Mischien herkent iemand dit die al zwanger is(geweest) of anderen die ook op hun NOD wachten.. Ik heb sinds een paar dagen na mijn ovulatie rekbaar slijm..normaal heb je dit als je ovuleert maar ik kreeg het daarna pas.heb dit nu ruim een week en het wordt alleen maar meer. Gisteravond en vanmorgen waren het echt dikke slierten..lijkt net eiwit ofzo..normaal heb je na je ovulatie dik en ondoorzichtig slijm heb ik gelezen.vorige maanden had ik dit ook totaal niet. Herkent iemand dit?
ik herken het helemaal. Ik heb dat deze ronde dus ook . Normaal altijd week voor mijn ongi licht bloedverlies voordat mijn ongi doorzet. Nu dus niet maar wel doorzichtig slijm. had dinsdagavond voor het laatst weer slijm(na het poepen). ben nu 4 dagen overtijd en vanmorgen helaas negatief getest. Kan dus helaas niet zeggen wat het betekend, dat is nu afwachten. Heb niet echt last van symptonen, alleen beetje steekjes in mn buik en borsten. Denk dus de hele tijd dat mijn ongi gewoon gaat doorkomen. Gisteren had ik een afspraak bij gyn in het maasstad. Vanwege slecht zaad van mijn vriend. Dus komt mijn ongi gewoon door gaan we gelijk met IUI beginnen. Dus is het deze maand niet raak , misschien dan volgende maand wel.
Hoelang zijn jullie al bezig en hoe oud ben je? dit is onze derde ronde maar we mochten van onze huisarts ten alle tijden het sperma testen dus dat willen we dan ook mocht ik ongi worden volgende week. ik weet het liever nu dan over maanden..die steken en afscheiding had ik vorige maanden echt niet..
ben vorig jaar maart gestopt met de pil. Had toen lange cyclus vanwege ontpillen, daarna altijd vrij regelmatig tussen de 28/30 dagen. Ik ben 37 en mijn vriend 41. In november hebben we zijn zaad laten testen en dat bleek slecht te zijn. Dus gelijk verwijskaart gekregen van de ha. Nu dus bij vruchtbaarheidskliniek in Maasstad ziekenhuis. Daar waren we gisteren voor een vervolgafspraak. We hebben dus te horen gekregen dat we in aanmerking komen voor IUI. Maar dan moet ik natuurlijk wel ongi worden. Dus tis nu best allemaal heel spannend. 4 dagen overtijd en negatief testen. Heb me voor genomen dat als ik zondag nog niet ongi ben , weer een test ga doen. Tot die tijd afwachten..............................
spannend hoor. ik hoop dat je nu gewoon zwanger bent! maar het kan ook zijn dat je niet overtijd bent maar een langere cyclus hebt deze maand...
Hoi Niki Klinkt heel herkenbaar, heb ik ook last van. Ik zou dinsdag ongesteld "moeten" worden, maar nu sinds een paar dagen last van slijm verlies. Beetje doorzichtig, voelt niet echt fris aan in je ondergoed. Ik ben sinds vorig jaar januari gestopt met de pil en mijn cyclus is pas sinds december weer op gang. Weet ook niet goed of dit nou normaal is of niet. Groetjes anne