zit nu op mijn 3e dag van de ongesteldheid, vanmorgen zo veel stolsels dat ik er bang van werdt. ik voel me ook helemaal niet goed, buikpijn en misselijk echt griep verschijnselen er bij. kan ook niet werken helaas, door de erge pijn en super veel bloedverlies. donderdag moeten we naar de gynacoloog, door de drukte nu pas helaas. maar ik hoop echt dat hij gaat zeggen dat ik een kijkoperatie mag hebben, want elke maand deze helse pijn en enorm veel bloedverlies kan ik zo niet volhouden. de gyn dacht zelf mischien aan endometriose maar een laproscopie moet dat uitwijzen. zijn er meer mensen die zoveel bloedverlies hebben en helse pijn hebben waardoor je gewoon ziek er van bent? famke
Ik had dat altijd, vanaf het begin van mijn ongesteldheid; hevig bloeden, dikke stukken slijmvlies en twee weken lang bloeden. nachtverband en tampon tegelijk en dat hield het 1 uur vol. daarna verwisselen anders lekte alles door. Geen endometriose had ik; moest aan de pil. Jaren aan geweest en toen was het weg. Geen idee wat het bij jou is maar het hoeft dus geen endo te zijn. Dat is misschien fijn om te weten.