Symptomen NOD eind Juli / begin Augustus

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Daenerys, Jul 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

nou hij zit erin
    voelt echt niet lekker
    sterker nog heb even een paar keer auw auw auw achter elkaar gezegt

2. DutchDiamond

De naalden
    Het was ff auw auw auw auw en zelf erna even een traan maar hij zit erin nog 6 te gaan en dan afwachten of ik door moet

3. lijntje00

lijntje00 Actief lid

Jul 3, 2014
    331
    0
    0
    @dutchdiamond. Je moet me denk ik een beetje bijpraten. Wat voor spuiten zijn het precies? Ik ben nog niet bekend daarin. Klinkt iig niet heel prettig succes/sterkte ermee

@Daenerys jaa zeker spannend. Zelf me mannetje denkt nu dat het raak is. Terwijl normaal als ik iets over gekke symptomen heb dan zei die dak er teveel mee bezig ben etc..

Zaterdag is me NOD dus dan wil ik testen als ik tenminste dan niet menstrueer. Maar kan eigenlijk niet wachten. Wil liefste vanaf morgen elke dag testen haha

4. DutchDiamond

@lijntje
    ik heb pcos (kleine blaasjes op me eierstokken)en heb dus geen cyclus zonder medicatie
    ik krijg dus vanuit mezelf geen menstruatie etc.
    loop nu al een half jaar in het ziekenhuis kreeg eerst tabletten maar die sloegen niet aan kreeg er geen ei door (controleren ze door een inwendige echo)
    de volgende stap zijn dus hormooninjecties (wat ik nu spuit word gemaakt uit urine van een vrouw in de overgang)
    vandaag was mijn eerste dag spuiten heb wel prikinstructies gehad maar dat was naald erin en klaar nu was het dus de vloeistof erin duwen maar dat was gewoon een gemeen prikkend gevoel

heb nu dus kans op geen ei, 1of 2 eitjes en dan klusadvies of overstimulatie dus ineens 3,4,5 eitjes of meer en dan klusverbod

sorry voor het lange verhaal hoop dat het een beetje duidelijk is

5. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    DD dat zijn inderdaad geen lieverdjes die spuiten. Doe je het nog met die emla crème?

6. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

Jun 23, 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    Wat een gedoe dd.. Hopen dat er snel een mooi eitje is!
    Zet je die spuiten in je arm ofzo? Of waar :/

7. lijntje00

lijntje00 Actief lid

Jul 3, 2014
    331
    0
    0
    @dutchdiamond bedankt voor de uitleg. Helemaal niet te lang hoor super duidelijk. Maar wat heftig zeg. En inderdaad ze spuitjes zien er gemeen uit. Logisch dat dat zeer doet. Vind heel knap van je dat je dit op deze manier doorzet. Lijkt me heftig .

Ik zie het ff voor me maar 6 bevruchte eitjes.. 6ling!!! Dan snap ik wel dat je dan een klusverbod hebt als dat zo is.ik duim voor 1 perfect eitje zodat jullie kunnen klussen :)

8. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dd hopen op een eitje nu!! Knuffel

9. DutchDiamond

@daenerys
    ja die had ik een uur van te voren erop gesmeerd tegen de prik werkt het goed maar het inspuiten van het''goedje'' werkt het niet
    lees net ook in het spuiten forum dat ik niet kleinzerig ben maar het gewoon gemeen spul is

@babymaantje
    nee in me buik een denk beeldig maantje onder je navel denken naar je heupen toe zeg maar

@lijntje
    stiekem is het allemaal best heftig maar het moet maar voor een goed doel!
    nee wil er echt geen 6 dus dat klusverbod snap ik dan wel
    maar je kan dus ook een verbod krijgen als je er 3 heb maar dan twijfel ik denk wel want hoe groot is de kans dat ze alle 3 bevrucht worden dat het bij alle 3 goed gaat etc... maar zover is het nog niet

@angel
    ja ik hoop het ook 1 zou mooi zijn liever 2

op de dag dat ik dus 1 of 2 mooie eitjes heb van rond de 20mm dan moet ik nog 1 spuit zetten die laat ze dan springen nou dan op comando klussen en dan krijg ik nog een keer vaginale pillen om de innesteling te bevorderen

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

@dutchdiamond: goed zo meis, hij zit erin!!!! jippie!! Ik wist niet dat het goedje vervelend is, daar is inderdaad weinig tegen te doen. Alles voor het goede doel. En kleinzerig ben je nooit, pijn is voor iedereen een andere ervaring.

11. DutchDiamond

@mamalap
    dat wist ik dus ook niet ja over de pregnyl wel maar niet van de menopur
    maar nog 6 te gaan tot de echo en dan weer afwachten
    pijn is een groot woord heb niet het hele dorp bij elkaar gegilt maar wel ff een paar keer auw gezegt

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nou even een kleine update van mij. Ik heb vanavond toch weer duidelijk vruchtbaarslijm gehad. Als ik dat invoer in fertilty friend word het kruis ook gestippeld, fertilty friend is dus ook niet 100% zeker. Ik durf eigenlijk nu al te wedden dat mijn iets hogere temperatuur toch echt van de hitte was. Hij zal morgenvroeg wel laag zijn! Heb dan ook absoluut geen risico genomen en nog even geklust! Better safe then sorry.... Hihi

13. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @dd ja nou wel weer een voordeel dat jij weet wanneerje ei gaat springen . Ik denk nu elke dag ooh mischien me ei pfffff erg vermoriemd em frustrerend.

@mamalap ja ik vertrouw ff ook niet 100% . Groot gelijk you never know dan kan je achteraf ook niet zeggen had ik maar wel geklust. :) ik wacht t ook maar af pfff

Heb vandaag de hele dag ongi trekkend gevoel in o derbuik misschien toch vandaag me ei (grrrrrr wat ik net nog bove zeg dit denk ik dus elke dag) word r gek van!!!

14. lijntje00

lijntje00 Actief lid

Jul 3, 2014
    331
    0
    0
    Dat word klussen angel :)

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Goedemorgen! Inderdaad was mijn temperatuur weer laag. Ik heb die temperatuur van gisteren gediscard en ovulatie is weg, dus mijn instinct was goed. Denk dat het trekkend gevoel toch aankomende eisprong is. Nog ff door klussen en Tempen dan vind ik hem wel.

@angel: het is gewoon de hitte waardoor het temperaturen moeilijker is, normaal is het echt goed zichtbaar.

16. lijntje00

lijntje00 Actief lid

Jul 3, 2014
    331
    0
    0
    Succes met klussen mamaslap :)

Hier nog steeds gekke symptomen. Misselijk bah! Etc. Etc.
    Nog 4 dagen!!!

17. lijntje00

lijntje00 Actief lid

Jul 3, 2014
    331
    0
    0
    Meiden!! Wat kan ik aan de misselijkheid doen? Durf geen maagtablet te nemen maar ben vandaag nog misselijker dan de andere dagen. Gevoel alsof het er elke moment uit kan komen :(

18. nani1234

nani1234 Actief lid

Jul 18, 2014
    237
    11
    18
    Spannend. Leef met je mee.
    Hier zette spotting toch door. Maar wel weinig. Wederom een mini ongi.
    Maar goed... we gaan vrolijk door.

Heel veel succes Lijntje en alle andere dames ook!!!

19. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @lijntje hihi jaa zeker ;) spannend pfff irri die misselijkheid hoop dat t door een beginnende zwangerschap komt. Gember helpt hoor ik wel eens en dat t best kan maar vele zijn toch bang omdat te veel gember weer niet goed is tijdens een zwangerschap.

@mamalap pffff jaa ik denk echt idd door de hitte dat mijn basala lichaams temp lager ligt dan normaal vandaag ook nog steeds laag. Ik denk dat wij dan ongeveer gelijk lopen. Mijn nod is voor nu op 4 aug tenzij me ei later springt.

20. DutchDiamond

dan zit je te eten en ineens bedenk je dat je nog een uur heb en dan weer moet gaan spuiten eetlust was gelijk weg

Share This Page