Ik voel sinds dat ik bevallen ben van Siem mijn eisprong maar al te goed. Altijd heftige buikpijn voor een paar uur. Hele week al meer vochtig dan anders. Deze week heb ik de heftige pijn niet gehad. Dinsdag en gisteren heb ik wat lichte steken/buikpijn gehad. Ik ben al een dikke week ziek en heb codeine en neusspray xylometazoline van de huisarts gekregen. Kunnen deze meds effect hebben op het voelen van de eisprong.
Codeine is pijnstiller die werkt pijnstillend net als pcm en ibuprofen, het kan daardoor kome dat je de eisprong niet voelt omdat het de `pijn`weg hoort te nemen, dus dan neemt het die pijn ook weg. Het zou dus heel goed kunnen dat je daardoor je eisprongniet (goed) hebt gevoeld.
Hey hoi, Heb ff een vraagje. Waarschijnlijk vandaag mn eisprong al de hele dag ongi achtige buikpijn. Nu hebbe we vandaag geklust, gister en afgelopen maandag(geloof ik). Moet je dan na de eisprong weer klussen? Of denken jullie dat dit wel genoeg is. Haha
Jeanet Handigste is een eigen vraag te stellen. Kan iedereen in antwoorden. Meesten lezen vraag van ts en als ze die niet willen kunnen beantwoorden gaan ze verder. Antwoord op je vraag: ik zou evt morgen nog een keertje, waarom ook niet. Leuk toch