Dames, Ik weet sinds 3 dagen dat ik zwanger ben na onze eerste icsi behandeling. deze 3 dagen heb ik een heel strak gevoel in mijn buik, en 's avonds vooral na het eten is mijn buik enrom opgezet ik lijk dan wel 4 weken zwanger zo dik....'s morgens is dit weer weg en heb ik de hele dag nergens last van, alleen een wat strak gevoel van binnen zeg maar. Nu zegt mijn arts (Dusseldorf) dat het misschien overstimulatie kan zijn, maar mijzelf lijkt dat raar, dan zou ik het toch de hele dag moeten hebben en niet alleen maar 's avonds. Op internet lees ik dat meer meiden daar last van hebben en dat het de darmen kunnen zijn wellicht.. Zijn er hier meiden die dit herkennen? Liefs Juffie
Hoi hoi, Gewoon je darmen waarschijnlijk hoor. Ik heb dat ook. Ben nu 5weken maar pas me gewone broeken al niet meer. Groetjes Chila
Hoi, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb precies het zelfde 's avonds na het eten en 's nachts. Overdag nergens last van de gynaecoloog vertelde mij dat het vaker voor kom opgeblazen gevoel. Dit kom omdat je darmen trager werken als je zwanger ben. Ik heb hierbij ook last van obstipatie en daar heb ik wat voor gekregen. Fijne zwangerschap
Ik heb het ook. Vind het naar, want mijn buik is zo opgezet dat het pijn doet als ik een gewone broek aan heb. Ik neem roosvicee laxo om te voorkomen dat ik obstipatie krijg, dat helpt goed (1 glas per dag). Heb je ook last van winderigheid en boeren?
Het is zeker een naar gevoel. En wat je schrijf heb ik ook me buik lijk dan drie keer zo dik. Ik kan dan ook geen normalen broeken aan want dat doet erg zeer. Boeren doe ik niet en winden ook niet zou dat wel graag willen want dat zou misschien wat opluchten. Kan je die siroop laxo gewoon in de supermarkt halen?
De roosvicee laxo kan je bij de drogist halen, volgens mij niet bij de supermarkt. Ik word juist heel misselijk van het boeren, tegen het overgeven aan.