Hoi, Vandaag is bij de uitgangsecho voor onze 4de ivf poging een cyste ontdekt van 4 cm. Balen dus. Ben bezig met het lange protocol, dag 21 begonnen met deca en nu dus al bijna 2 wk daarmee bezig. Ik heb nu de keuze tussen nog een week doorgaan met deca in de hoop dat de cyste dan weg is. Is dat niet zo alsnog de poging afbreken. Of nu meteen de poging afbreken. Dan moet ik op dag 21 terug komen voor een echo om te kijken of ie dan weg is. Vervelende bijkomstigheid is dat we alles zelf moeten betalen. Echt een domper dit. Wie heeft er ervaring met een cyste bij de uitgangsecho voor ivf en wat hebben jullie toen gedaan? Want ik weet het niet zo goed.. Alvast bedankt! Liefs Milla
Ik heb tijdens onze ivf poging 2 cystes gehad (weet niet meer hoe groot) Wij zijn toen gewoon nog even doorgegaan. Bij de volgende echo waren ze verdwenen. Zat toen ook in het lange protocol. Overigens zei onze ivf-arts, dat we ondanks die cystes gewoon door konden gaan, en dat ze die cystes mochten die nog aanwezig zijn geweest tijdens de punctie aan konden prikken. Ik zou in jou geval nog een week doorgaan met de decapeptyl en dan volgende week kijken of de cyste weg is.