Symptomen NOD eind Juli / begin Augustus

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 10 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Foto Mamalap??

Ik reageer vanavond even uitgebreider, ff N. In bad weken, heerlijk zo'n klein varkentje...:D ;)

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Het is echt een tuurstreepje hoor....:$

3. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

@mamalap
    vind dit geen tuurstreepje ik zie hem overduidelijk

4. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    @mamalap: ik zie een duidelijke streep hoor!!!!

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

In het echt is hij tuur hoor! Maar uh... Misschien ben ik toch een beetje dom, bedenk me net dat ik al bijna hele week paracetamol slik ivm helse hoofdpijnen, net even gevraagd of dit invloed temperatuur kan hebben. Maandag naar fysiotherapie ervoor.
    Ow dom op internet staat dat paracetamol de lichaamstemperatuur laat dalen.

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik ga me nu even in een hoekje staan schamen......

7. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

@mamalap
    morgen nog een testje met ochtendurine?
    ben benieuwd!!

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha dank, misschien maandag pas. Kijk wel even wat ik morgen voel en merk.

9. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    @mamalap: ai, die paracetamol:$

Hoop voor je dat het streepje gewoon duidelijker wordt

10. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Hij is best duidelijk mamalap!!
    Niet echt tuur hoor, dan was hij veel moeilijker zichtbaar! Ik denk echt dat je dip op dag 19/20 een innesteling kan zijn geweest.
    Ben héél benieuwd naar je temp en test morgen!

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

Tja slik eigenlijk bijna nooit pijnstillers, zo 1 keer in de zoveel maanden krijg ik een migraine achtige hoofdpijn, dan dus wel, maar is normaal echt maar 1 dag. Nu al bijna hele week.
    Heb het eerder gehad toen fysiotherapie gehad voor spieren in de nek, was toen namelijk 19 weken zwanger. Maar ik ben echt super scheel met dubbelzicht (verlamming op zenuw) waardoor ik mijn nek verkeerd houd volgens fysiotherapeut, ik koppelde dat dus daaraan. Wel vreemd dat ik de 2 jaar daarna er geen last meer van heb gehad. Misschien dus wel symptoom? Haha
    Ach ik moet zeggen ben verrassend rustig we zien wel hoe het loopt... Wel/geen eisprong.. Wel/niet zwanger, het kan me op dit moment niet zoveel meer schelen. Zie wel de aankomende dagen...

12. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik ben geen goeie tuurder maar ik zie het best goed hoor!
    Spannend, hopelijk loopt het mooi op!

13. MVG87

MVG87 Actief lid

18 jul 2014
    348
    0
    0
    Ik zit nu 8 dagen voor NOD en al sinds mn ovulatie erge last van mn borsten en tepels waar ook vocht uitkomt.. helaas wordt dit nog niet minder.. dit is mijn eerste ovulatie in jaren dus helaas geen vergelijkingsmateriaal. Verder veel last van mn darmen sinds 2 dagen maar daar zoek ik weinig achter.... lastig dat wachten....

14. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Mamalap mis ik wat?

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nou dames, korte nacht gehad. Kon niet slapen en vroeg wakker. Temperatuur blijft zo half zitten, niet laag, maar ook niet hoog. Weet dus eigenlijk nog niet veel meer. Ik wacht geduldig nog een paar dagen af. Heb geen zin in herhaling vorige maand.
    Ik test wel even door met ovulatietesten, gewoon voor het geval dat ik mijn ei niet mis. Alhoewel mijn afscheiding nog steeds creamy is en geen vruchtbaarslijm, maar je weet maar nooit.

Hoe is het verder met jullie?

16. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Mvg87, helaas hoort dat er allemaal bij inderdaad, lang leve hormonsters!
    Aangenaam verrast dat m'n temp vanmorgen flink is gestegen, hopen dat het zo blijft!

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

@mariska: jippie geen twijfel meer! Ei is weg! Maar uh hoe zit dat nou met die reuma? Zijn daar geen alternatieve medicijnen voor?

18. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Oh sorry, helemaal vergeten :D

Nee, als ik pijn heb mag ik alleen paracetamol, maar dat probeer ik eigenlijk zo veel mogelijk te vermijden om er niet aan te wennen. Als ik zwanger ben wil ik er niet van afhankelijk zijn omdat het me voor een baby niet goed lijkt zoveel paracetamol binnen te krijgen.
    En ook omdat ik al een aantal MK heb gehad, durf ik dat risico dus niet te lopen en bijt liever door de pijn heen, wat niet altijd even makkelijk is.
    Van de Gyn mochten we gen IUI omdat ik een redelijke kans heb binnen een jaar zwanger te zijn maar de pijn neemt wel toe.
    Daarom dat ik toch doorgezet heb om de semenanalyse voor elkaar te krijgen en als het resultaat maandag matig is, ga ik dat bespreken. Eerder wilden ze de analyse niet doen omdat de kwaliteit in 2007 weer was toegenomen.
    Maar 2007 is lang geleden en zegt mij niets over hoe het nu is!
    Van Cz heb ik inmiddels toestemming voor een second opinion als ze hier niet willen meedenken.
    Ik weet van een aantal ziekenhuizen dat ze in het geval van herhaalde miskramen waarbij geen oorzaak bekend is juist wel IUI doen om de weg naar een zwangerschap te versnellen.
    Mijn kans op een MK is namelijk meer dan 50%...

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

Pff je bent ook al heel wat rondes bezig, dan mag er inderdaad weleens goed gekeken worden. Dus morgen toch een spannende dag!! Fijn dat de zorgverzekeraar meewerkt dat is ook weleens anders. Morgen hier wel even laten weten hoor. Uiteraard hopen we nog harder dat het allemaal niet nodig is! Deze ronde raak en een plakkertje voor je zou nog mooier zijn!!!

20. Hellokitty

20 aug 2011
    16
    0
    0
    Mama || Huishoudhulp || Verkoopster
    BE
    Hoi iedereen,

Ik zit op dag 9 voor NOD en kon het niet laten om te testen... Was dus negatief, nog een weekje wachten denk ik of pas op NOD testen.

Bij m'n eerste zwangerschap testte ik 4 dagen voor NOD heel licht positief, dus ik ga zeker tot vrijdag proberen wachten.

Succes aan iedereen!

Deel Deze Pagina