@mamalap; hoeveel rondes heeft het bij jou bij de eerste geduurd dan? Ik kom jullie ook maar achterna naar dit forum, vind het een leuk groepje en wil natuurlijk van jullie op de hoogte blijven. en wat mijn cyclus aan het doen is, werkelijk geen idee!
@merel ja mijn Lf is ook kort, zonder tarwekiemolie tussen de 8 en 10..met tarwekiemolie rond de 11. Ze gaan prikken op hormonen en of ik ooit chlamydia heb gehad. Als er ergens iets met hormonen niet goed zou zitten zouden ze dat kunnen zien... Ik ga dinsdag dus ben benieuwd.... Bedankt voor je interesse!
@mamalap; mooi testje Veel klusplezier @Merel; ik hoop dat je eisprong je zal gaan verrassen en lekker vroeg komt! @wish; alvast stucces voor de echo @Miloena; hopelijk van de week dan meer duidelijkheid. Ik begrijp uit je berichtje dat je overtijd bent maar negatief test? Ik had gehoopt op een positieve ovulatietest vandaag; maar helaas.
Hoi Dames, Ik kom ook gezellig meepraten! Mijn vriend en ik besloten vorig jaar voor ons 1e kindje te gaan, maar helaas wou het niet lukken. We hebben het met de huisarts besproken en die heeft ons doorgestuurd naar de fertiliteitskliniek. Mijn eisprong hebben ze in de gaten gehouden en ddie is goed. Zaad van mijn vriend ook. Verdere onderzoeken gedaan en het blijkt dat ik endometriose heb! Hier wordt ik volgende maand doormiddels van een kijkoperatie aan geholpen. We hebben deze maand niet op mijn ovulatie enzo gelet maar ik moet morgen of maandag ongesteld worden en normaal heb ik vandaag al pijntjes.. tot nu toe nog niks! Dus we wachten even af..
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier! Wij zijn ondertussen bijna 1 jaar bezig waarvan ik mijn cyclus ongeveer 6 maand echt in de gaten hou. Ik heb een cyclus van ong 32 dagen die soms 2 a 3 dagen verschil kunnen hebben. Vorige cyclus was 29 dagen en nu zit ik op dag 23. Volgens calculators heb ik vandaag innesteling ( ongeveer ) gek word ik er van! Het wachten, denken dat je dingen voelt ( Want ik voel elke maand wel iets ) als het deze maand niet raak is probeer ik eerst met acupuntuur. Enige wat ik nu voel zijn trekkingen onder navel, soms in buik zelf en periode van steekjes in vagina zelf en even een bloedsmaak gehad.
Hai dames, zo gisteren lekker Nijmegen door geslenterd vandaag lekker lui op de bank heb ook maar niet mijn temperatuur opgenomen vanochtend, paar drankjes op en pas om half 11 wakker. @merel: ik zit vandaag op cd 10, vorige ronde ook ei op dag 27. Dat is gewoon laaaaang wachten, heel vervelend inderdaad! Volgens mij is er ook zo weinig tegen te doen. Maar die ronde ervoor ei op dag 12 maar dat was mijn eerste eisprong na bijna een half jaar. @wish: ow spannend al eerste echo! Je moet even 1 ding doen, je Banner aanpassen dan weten we hoever zwanger je bent! Nu week of 5 a 6? Laat je het hier weten maandag? Succes! @miloena: leuk dat je ons weer gevolgd bent, kun je hier in ieder geval je ei kwijt. Heb je nog getest? Of wacht je nu eerst echo af? Bij ons voor dochter 7 maanden geduurd ongeveer. Maar gelijk cyclus van 30 a 35 dagen. Ik wist toen niet van ovulatietesten en lf enz... @appelboompje: was voor mij ook echt een verrassing die ovulatietest van gisteren. Ik snap dat jij die ook graag ziet verschijnen! @woman: spannend! Heb je voor de rest helemaal geen enkel symptoom? @stefaniepedra: die steekjes kunnen goed teken zijn. Nog een weekje wachten dan weet je het. Spannend!
@mamalap : Ik heb 3 weken last van mijn onderrug. Ik doe ook aan hardlopen nu omdat ik van mezelf wat kilo's moet afvallen. En ben al paar x misselijk geweest en mijn buik staat soms strak? Ik kan niet meer op zij liggen in bed,alleen op mijn rug!
dag 6 van me opwekkers weet niet wat ik heb vandaag denk last van een dipje denk dat het eventjes tegen sta elke keer zo'n behandeling
spannend mamalap! Hopelijk is het dit keer raak en heb je een plakkertje! Hoop het zo voor je! En voor iedereen hier natuurlijk Ga je vandaag weer een ovulatie testje doen? ik heb mijn banner aangepast...volgens de berekeningen ben ik 5.5 zwanger....alleen vraag ik me af of mijn echo morgen niet te vroeg is...ik bedoel is er wel wat te xien?
Aankomende week ergens heb ik mijn nod. Ik weet niet precies welke dag, heb mijn ei niet kunnen vinden. Op dinsdag 1 juli heb ik een druppel bloed gezien. Ik ga ervan uit dat ik toen mijn eisprong heb gehad. Inmiddels heb ik gespannen borsten, verder al de hele afgelopen week menstruatie achtige pijn. Maar nog geen bloed te zien. Zou het toch kunnen zijn denk ik dan.. wanneer zou ik kunnen testen als ik niet ongesteld word? Ik zit zelf aan donderdag te denken.
Appelboompje; Ja ben vandaag 15 dagen overtijd geen druppel bloed gezien maar ook geen positieve zwangerschapstesten heel raar. Volgende week een echo en een urinetest bij de ha, hoop dat ik dan meer duidelijkheid krijg heb erg last van mn onderrug, erg zere borsten, misselijkheid en gespannen opgezette buik.. hoop niet dat mijn cyclus het ineens veranderd in een jaar geen ongi dus geen eisprong. Heb steeds wel positieve ovu testen dus dat kan ook zijn dat die reageert op zwangerschap. Geen idee meer. @woman; wat is endometriose? mamalap; gister een digitale cb test gedaan gaf niet zwanger aan, helaas wish; mijn ha zei dat je vanaf 7 weken pas echt wat kunt zien, dus denk dat de echo wel erg vroeg is om met 5,5 week te doen
@ miloena dat lijkt me zo irritant die onzekerheid!! Hopelijk heb je gauw goed nieuws en krijg je te horen dat je gewoon zwanger bent!! Ik weet het dat gaf ik de vk ook aan maar die vertelde dat het gwqoon op tijd was....heeft iemand trouwens ervaring met se volgende website... even een w erbij doen en de spatiesweghalen ww. erishulp. nl/index.php?paginaID=14 naar mijn idee rekent hij steeds 1 week teveel? Of ben ik gk?
Hallo allemaal! Wat een spannende tijd weer he, ben na de vorige ronde even niet op het forum geweest betreft een grote teleurstelling vorige ronde. Maar kan het nu toch weer niet laten! Al die spannende verhalen, ga voor iedereen duimen. Ik zit nu in mijn vruchtbare periode, over 2 dagen eisprong (als het goed is) en over 16 dagen mijn nod (als het goed is). Hoop het zo! @appelboompje leuk dat ik je hier tegen kom!! Groetjes
He dames leuk dat jullie allemaal even reageren! Hier niet 100% lekker vorige week ook al, dus mijn temperatuur is onbetrouwbaar op het moment. Ach we zien wel... @Dutchdiamond: is logisch meid dat je er even doorheen zit! Zijn ook elke keer weer andere hormonen die je voorgeschreven krijgt, dan weer primolut, dan weer clomid straks spuiten. Dat doet wat met je lichaam en geest! Kom hier maar gewoon ff spuien. @wish: mooie Banner! Inderdaad zullen ze nog niet heel veel zien vandaag, laat het maar even weten! @woman: wanneer ga je testen? Vervelend van je endometriose, dat kan toch terug komen, geloof ik? @miloena: vervelend dat je testen niet mee werken, dan word het toch afwachten tot vrijdag!!! Grrr... @cat: als je 1 juli eisprong heb gehad is 14 a 15 juli je nod, spannend. @NRR: welkom binnenkort ook het wachtbankje op! Ik heb nog geen idee wanneer mijn wachtbankje begint.
aaah net had ik al wat rood/bruine afscheiding mag nog niet moet nog in het totaal 7 tabletten primolut slikken en hoop het pas zaterdag te worden
Woman; wat vervelend, hopen voor jou dat het niet weer terugkomt dan! Dd: dat is vreemd, maar dan slaat de kuur wel aan toch? hier bij het afvegen bloed, zou dan toch de menstruatie verlaat opduiken??? of is het een verlate innesteling waar het bloed vandaan komt.
ja vind het heel raar als het nou echt helderrood word dan bel ik toch maar het zh want weet niet wat ik dan moet doen stoppen en gaan spuiten of doorgaan met de kuur bij jou eindelijk iets van schot erin dus ik denk eerlijk gezegt niet dat het nog een late innesteling zal zijn zal wel erg laat zijn denk ik
Miloena : Nee idd,maar ja tot heden nog geen menstruatie en/of krampen! Mamalap: Als er morgen nog geen menstruatie is wou ik testen..maar.. Wat zal ik doen dames? Wachten tot morgen of vandaag toch al testen?