Symptomen NOD eind Juli / begin Augustus

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 10 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamalap

Nope word r niet goed van zeker een lste ei deze maand. Ik verloor dus eergister om 00:00 t propje slijm dat was cycldag 20. Gister leek temp gestegen te zijn maar klopte denk k niet helemaal vandaag ook nog aan de lage kant nog wel ietsjes hoger dan eerder deze maamd zoiezo is deze cycl mijn temp veel lager. Ik kan daar dus geen peil aan optrekken zo.

2. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ow ja normaal heb ik ovu pijn. Dit heb ik op dag 14 15 van cyclus gehad wel vroeg voor mijn doen maar goed is wel eens voorgekomen dus d8 op dag 16 max me ei sindsdien ook bijna elke dag last van heel licht ongi achtig gevoel en afentoe hier en daar scherpe steekje. Maar doordat de temp maar laag bleef twijfelde ik en toen weer dag 20 dus die klodder helder slijm??? D8 ik me ei moet dus nog komen maar geen ovu pijn!!

3. Dtje2310

Dtje2310 Lid

21 jul 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer raden jullie aan om weer te testen dan? Zondag? 3 dagen voor NOD??

4. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

gelukkig gee strand weer veelste warm anders staan mensen wel raar naar me landkaart te kijken hihi

@Dtje
    eerlijk gezegt beter niet voor nod
    vorige keer hadden we in de club er een die voor nod positief testen en duidelijk positief maar toch op nod is mis gegaan
    voor je nod kan er zoveel mis gaan dus raad ik het je niet aan maar ik kan ook niet wachten dus test ook altijd te vroeg

5. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @dd zue het zo voor eengoed doen en hopelijk een eitje of 2 tezien maandag :)

6. Dtje2310

Dtje2310 Lid

21 jul 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    @DutchDiamond

Thnx...ik hoop dat ik dat volhou!!

Voor jou is het ook nog ff spannend tot maandag! Succes!

7. DutchDiamond

@angel ja we gaan nog met volle moed door
    al begint het soms wel tegen te staan het spuiten
    vl loopt er zelfs voor weg hihi

@Dtje
    maandag weet ik pas of er iets groeit of niet
    groeit er niks krijg ik een hogere dosis om te spuiten groeit er teveel moet ik heel de ronde afbreken of evetueel doorgaan maar ik denk dat het overstimulatie word daar ben ik sinds het begin erg bang voor

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

@angel: dus misschien is je eisprong wel geweest? heb je een lijstje of link naar je kaartje? dan kan ik even mee spieken! 2 paar ogen zien meer als 1 paar ogen, bovendien heb jij geen ervaring met lange cyclus zoals ik. Dus zou zomaar kunnen dat ei toch al geweest is.
    @Dtje2310: Zondag is het 3 dagen voor NOD je kunt een test wagen, maar houd er rekening mee dat deze ook nog negatief kan zijn.

9. DutchDiamond

het gaat lekker zeg weer een vliegtuig neergestord met 116 mensen
    dat zijn er al 3 in zeer korte tijd

10. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam

Pff wij gaan maar kamperen dit jaar :D
    Heb t nieuws nog niet gezien. Maar heftig zeg!

Thanx voor de uitleg mamalab. Ben erg benieuwd. Hier eigeblijk totaal geen symptomen meer, dus vlak voor de rode zee, of het is lekker gesetteld en ik heb toch een posi test volgende week :D

11. DutchDiamond

@babymaantje
    wij zaten aan turkije weer te denken later in het jaar als vl vrij zou krijgen
    maar ik ga nu heel erg twijfelen

12. Dtje2310

Dtje2310 Lid

21 jul 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap het... Maar is wel spannend toch?!

13. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamalap ik weet niet jie ik dat miet doen mijn kaar online zette op zp het zou best kunnen maar heb toch maar ovu testjes gekocht en hij geeft duidelijk 2 strepen aan hmmmm dus miet denk k vandg morge max springe fezien die klodder slijm eergister. Ik zal proberen mijn kaar online te zetten

14. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had t er nog over en ja hoor kort erna mega ovu pijntjes . Gelukkig nog wel geklust.. En nu is t afwachten 14dage pffff zenuwen beginnen nu al

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha angel!! Is altijd dan begin je net hopeloos te worden, springt hij! Super fijn! Nu inderdaad afwachten!!

Ik houd jullie uiteraard ook op de hoogte! Voor nu niks te melden.

16. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    @mamalap: nog steeds geen eisprong dus?
    @angel: oef spannend. Wat duurt dat dan lang hè?!

'Normaal' eisprong op dag 28 of 29(en korte LF van 7 dagen). Ben deze ronde begonnen met teunisbloemolie(ja, je moet wat haha) en zie hier: een positieve ovulatietest op dag 19/20. Toeval? Vast wel....maar als het niet raak is deze maand, gebruik ik ze volgende ronde dus gewoon mooi weer.

17. DutchDiamond

nou gister ging het spuiten eindelijk een keer goed tot dat:
    vl was even weg ik had doe spuit net leeggespoten en staat hij op het raam te kloppen hond gelijk blaffen dus ja schrok me rot en tik natuurlijk die spuit aan dat deed echt even zeer grrr heb ff tegen hem gevloekt

18. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Ah, pijnlijk DD. Hij had best even wat met rekening met je mogen houden!

19. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Wachten duurt lang. Vanaf gisteravond wat misselijk en vandaag wat hoofdpijn en moe. Kan natuurlijk gewoon wat ziekjes worden, maar hoop natuurlijk op innesteling. Afwachten...

20. DutchDiamond

ja prettig was het niet idd heb hem het ook even verteld
    maar goed hij zei sorry en dacht dat ik er al klaar mee was

spannend kheyra we hopen op een innesteling!

Deel Deze Pagina