evengoed voorlopig nog wel onzeker denk ik .. je hoort het zo veel en ik heb al heel wat moois gezien en tel al weer af naar de volgende echo , ik ben blij als het dan nog goed zit !

gefeliciteerd en probeer ervan te genieten !

Deel Deze Pagina