Ohhh meiden! even meegelezen en wat erg he dat wachten... Ook ik zit op het wachtbankje,...kan wel 8 maart al testen, want mij eisprong was eerder...Maar de banner geeft dus nog anders aan... Ook ik denk elke maand iets te voelen en toch valt het dan weer tegen,..Ik ga (proberen) nergens vanuit te gaan deze maand,..maar ik merk nu al dat ik er heel erg mee bezig ben, alweer! hahahaha Succes allemaal!! ik duim voor jullie allemaal!! knufff
Hallo dames, Ik zat zo eens even mee te lezen en jullie symptomen komen mij heel bekend voor! 5 dagen voor mijn NOD hal ik al last van misselijkheid met vlagen, buikkrampen, hoofdpijn, licht in hoofd, veel drinken en plassen. Dacht dat ik het me verbeeldde, was tenslotte net gestopt met de pil. Dacht dat het ontpillingsverschijnselen waren. 1 dag voor NOD toch maar testje gedaan en ja hoor POSITIEF! Ben nu circa 4 weken en 5 dgn zwanger, hele duidelijke strepen op de testen! Zelfs de Moeders voor Moeders test was gister al duidelijk positief terwijl deze pas meet vanaf 500 hcg. Voel me nu wel beter dan vorige week, veel minder misselijk alleen erg moe. Dus symptomen vóór je NOD of rond de innesteling, ik geloof daar zeker in!!!
haha, ja erg he?! dat we ons telkens voornemen er niet zo mee bezig te zijn, maar als de eisprong dan is geweest veranderd het toch langzaam weer in: enorm veel ermee bezig zijn.
ja echt drama....ik voel nu al van alles, maar kan nog niks zijn,...eisprong was afgelopen maandag pas,...althans,..toen was de test positief, zondag nog niet, en dinsdagochtend een inwendig onderzoek gehad en toen was mijn eitje al weg,..dussss moet maandag geweest zijn,...Dan is de innestelling dit weekend op zijn vroegst,...en ik voel mijn borsten nu al voor mijn gevoel,..en buikpijn,..zit vas allemaal tussen mijn oren want vorige maand voelde ik ook van alles en werd toen toch ongi (wel 6 dagen overtijd, maar ok!)
Moed heb ik nodig!! Ben nu al een aantal dagen niet meer misselijk of duizelig ... en ben nu alweer aan het bedenken dat ik gewoon ongesteld ga worden. Ik heb alleen nog wel ontzettend veel gevoel (voor mijn doen, want ik voel ze anders nooit) in mijn tepels en daaromheen. Spierpijn gevoel. Wat dat betreft zou je dus denken dat zit nog goed. Maaar oooh ik ben weer zo aan het twijfelen. Aan de ene kant hoop ik dus dat deze week (met onzekerheid) snel voor bij gaat, maar aan de andere kant ook weer niet want m'n vriend gaat zaterdag een weekje op vakantie met z'n vriendenclubje. Van de meiden die ook in dezelfde periode zitten als ik: heeft iemand al een test gedaan?
ohhh irritant he dat wachten,...en je voelt dingen en dan weer niet,....het is niet anders dan wachten tot je kunt testen,.. ook ik wacht,..ik moet nog 8 dagen wachten (banner zegt anders) Ik wens je succes met wachten,....!! hou moed!
Vervelend hé dat wachten!? Ik mag binnenkort ook testen, maar ik heb geen idee wanneer m'n eisprong deze maand is geweest. We hebben ook amper geklust omdat ik op wintersport was zonder vriendlief en de periode daarvoor was hij ziek. Ik heb dus eigenlijk geen hoop voor deze maand, maarja... toch blijf je altijd dat ene kleine sprankeltje hoop houden dat die ene keer toch gelukt zou zijn Vorige cyclus had ik heel veel klachten, maar toen werd ik gewoon ongesteld. Nu heel weinig klachten, behalve heel veel dorst, wat hoofdpijn en steken in m'n borst. Maar ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben... succes met afwachten!!
Hier ook nergens last van. Alleen zo af en toe krampjes in mijn buik en met vlagen misselijk. Heb de laatste paar dagen ook een beetje hoofdpijn. Mijn nod is morgen maar dat ik nu het gevoel heb dat ik ongi ga worden, nee. Ach jah, we wachten maar geduldig af en ben ik morgen niet ongi dan gooi ik er dinsdag een testje tegen aan. Liefss
Hier nog steeds last van allerlei kwaaltjes. Maar ik heb vandaag met zo'n vroege test negatief getest, dus begin nu enorm te teijfelen. Pff, wat kunnen vier dagen lang lijken.
Hier 6 dagen na eisprong een temperatuurdip van bijna een graad (volgende dag weer hoog) en daarna steekjes, geen krampen, in mijn onderbuik. Dat was de innesteling. Verder juist geen klachten of pijnlijke borsten gehad. Dat kwam pas later allemaal.
Hi meiden, Hier ben ik ook weer..wist niet meer welk topic ik nou meeschreef Nou hier nog steeds wel gevoelige borsten alleen wel in mindere mate.. Verder wel wat krampjes gehad maar om nou te denken dat ik zwanger ben nee Ben wel moe heb vanmiddag zelfs even een dutje gedaan haha en ben nog steeds moe of alweer hoe je het ook wilt noemen Wel is mijn temp nog 37.10 maar had 2 dagen geleden ineens een tempdip die ik even niet kan plaatsen! Wellicht weet 1 van jullie er wat meer over? Mijn tempkaartje staat in mijn handtekening.. Oh meiden spannend allemaal hoor en wat al eerder is gezegd je probeert er niet mee bezig te zijn maar betrap mijzelf er iedere maand weer op haha Liefs
Hi allemaal, Ik dacht laat ik ook even mee kletsen. Mijn nod is 5 maart, zoals meerdere dames hier las ik, maar heb echt veel moeite met wachten moet ik zeggen. Waar ik las van heb is krampen, en best wel hevig moet ik zeggen. een week geleden had ik dagelijks last van krampen, maar nu alleen bij inspanning. Ik heb 2 of 3 keer las van misselijkheid gehad. Dit is mijn eerste ronde trouwens, heb begin februari mijn spiraal laten verwijderen, en daar heb ik heel veel last van gehad, veel bloedingen en ook krampen. Vandaar, dat ik er niet van overtuigd ben dat ik evt zwanger zou kunnen zijn, misshcien zijn mijn syptomen wel een nasleep van mijn spiraal. Maar ook bij mijn eerste zwangerschap, (na 10 jaar slikken van de pil) was het de 1e ronde meteen raak. dus stiekem blijf ik wel hopen!!!! Veel succes iedereen!
hallo, ik doe ook even mee! Ik heb net vanochtend positief getest (wel heel vaag streepje.. Maar was dus ook pas 4 dagen na nod! Ik heb zoveel testen gedaan! Eerst 2 dagen voor NOD.. toen op NOD tot 2 dagen erna.. allemaal negatief. En nu 3-4 dagen na NOD in een keer positief! Maar de signalen waren er wel: duizelig, darm problemen, heel moe, misselijk, prikkelbaar, trek in hartig/pittig. Ben stiekem blij maar ben pas echt overtuigd als we een paar dagen verder zijn en er echt een duidelijke streep is!
Alvast een voorzichtige gefeliciteerd Een streep is een streep he Ik ga er nog steeds vanuit dat ik mijn duivels krijg soort zelfbescherming maar aan de andere kant heb ik hoop anders zou ik hier ook niet mee kletsen hihihi
Heej Hallo, Ik heb vandaag ook een vroege test gedaan helaas ook niks. Mijn nod is 4maart.... spannend dus!!! Heb wel klachten gehad rond de innesteling, nu heel soms misselijkheid, jeuk aan borsten en af en toe raar gevoel in me buik... ik wacht nu af tot mijn NOD, al zal het wel moeilijk worden Succes en we houden elkaar op de hoogte hihi!
Balen dat de vroege test negatief was!! Maar goed, niet opgeven, wie weet over 4 dagen wel een goede!! Ik ben van plan om vrijdag te gaan testen mits ik meer last heb van m'n borsten (zo dat ik ze bijna niet kan aanraken) anders wacht ik m'n ongesteldheid tot zondag af. Enneh Maeke: gefeliciteerd! een streep is een streep dus dat lijkt mij goed. Laten we hopen dat we je allemaal volgen