Hoe lang nog voor een eisprong?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Vlinderr, Jul 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Hoi Dames,

Ik vind het spuiten zo frustrerend, althans het wachten op een ei. Gisteren de eerste fm gehad. er waren twee follikels aan het groeien.. in ieder geval was er één van 11 mm. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik 26 dagen moeten spuiten voordat het ei eindelijk 20mm was. Ik heb nu redelijk goede hoop dat het eerder gaat gebeuren.

Wat denken jullie, hoe lang zou het duren van 11 mm naar 20 mm???
    ik begin ongeduldig te worden.. :)

Groetjes Vlinderr

2. bonita

bonita Fanatiek lid

Jul 22, 2010
    1,155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tja, er is niks van te zeggen he. Volgens mij kan het heel snel gaan maar soms gebeurt er ook helemaal niks. Volgens mij groeit een follikel gemiddeld 2 mm per dag. Dus dat zou dan betekenen dat van 11 naar 20 in een dag of 4 mogelijk is. Ik hoop voor je dat je snel een mooi eitje mag hebben!

3. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,472
    4,922
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Valt niets van te zeggen. Bij mij gaat het vanaf 10mm ongeveer met een mm per 2 dagen! Terwijl ze zeggen 2mm per dag...
    En dan vanaf 15mm trekt hij opeens een sprint...
    Kortom, iedereen is anders.
    Wel zeggen ze: kleiner dan 12mm geeft geen garantie dat ze ook echt doorgroeien. Dus die twee van 11... kan zo zijn dat daar maar 1 van overblijft.

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Er is idd maar één follikel van overgebleven. vandaag een fm gehad. één follikel van 14 mm. De gyn verwacht dat het zondag of maandag zover zal zijn. Dat hoop ik dan maar.. :)

Off topic..@Merah.. hoe is het? hoe staat het er bij jullie voor, gaan jullie nu voor een tweede?

5. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,472
    4,922
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ja, we zijn net begonnen. Ik zit op het wachtbankje na een cryo-terugplaatsing. De slagingskansen per cyclus maken me af en toe wat negatief, maar het is ons eerder gelukt! Dus we houden hoop.

Die van 14mm zal zeker wel doorgroeien ja! Hoop dat het voor jullie ook raak is!!!

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Ik kan me je onzekerheid voorstellen, maar het gaat je zeker lukken!! Heel veel succes! :) Wanneer kun je testen?

Share This Page