@lijntje: ik heb gelukkig geen enkele ervaring met misselijk zijn, dus heb ook geen enkel advies voor je! Wel spannend hoor meis. @Dutchdiamond: hij zit er inmiddels in, neem ik aan? Weer een dag gehad! Nog een aantal dagen en dan echo!!!! Pff ook al spannend! @nani: balen meis! Knuffel! @angel: zo te horen lopen we inderdaad hetzelfde, ik word ook ram gek snap er niks meer van deze cyclus. Wel, niet, wel, niet... Vandaag hele dag trekkend, krampend gevoel baarmoeder. Of er komt een mega ei (negatieve ovulatietest) of hij is wel gesprongen er is wat anders aan de hand. Ik weet het niet meer, terwijl het normaal vrij goed zichtbaar is waar ik zit in mijn cyclus. Ik ga gewoon hard lachen om mezelf, vrolijk door tempen en ovulatietesten gebruiken en dan zien we het vanzelf. Ik hou je op de hoogte
@mamalap nog 5 te gaan en dan weer afwachten natuurlijk las er net een die er al 13 in had zitten en nog door moet tot vrijdag brr dat worden er dan erg veel in 1 ronde jij lekker blijven lachen en klussen dan komt het vast goed dan heb je je best gedaan
@dutchdiamond: ik snap je angst voor overstimulatie, het heeft je tenslotte tot nu toe ook nog niet mee gezeten! Maar je geluk moet een keer veranderen. Laten we hopen dat het moment daarvoor nu is aangebroken!
NOD 3 augustus. Sinds gisterenavond wat klachten, maar die zullen wel met een eisprong te maken hebben.. Heb hele gevoelige tepels die al pijn doen als ik ze aanraak, en toen ik er in kneep kwam er wat vocht uit. nooit eerder gehad. nu nog 12 dagen wachten op NOD!
DD Wat spannend meid bijna de echo. vind het zo sneu voor je dat je er zo tegen op ziet het spuiten dat kan ik me wel voorstellen hoor. Jezelf maar voor blijven houden dat je het doet voor een goed doel Hoe moeilijk het ook is. . Mamalap je lichaam doet indd echt vreemd.. dat gevoel wat je beschrijft duid bij mij meestal op een eisprong. Helaas geeft je temp en ov testen geen duidelijkheid. De moed niet opgeven meis!! Omdat mijn gevoel alweer weg is toch net ff ov test gewaagd en zie hier het resultaat. . Uiterst vruchtbaar lijkt mij?
@daenerys komt hopelijk wel goed de emla creme doet zijn werk iedergeval en de huishoudfolie vliegt erdoorheen haha maandag iedergeval de eerste echo ik dacht vanavond nog aan je het was al even geleden namelijk dat ik je hier gezien had wilde je morgen een pb-tje sturen hoe het ging maar zie zo je testje en ik zeg aan de klus meid!!
DD fijn dat de emla toch een beetje zijn werk doet.. klopt was al even niet geweest ik weet het niet maar ben de hele week al snel emotioneel.. hormonen.. pff.. ik duim voor je dat alles zijn werk doet meid, gun het je zo! Ga zeker even genieten van me mannetje hihi Mvg87 spannend meid voor de rest al wat klachten?
Haha daenerys, ik heb net gereageerd in je andere topic. Fijn dat je jouw ei gevonden hebt. Vandaag en morgen voor zekerheid nog even klussen! En dan weer hopen!! Ik vermoed zelf dat er inderdaad een naderende eisprong aankomt! Ovulatietest kan bij mij morgen of overmorgen zomaar knal zijn hoor! Dan lopen we misschien wel bijna gelijk, zou wel gezellig zijn!
Ow sorry mvg87 ik vergeet jou. Welkom in het topic! Hopelijk voor jou dat het raak is. De aankomende weken zullen het uitwijzen. Spannend he?
@mamalap jaa hou me op de hoogte he? Hihi Ik ging net ff plassen en op me ondergoed weer vochtige afscheiding en creamy achtig, op t papiertje zag ik ook wat doorzichtig slijm dus ik weer vegen en bam een grote klodder doorzichtig slijm!!!! Betekent dat mijn ei dus nog niet is gesprongen toch??? en dus van8 of morgen max donderdag me er eisprong heb. Pompompom
Heb net geklust toen ml kwam fezegt dat we aan t werk moesten hihi nou hopen dst t raak is! En ben veniruwd naar mijn temp komende dagen.
@angel: nope als je echt nog vruchtbaarslijm hebt is hij inderdaad nog niet gesprongen. Pomdipom we wachten.......
@angel klussen kan nooit kwaad al moet ik zeggen dat hier de lol eraf is kan er eerlijk gezegt niet eens meer van genieten pff hier is gelukkig me ongi ver over yeah!!! altijd weer fijn als dat stopt
@mamalap ik denk dat ie gesprongen is vanacht temp is gestegen . @dd idd kan geen kwaad alleen hier ook totaal de lol eraf tis echt zo van t moet heb r ook geen eens meer zin in en ben zelfs blij waneer we niet meer hoeven te klussen pffff. Alleen gisteren met de duidelijke ovulatie had ik echt zo iets van deze dag ga ik niet overslaan
Hoi Dames, Ook hier is het klussen weer begonnen ! Vriendlief laatste weekje werken en dan vakantie! Hoe gaat het met jullie?
@angel klopt maarja hopelijk voor een goed doel en met een positieve ovu test moet je het inderdaad niet overslaan @woman wat fijn vl bijna vakantie hier werkt ie helaas door in de bouwvak