nou weer moed verzamelen dag 5 laatste van doos nr 1 op naar doosje nr 2 morgen hopelijk krijg ik niet nog een doos mee dan pff
hallo iedereen, wij zijn ook druk aan het proberen voor een 2e kindje. Volgende week NOD dus is even spannend. Voel me behoorlijk misselijk en ruik echt alles. Maar kan ook zijn dat mijn lichaam mij voor de gek houdt natuurlijk... Laten we hopen dat het niet zo is
Mijn nod moet zijn 4 augustus volgens mijn app.met mijn cyclus ingevuld.. Ik heb zo'n last van mijn borsten.. En witte afscheiding.. Heb ook even roze verlies gehad paar dagen na mijn ei.. ik ben zo benieuwd of dit wat betekent of niet?
Wat spannend allemaal! Ik ga zondag toch even testen! Blijf ook last houden van mn borsten en onderbuik!
Stomme vraag Kheyra, maar in maart post je nog dat je er alleen voor staat en niet rond jan komen, nu alweer bezig voor een kindje? In t dec 2013 topic hing je ook al zo'n zielig verhaal op... Geloof er geen snars van... Aandacht te kort ofzo?
Sorry hier moet ik even op reageren. Ze heeft geen enkel zielig verhaal opgehangen in dit topic. Daar is dit topic ook niet voor. Hier kletsen we gezellig over vinden ei en symptomen voor nod. Ik vind het dan ook een beetje onaardige reactie, terwijl er in dit topic geen enkele aanleiding voor is. Dus weer snel terug on-topic! @dutchdiamond: zo op de helft! Ik ben inmiddels wel heel nieuwsgierig naar je echo binnenkort! @dtje: spannend, paar daagjes nog! @kayvalentyine: spannend! De symptomen klinken wel positief. Hoe is het voor de rest met de dames? Baby maantje, daenerys, angel en merel? Hier twijfel, sinds vorige week zaterdag die krampjes maar geen eisprong. Dus nu weer twijfel. Stel dat ei wel gesprongen is, maar temperatuur gewoon raar doet deze keer. We wachten wel af. Haha blijft een rare cyclus in ieder geval
Jeetje wat een harde opmerking zeg kheyra beslist het toch zelf hoe en wat en daarbij zou het graag gezellig houden hier @mamalap Geen idee of ik op de helft ben kan altijd bij krijgen is me verteld ik tel gewoon af tot maandag dus nu nog zo ie zo morgen en overmorgen nog en dan maandag echo en vervolg bespreken
@Ikke2011: nog even wachten dus! Maar je lichaam kan je goed voor de gek houden, weet ik alles van. Hoe vaak ik al niet gedacht heb dat het raak was omdat ik zoveel voelde. En juist bij mijn positieve testen van beide kinderen voelde ik helemaal niets @DutchDiamond: ik hoop dat je echo oplevert wat je wilt! Het klinkt me allemaal heftig in de oren met dat spuiten. Respect @mamalap: vreemde cyclus zeg. Ik hoop dat je je ei toch hebt gehad en dat je temp. gewoon vreemd doet. Nu zit je maar te wachten. Test je wel door met ovu testen? Ik had dus gister en eergisteren positieve ovutest. Ik hoop maar dat temp nu mee gaat werken en omhoog gaat. Dat zou in deze ronde een ei op dag 20 betekenen (i.p.v. 28 of 29)
Ow merel wat spannend! 2 dagen positieve ovulatietest klinkt hoopvol! Ik test zeker door met ovulatietesten! Vandaag weer een hoge temperatuur??? Ik heb donderdag 2 temperaturen gemeten 1 was te vroeg 36.18 en 2e normale tijd 36.31 heb de eerste ingevuld. Temperatuur stijgt eerst ook mooi en dan ineens zakt hij, vanaf zaterdag raar trekkend gevoel baarmoeder inmiddels al een week, ik dacht dus ow ei komt eraan, maar me afscheiding en ovulatietesten kloppen daar compleet niet mee. Nu stijgt me temperatuur weer?!? Voor mijn eigen gemoedsrust, ga ik er dus maar vanuit dat ei niet gesprongen is. Vorige cyclus zag je het overtuigend in mijn temperatuur. Als ik niet ziek ben ofzo is mijn temperatuur voor ei zo rond 36.25. Dit zijn dan mijn 2 variaties van kaartjes:
Hai meiden! Alles ff gelezen hier Wij zijn inmiddels in ronde 17 aanbeland voor ons 2e kindje. Hebben al een zoon van 2;1 (spontaan) en ik heb een bonusbink van 6;7. Inmiddels een aantal miskramen verder maar de onderzoeken wijzen niets uit. Maandag de uitslag van de semenanalyse, omdat de 1e zoon van ml met IUI is gekomen vanwege mannelijke factor. Ik hoop dat we nu toch voor IUI in aanmerking komen, ik heb reuma en dus veel pijn. Elke mand dat ik niet zwanger ben is een maand extra waarin ik geen ontstekingsremmers kan nemen. Vandaag 4dpo en ben onwijs benieuwd! Mamalap, zou die tweede stijging bij jou kunnen zijn dat je een innesteling gehad hebt?
He Mariska welkom heb je al meer gezien op het forum. Lastig van die reuma. Zijn er geen alternatieven? Voor mij zullen we het vanzelf zien over enkele dagen tot weken. Het afwachten hoort er helaas bij gedurende zwanger worden, maar ook zwanger zijn. Zoals je zelf heel goed weet
Helaas.. Hier een veeg bruin vanmorgen. Dus de ongesteldheid komt eraan denk ik.. Succes allemaal verder!
Is er nog plek voor mij om gezellig mee te kletsen? Wij zitten in onze derde ronde voor ons eerste kindje. Vandaag 3dpo, op veel romig witte afscheiding na geen klachten tot nu toe. Lijkt me ook heel logisch, ben benieuwd of ik de komende dagen wel symptomen krijg
hier 4 dpo ,dus nog 8 dagen wachten eer te kunnen testen! wat ik voel is droogheid down there en lichte krampjes in onderbuik. Tzal weer afwachten worden zeker. Ronde 2 voor 2e kindje.
@ mamalap: ik vind ook dat je een lastig ovukaartje hebt. Duimen maar dat het toch je ei is geweest @lvtje: symptomen hoeft niet hoor! Omdat je het zo graag wilt, voel je vanalles. Héél herkenbaar @babymaantje: balen zeg @mariska: maandag krijg je dus iets meer te weten. Spannend. Zijn er geen middelen die je wel kunt nemen bij reuma? Sorry, ben echt een leek op dit gebied
hier sinds gister avond ineens een ontzettende dip de tranen stromen rijkelijk op het moment misschien de hormonen die ik nu inspuit in combinatie met dingen die allemaal verkeerd gaan op het moment hopelijk kan ik me snel weer herpakken want zit er nu aardig doorheen
gastie @DD denk aan je. Kan me voorstellen dat je er ff helemaal doorheen zit. Laat t allemaal ff gaan en dan proberen weer vol goede moed verder te gaan. Hier zijn allemaal dames die je willen helpen! Alvast een hele dikke knuffel van mij!!
@babymaantje: ahh nee meis, balen. Knuffel!!! @lvtje: er is voor iedereen gezellig plek! Duurt altijd weer lang dat wachtbankje. Misschien de aankomende dagen symptomen. Houd ons maar op de hoogte! @dutchdiamond: ahh meis, dat zijn inderdaad ook een groot gedeelte de hormonen! Gewoon lekker later gaan die tranen, helemaal niet erg! @merel: ik begin steeds meer te denken dat het toch mijn ei is geweest en die rare dip van 2 a 3 dagen, misschien wel innesteling. Heb ook echt al de hele dag zo'n gevoel in baarmoeder. Dan zou ik nu op 9 dpo zitten. Ik kon het dan ook niet laten en heb een testje gedaan, resultaat tuurstreepje. Te zien op foto kan alleen kleur niet goed beoordelen en heb niet zo'n vertrouwen in tuurstreepjes na vorige maand. Maar als temperatuur doorstijgt of zelfde blijft doe ik maandag nog een. Ik houd jullie uiteraard op de hoogte.