Hoe snel na bevruchting symp hebben???

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kelly001, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik vraag mij af of er dames zijn die na bevruchting al symp hadden?
    wat voor symp hadden jullie?

2. Nyna

Nyna Niet meer actief

Ze zeggen dat je pas vanaf innestelling symptomen kunt hebben, maar wat mij opviel was dat ik 2 dagen na mijn eisprong geen zin in vlees had ;) ik ben normaal gek op vlees en sla het nooit over :)
    De dagen erna niets vreemds, tot een week na de eisprong.. toen begonnen de kwaaltjes: vroeg moe, overgeefneiging tijdens tanden poetsen, bandenpijn, menstruatiekrampjes/steekjes en vaak hoofdpijn :D

3. Tavsan

Tavsan Actief lid

30 apr 2012
    377
    0
    0
    Deventer
    Een week na 'de daad' merkte mijn collega op dat ik allemaal kleine puistjes op mijn kin had en ik heb een hele gave huid normaal.
    Dat was al apart, ik voelde me ook een beetje dromerig en ben normaal wel scherp.
    En pijn in mijn onderbuik, bij de eierstokken zeg maar.

Afgewacht, met het idee, zal wel niks zijn.

Op vakantie in Turkije werd ik echt onpasselijk van de geur van gebakken vis, terwijl ik het normaal wel kan hebben.
    Thuis heb ik getest toen ik 8 dagen overtijd was en gelijk BAM twee gekleurde strepen.

Ben nu 7 weken zwanger.

4. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @tavsan: gefeliciteerd en geniet ervan.

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik had 2 dagen na mn ei een paar drupjes bloedverlies en 5 dagen daarna was ik voort eerst ineens heel misselijk tijdens het ontbijt. Op nod ineens sterk t gevoel dat ik ongi zou worden, maar werd het gelukkig niet :D

6. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    In de ronde van de vmk bleef ik veel witte afscheiding houden na mn ei. Ook heb ik tijdens de eisprong pijnlijke tepels wat na 2 of 3 dagen weer over is. Toen bleef ik het houden. En al na een paar dagen na mn eisprong begonnen er steeds meer blauwe aders op mijn borsten te komen.
    Ongeveer een week na mn ei begon een opgeblazen gevoel en paar dagen voor nod met vlagen een beetje misselijk en wat draaierig.

De witte afscheiding en pijnlijke tepels heb ik nu weer (5dagen na ei) dus ik ben benieuwd ;)

7. Divabieb

Divabieb Actief lid

24 apr 2012
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had voor dat ik ongesteld moest worden en dan bedoel ik echt vanaf de dag van de bevruchting heel veel sympthomen. Toen ik eigenlijk ongesteld moest worden ( maar het niet werd ) stopte alle sympthomen. Heel vreemd dus eigenlijk. Nu in de 6e week van mijn zwangerschap heb ik last van gevoelige borsten en tepels. Mijn tepelsmzijn niet donkerder.

Deel Deze Pagina