We hadden eigenlijk nog geen groen licht om gericht te klussen (na 4 mk's) en dat was ik ook helemaal niet van plan. Ik ben heel regelmatig en heb mijn ei altijd op dag 13 of 14. Dan is het een weekje niets. Ware het niet dat ik door vrije dagen de tel ben kwijt geraakt, vorige week dacht ik dat mijn ei pas een week later was, maar toen ik wat spotting vond bij het naar de wc gaan ben ik gaan terug rekenen en helaas.. precies rond mijn eisprong. Ik heb vanaf vanmiddag al de hele dag een kloppend gevoel in mijn onderbuik, heel regelmatig, als een hartslag. Sinds vanavond zijn daar krampjes bij gekomen, alsof ik specerijen heb gegeten waar ik niet zo goed op reageer. Maar dat is niets nieuws, dat heb ik normaal voor mijn nod altijd. Maar herkent iemand dat kloppende gevoel? Iedereen kent dat wel, maar normaal houdt dat toch nooit zo lang aan? Kan dit een innesteling zijn?
hoi hoi jammer dat er nog niemand heeft gereageerd ik heb ook van die rare plopjes gehad beetje te vergelijken alsof er iets klopt ja vroeg me ook al af wat dit is dit heb ik de 27e en 28 apr gehad of ik toen de 27e mijn ei heb gehad of innesteling ?? af wachten mijn vorige cyclus was namelijk 24 en dan zou ik dus mij ei al gehad moeten hebben en een evt innesteling ong de 27e april dus spannend heb wel een hoop rare kwaaltjes die ik de maand er voor niet heb gehad zelfs de hond blijft veel bij me pfff af en toe niet leuk meer en oh ja laat veel vallen ben veel de kluts kwijt dus hopen dat het nu raar is en hoop het voor jou ook en dat die rare ploppen een innesteling is liefs nic
Nouja ik had nog geen groen licht dus ik ben erg huiverig. Het kloppende gevoel is gisterenavond laat pas verdwenen. Zware innesteling dan hihi Ik duim voor je mee [-o<