hallo dames, woensdag ben ik 7 weken zwanger maar heb af en toe elke dag gewoon bruin verlies. vind dit eng! het is echt maar een heeel klein beetje maar toch vind ik dat eng. nu had ik zaterdag in bad ook een heel klein sliertje rood bloed maar verder niks meer gehad. ben toch bang! wie heeft dit ook? groetjes
Hoi Wwonder09, Als ik jou was zou ik voor de zekerheid een verloskundige bellen en het verhaal uitleggen. Bruinverlies/lichtroze hoeft niet erg te zijn dat heeft bijna iedereen wel eens vroeg in de zwangerschap. Maar als je echte buikkrampen hebt en helderrood bloed verliest zou het verkeerd kunnen gaan. Ik heb sinds zondag bruinverlies en af en toe donkerrood verlies zonder erge ongi/buikpijn. Toch mocht ik gisteren komen en heb ik een inwendige echo gehad. Vooralsnog maakte de vk zich geen zorgen en alles zag er goed uit voor zover ze het kan zien zo vroeg. Maar 100% zeker dat het niet goed afloopt weet ze natuurlijk ook niet. Dus over 2 weken moet ik terug komen. Dus... toch weer 2 weken in spanning Liefs Cynthia
hoi cyntia ik heb 10 maart termijn echo gehad en toen zagen ze ook een vruchtzakje en dik slijmvlies dus dat zag er allemaal goed uit maar nu moet ik pas 31 maart terug voor nieuwe echo om te kijken hoe ver ik precies ben want dat programma zat er toen niet op :S maargoed dus nog 2 weken in spanning.. gezellig samen haha ik doe gewoon rustig aan maar ga denk ik morgen even verloskundige bellen idd. bedankt voor je reactie! oh trouwens ik heb helemaal geen krampen erbij alleen beetje zeurderig gevoel maar dat is normaal want het groeit toch he.. groetjes
Oja... dat zeurderige vervelende gevoel ja! Dat had ik dus ook (zondag en vandaag even... uurtje?) Maar na veel zoeken en denken, omdat het bij mij echt niet in mijn baarmoeder zit, denk ik dat het bandenpijn is. Het is steeds links langs mijn heupbot (halverwegen) Verlies je nu ook nog bruin? Ikke wel... ik wordt er soms wel moedeloos van. Ik hoop dat het niet té lang gaat duren. Ik heb me voorgenomen om vrijdag nog even contact op te nemen met de VK omdat ik eigenlijk toch nog wel wat vragen heb. Ik kon gisteren alleen maar kwijlen naar die monitor Probeer je niet te veel zorgen te maken, dan doe ik dat ook niet. Houd je het echt niet meer uit en jank je aan een stuk door zoals ik zondagavond en gisteren ochtend dan bel je even de VK. Liefs Cynthia