Symptomen na innesteling

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Tori3, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Ik zal nog even weer een update geven van mijn wel en misschien zwanger wee.

Krijg steeds meer last van m'n borsten maar had vanmorgen wat oranje en bruine afscheiding.
    Op zich zegt dit niets want ik had het in december ook een weekje toen ik zwanger was.
    Maar ben nu best wel 'bang' dat ik toch ongesteld ga worden, 't zou zaterdag moeten komen dan.

Vind het maar zwaar elke keer, zit er bijna aan te denken om te stoppen met er mee bezig te zijn en gewoon op goed geluk es zwanger te worden zonder dat ik dan wacht op de NOD elke maand weer.

Ik hoop dat ik van't weekend mag testen, duimen jullie mee?

2. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
  3. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0

En hoe zijn je symptomen verder??
    Morgen mag je al testen meis :D

Ik duim heeeeeeeel hard voor je!

En er niet meer mee bezig zijn gaat lastig hoor ik neem me dat ook steeds voor maar gaat mij slecht af :)

4. JenJen19

JenJen19 Nieuw lid

4 mrt 2010
    2
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb de test ook eerder gedaan dan de dag dat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden. Of beter gezegd even daarna.
    Toch gaf hij duidelijk aan zwanger, en kreeg ik eigenlijk daarna pas gevoelige borsten, moeheid, misselijkheid en lichte duizeligheid!

Voor jullie alle, sterkte, en laten we het hopen dat ook bij jullie het raak is!

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    vandaag mega last van m'n borsten gehad, nu nog steeds last maar wel weer ietsje minder (blijft wel vervelend trouwens).
    ook wat afscheiding gehad maar nog steeds geen bloed!
    verder heb ik behoorlijk last van pijn onderin mijn rug, dat zou ook iets kunnen zijn van ongesteld worden.

nog één dag afwachten en als ik dan niet ongesteld word dan ben ik denk ik zwanger. Zondagochtend ga ik testen! :D

6. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    en al getest meiden?? ben nieuwsgierig.... ;)

7. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    ik werd vanochtend wakker met hoofdpijn, rugpijn, buikpijn dus ik dacht dat ik ongesteld ging worden.
    tot op nu nog niet geworden, maar ik wacht het vandaag nog af.
    gevoel in m'n borsten is nu ff weg, dus wat dat betreft zou je zeggen dat ik ongesteld ga worden.

Oooh ik hoop zo van niet, maarja ik heb het niet in de hand helaas.

Morgen laat ik weten van de test (als ik die mag gebruiken omdat ik niet ongesteld ben geworden)!

8. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    ohhh ik ga voor je duimen dat de ongi wegblijft en je morgen een posi test in handen hebt!! ben benieuwd!!

hier weinig last vandaag,..hoofdpijn is gezakt gelukkig,...niet echt draaierig en misselijk meer,....wel rare buik elke keer, maar denk dat ik de ongi voel aankomen,....hmmmmm wil ik niet!!! hahaha

9. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    hey meiden,

Een vraagje het is nu 6 of 7 dagen na m'n ei en ik heb sinds 5 minuten geleden gemene steken links van m'n navel, even stopt het weer en een minuut later komt het weer. Ik voel me heel raar nu, heb altijd aangevoelt dat ik niet zwanger was als we het probeerden. Maar nu voel ik me zo raar, al paar dagen misselijk en kreeg net toen ik dit schreef heel raar gevoel. Van ja ik ben zwanger....werd even dizzy ....jeetje wat voel ik me een zweverig type nu. Jullie zullen wel denken. Voel me nu ook weer misselijk worden, ben benieuwd naar jullie antwoordt.

Liefs

10. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hey Griekie, dat klinkt wel een beetje als reacties van je lichaam dat de innesteling is geweest.

Moet wel zeggen dat al die symptomen ook op niets kunnen wijzen: zoals bij mij!!!

Grrrr.. vanmiddag begon er bloed te komen, het is nog niet veel maar ben dus wel ongesteld aan het worden.
    Ik baal enorm, en ben er nu eigenlijk wel klaar mee. Ik ga het niet meer bijhouden wat wanneer .. en als ik op een dag spontaan zwanger ben is dat mooi meegenomen.

Succes (en meer geluk) voor de rest hier!

11. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    hey meis, kan je wel steken hebben rond je navel? Want je baarmoeder zit lager toch. nadat ik mijn vorig berichtje had geschreven moest ik rennen naar de wc werd zo misselijk. Er kwam niks uit maar wel boven de pot gehangen. OOk kreeg ik het een uur later enorm koud wat ik ook altijd krijg als m'n ei is geweest. Ik weet dat ik niks anders kan doen dan afwachten maar ben toch benieuwd naar jullie ervaringen/meningen.

Wat rot voor jou zeg meisie, veel sterkte

Liefs

Deel Deze Pagina