Symptomen NOD eind Juli / begin Augustus

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 10 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

@mariska: dus kwaliteit nog steeds niet goed, nou gelukkig mogen jullie met iui beginnen! Anders is het ook maar blijven aanmodderen!

@dutchdiamond: precies je mag best even balen! Nu weer hopen dat er woensdag iets te zien is.

2. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Vrijdag felle steken gehad, gister en vandaag misselijk van de koffie, wat ik herken van de vorige zwangeachappen.

Vanmorgen deze test( niet met ochtendurine)

3. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Ik zie idd een licht 2e streepje,ik zeg morgenvroeg nog eentje doen met ochtendurine zou positief kunnen zijn hoor:D

4. natalja

natalja Lid

28 jul 2014
    76
    0
    6
    Hoi dames, mag ik gezellig meekletsen?
    Mijn NOD is 4 augustus, ben dus nu 6-7 dagen voor NOD.
    Ga vanavond ook een KV test 2v5 uitproberen.
    Ik weet dat het nog veel te vroeg is, maar ga er toch eentje tegenaan gooien... :);)

5. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Mariska jammer van de kwaliteit van de zaadjes maar gelukkig mag je nu met iui beginnen wat meer zoden aan de dijk zet gelukkig.

DD ah nee wat rot meissie! Begrijp dat je baalt hoor pff..
    hoop snel voor je dat je positief nieuws krijgt en dat je ei gegroeid is..

Denisja spannend zie wel een 2e streep!

Natalja wat spannend zie de test tegemoet!

Mamalap hoe is t mer jou? Begrijp uit je verhaal dat je ook zoiets heb van naja we zien het wel..

6. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

@daenerys
    het is nog vroeg maar toch baal ik wel erg
    ben best verdrietig erdoor heb nu al 4 rondes clomid gehad en 1e ronde spuiten maar het doet allemaal niks heb me vandaag echt afgevraagd waar ik het voor doe

maar hoe is het bij jou meid?

7. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Aah nee meis nu niet opgeven hoor je bent al hartstikke sterk om je angst onder ogen te zien! Jouw tijd komt echt wel!! Dikke knuffel!!

Mijn ei al gehad.. nu weer aftellen naar NOD maar denk ook dat het deze maand niet raak is hoor.. door de warmte ook weinig gevreeën rond ei en wil me mannetje ook niet pushen. Heb maar 2x in de week van me ei "geklust" dus weinig kans, waarvan wel 1 dag op de hele positieve ov test die ik hier plaatste.
    stel me voorlopig nergens op in dan kan het alleen maar meevallen denk ik.. pure zelfbescherming.

8. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Denisja ik zie hem, hopelijk gaat hij oplopen!
    Natalja al getest?
    Daenerys volgens mij lopen wij gelijk :D

Mama van Daan: het betekent dat vooral de hoeveelheid zaadjes per ml erg laag is. 20 miljoen per ml is de ondergrens, 7,3 miljoen per ml is dus veel te weinig. De beweeglijkheid is wel goed, maar als er maar weinig beweeglijk zijn is de kwaliteit al met al dus niet goed genoeg om 'gemakkelijk' zwanger te raken en daarom komen we in aanmerking voor IUI.
    Ik ben heel blij dat mijn vermoeden nu eindelijk bevestigd is dat het niet heel goed is. Had liever gezien dat ze in jan/feb deze meting al gedaan hadden! Als ik nu niet had doorgezet hadden ze ons nog tot maart volgend jaar niet willen zien.
    Dan had ik een second opinion aangevraagd!!
    Hopelijk later deze week gewoon 2 mooie roze streepjes....

9. DutchDiamond

@daenerys
    nee we gaan wel door maar zie het even wat minder rooskleiurig in
    me bms was ook niet zo mooi als de vorige keren

maar op de dag van je positieve test heb je geklust dus er is wel een kans ;)
    nog een weekje dan heb je dus zekerheid
    tijd voor wat positief nieuws hier

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

@denisja: ik zie hem meis, nu hopen ook donkerder over paar dagen, dan gaan we juichen!
    @daenerys: je hebt helemaal gelijk, naja we zien het wel, vorige maand ook lichte streepjes en toch ongesteld..... Dus nu rustig blijven! Mbt jouw kans op dag van je meest positieve ovulatietest is wel gunstig, dus zeker kans!!!
    @natalja: al getest? Ik zou toch nog even wachten meis, zelfs als je licht streepje krijgt en daarna weer verdwijnt is de teleurstelling heeeeel groot.
    @dutchdiamond: niet opgeven hoor! Voor hetzelfde geld zie je woensdag al iets!!! En je bms kan toch ook nog mooier worden voor die tijd?
    @mariska: fijn dat je door geduwd hebt! Tot maart wachten is nog heel lang. Maar uiteraard gaan we voor roze deze maand! Hopelijk niet eens nodig.

11. DutchDiamond

@mamalap
    geen idee of dat nog mooi word nog niet eerder gehad ik wacht het maar af

12. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Steekjes in m'n BM, 2x vlaag van misselijkheid, nu honger(terwijl veel gegeten) en zo sacho als wát! :x
    Symptomen?
    Stress van het onderzoek?
    :(

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Goedemorgen dames, nou mijn gevoel zegt dat ik vandaag ongesteld ga worden. Kijken of mijn gevoel klopt... (Vorige maand klopte mijn gevoel)

@mariska: ow vooral die steekjes klinken wel hoopvol! Hopen dat het allemaal goed gaat!
    @dutchdiamond: je bms veranderd toch gedurende cyclus naar aanleiding van groei ei en klaarmaken baarmoeder, dus zou zo maar kunnen volgens mij.

14. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Spannend mamalap hoop dat je het mis hebt.

mariska wij lopen indd echt gelijk! Je klachten klinken hoopvol :D
    wanneer wil jii testen?
    heb hier alleen wat raar irritant gevoel rechts aan de zijkant verder geen klachten.
    Zat net op een bankje op me bus te wachten en sommige mensen gaan zo irritant hard op een bankje zitten dat het gewoon zeer deed rechts.
    probeer mezelf zo min mogelijk gek te maken en alles te nemen zoals het komt.

15. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Hopelijk zit je gevoel verkeerd vandaag Mamalap.

Hier ook wat lichte buikpijn, soort van steekjes/plopjes echt van onderuit.
    Heel licht maar, niet dat ik krom lig van de pijn oid. Maar een apart gevoel in mijn onderbuik. Iets wat ik niet direct kan plaatsen, heb in de eerste ronde een paar dagen na mijn ei ook wat buikpijn gehad maar dat voelde toch heel anders.
    Ga er gewoon vanuit dat het niks is, we gaan het volgende week wel merken :)

16. Amchi

Amchi Lid

6 jul 2014
    60
    0
    0
    Herkent iemand dit?
    Nod 8aug piek ovulatie afgelopen vrijdag maar sinds 2 dagen heb ik na het plassen roze bruin slijm bij t afvegen tis minimaal maar ik verwacht pas over 10 dagen memstruatie.. Iemand ervaring mee?

17. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Hoi meiden, mag ik gezellig meekletsen hier? Lijkt me een fijn topic (ook al kan niemand je precies zeggen wat je hebt qua symptomen natuurlijk). Ik zit op dit moment op dag 47 en nog geen menstruatie te bekennen. Heb wel al 1,5 week last van menstruatiekrampen en heb vorige week 1 week pijnlijke tepels gehad maar dit is weer weg. Vorige cyclus ook een week pijnlijke tepels (gevoeliger dan vorige week) en dit hield toen aan totdat ik ongesteld werd.. Heb afgelopen vrijdag test gedaan maar negatief... Heb dus echt geen idee maar vind het fijn om hier mee te lezen wat andere meiden voelen, zo kan ik mezelf misschien iets minder gek en onzeker maken!

18. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Ha meiden,

Als jullie het goed vinden meng ik me ook even in dit topic!
    Mijn nod is 3-5 augustus (cycles van 29-31 dagen)
    Ik denk dat ik mijn eisprong heb gevoeld op 18 juli. Dan zou ik een cycles van 28 dagen moeten hebben. Zou netjes zijn!
    Nu heb ik afgelopen zondag iets geks meegemaakt. Ik had vanaf de ochtend vreselijke last van mijn linker lies. Echt gemene steken erin. Ik dacht dat het door de obstipatie kwam want ik was al 4 dagen niet fatsoenlijk naar de wc geweest. Daar ben ik helaas erg bekend mee. Die dag ben ik toch, zij het wel met moeite, twee keer goed naar de wc geweest. Meestal gaan dan alle pijntjes in mijn buik meteen over maar de steken in mijn lies bleven. Het werd zelfs zo erg dat ik er krom van liep en savonds naar de hap ben geweest. Daar is mijn bloed geprikt (een simpele sneltest) en bleek ik verhoogde ontstekingswaarden te hebben. Ze dachten aan blindedarmontsteking maar werd toch naar huis gestuurd met diclofenac. Als het inderdaad mijn blindedarm was zou de pijn door de diclofenac heen nog veel erger worden. Geen prettig vooruitzicht maar gelukkig zakte het met de diclofenac snel af en de volgende ochtend had ik bijna geen last meer.

Nu lijkt de pijn in mijn bekken te zijn getrokken. Ik voel het door heel mijn onderbuik heen zeg maar. Mijn rug, bekken en soms li-lies en baarmoeder. Niet heftig, kleine krampjes.
    Gisteren kwam ik onder de douche vandaan en had ik plots enorm harde en gevoelige tepels. Mijn borsten zijn ook iets pijnlijk. Vandaag zijn mijn tepels wel minder gevoelig maar gisteren viel het echt op!

Volgens de app die ik bijhoud had rond de zondag wel de innesteling kunnen plaatsvinden als ik inderdaad de 18 of 19 mijn eisprong had.
    Heeft iemand wel eens gehoord dat je daar pijn van in je lies kunt krijgen, en ook zo heftig? De arts op de hap wist van onze kinderwens af maar heeft het niet genoemd als een mogelijke innesteling.

En ach, verder blijft het gewoon 'geduldig' afwachten tot de nod en we kunnen testen!!

Bedankt voor het lezen van mijn lange verhaal :D

19. hanna1986

hanna1986 Nieuw lid

22 feb 2009
    2
    0
    0
    Hoi dames!

Graag sluit ik me ook aan bij dit topic.
    Allemaal meiden die graag zwanger willen worden!
    Zijn er ook dames onder jullie die net als ik overtijd zijn maar een negatieve test hebben gehad?
    Word gek van de onzekerheid!

Groetjes

20. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha dames ik had het mis! Maar mijn gevoel dat er iets veranderde in mijn lichaam klopte!

Hier ook wel eindelijk ontwikkeling, vanochtend toen ik wakker werd was mijn afscheiding veranderend. Later vandaag echt vruchtbaarslijm, maar zo duidelijk nog nooit gehad! En baarmoedermond zachter, bijna positieve ovulatietest, steekjes in de zij. Dus mijn vermoeden van afgelopen week was wel juist. Nog geen eisprong gehad, maar hij komt hoor :D
    Ow daar ben ik zooooo blij mee!!

Alleen snap ik mijn temperatuur van afgelopen week niks van, misschien de hoofdpijn die hem beïnvloed. Hoofdpijn is vanaf vrijdag 18 juli elke dag geweest, dus zou zomaar kunnen. Gisteren fysio gehad, morgenvroeg weer, maar voor het eerst sinds vanmiddag hoofdpijn vrij!! Dus who cares... Eindelijk duidelijkheid

Deel Deze Pagina