Ik zie hem ook meid,spannend! Wanneer wil je nog een keer testen?? Ik denk dat ik mss nog paar testen online ga kopen. Waar zijn ze het goedkoopste??? Op ebay vind je ook veel dipsticks voor weinig geld heb ik al gezien en je kan zo combinatie van ovu+zwangerschapstesten nemen. Ga es piepen mss zijn ze hier tegen dat ik moet testen??
er zijn een aantal websites waar je ze goedkoop kunt krijgen, maar ik weet niet of je extra betaalt voor naar België, ik ken alleen maar NL webshops... Ik test steeds 's ochtends en 's avonds een keertje. vanavond thuis weer met een test van de action, moet zo in mijn pauze even nieuwe halen, nog 1 klant....
eindelijk thuis pff wat een geprul ik moet 75eh door blijven spuiten vrijdag half 12 weer terug (helaas op me verjaardag) ze zag zowel links als rechs eentje van 10,5 en 11 heb ook vast de pregnyl meegekregen maar om een of andere reden ben ik nog niet gelukkig zoals met 1 ei bij de clomid
Heb net deze besteld en verzendkosten waren een 2 euro dus ca va nog! Nu hopen da ze er snel zijn!!! Ovulatietesten en Zwangerschapstesten 123zwangerschapstest
Das toch heel netjes meis! Mijn eitje is ook wel eens op dag 17 gesprongen en 9 dagen later alweer ongi. Fijn dat je nu in ieder geval 2 groeiende follikels hebt. Wat maakt dat je deze medicatie minder prettig vind dan de Clomid? je hebt hier wel meer baat bij lijkt het?
de medicatie zelf is beter als de clomid heb hier eigenlijk geen bijwerkingen van ben alleen wat emotioneler maar het spuiten elke dag is toch steeds een hoge drempel waar ik over moet hoop ook een verjaardagsei maar ze groeien maar 2mm max. per dag dus zal nog even door moeten spuiten denk ik gok als het een beetje goed gaat dag of 4a5 zo ie zo nog
Hey meiden, ik kom ook graag mee kletsen hier..nu ik op het wachtbankje zit! Mariska heb jij nu op 8dpo een ze. Test gedaan of begreep ik het verkeerd? Ik wil eigenlijk op 9dpo testen, maar durf niet zo goed omdat het een werkdag is, anders wordt het volgende week woensdag, ik zit de dagen dus af te tellen. Heb nog 2 kv vroege testen in huis liggen hoop dat ik het vol houd tot woensdag! Wel symptomen, zoals pijnlijke en grotere tepels, afgeloen 2 dagen maagzuur en een algeheel anders gevoel in mijn onderbuik. Maar dit is de eerste x dat ik weinig ei heb, dus wie weet komt het ook daarvan
Dd wat fijn dat de follikels wel gegroeid zijn! Duim met jr mee dat je een mooi verjaardagscadeau hebt.. een ei! volhouden meid hoe moeilijk het ook is elke x spuiten. keep your head up!
Hallo dames ik heb maandag mijn nod en vandaag een Earl predictor test gedaan.. nu in twijfel en spanning want er is wel een zachtjes streepje maar geen knaller... Pff wa hem duurt lang hè... Ik voel nu ook ineens meer pijntjes in de onder buik enzo maarja komt miss door.mn koppie..
thnx meiden voor het medeleven doet me goed heb ook de pregnyl al meegekregen dus denk dat ze er wel een goed gevoel bij had maar heb ook nog 15nieuwe spuiten/ampullen meegehad dus ik weet het niet had nu een andere vrouw links moest ze echt even porren om iets te zien deed zelfs voor het eerst een keer best zeer zometeen me verjaardagsboodschappen halen heb totaal geen zin in me verjaardag (1baby en 1 zwangere pff) maarja hoort erbij @aimee zie dat je ook pcos hebt en aan de clomid zit heb je wel metingen gehad dat je zeker weet dat je een eisprong hebt gehad? @kay op hoeveel dagen zit je nu?
@Aimee, ja, ik heb idd een test gedaan, veels te vroeg natuurlijk, maar ben een beetje testverslaafd Ook een aantal kwaaltjes: vlagen van misselijkheid, zeurend gevoel in mn BM, steekjes... Hopelijk volgende week een mooie knaller op NOD en anders de mmm in, morgen naar de gyn om dit te bespreken. Hoe lang ben jij al bezig? ik hoop op een mooie streep als je gaat testen, maar houd er wel rekening mee dat 9 dpo ook nog echt heel erg vroeg is, ik weet als geen ander dat het (zeker voor NOD) nog alle kanten op kan gaan... Op welke cyclusdag zit je nu Kay? pred. early staat niet zo goed aangeschreven, die geeft al een lichte streep bij kraanwater... Heb ik ook eens gedaan en gaf een vals positief streepje (wat je al niet leert hier op het forum ) Daarna heb ik hem nooit meer gekocht omdat hij ook nog eens vrij prijzig is. Ik hoop voor jou dat ie snel gaat oplopen en dat je een mooie plakbeeb hebt!
Ja dd , we zij elkaar al eerder tegen gekomen, ik ben al wel een tijdje bezig, vorig jaar feb geen prikpil meer gehaald, werd vrij snel daarna ongesteld, maar het bloeden ging op een gegeven moment niet meer weg, uiteindelijk in dec bij de gyn. Die dacht aan pcos. Toen eerst gekeken of het bloeden hormonaal was, wat helaas miet het geval was. In april en mei behandeling gehad aan mijn bbm...en mocht dus begin juli beginnen met clomid (vanwege vakantie in juni en herstel bbm). Clomid 50sloeg niet aan, daar er ook geen bmsgroei Was direct over naar 100mg. Dit is dus eigenlijk mijn eerste ronde en goed gemonitoord Door zkh. Vorige week woensdag had ik een bms van 8,5 en twee goede eitje (19mm en 17mm). Daarna ovulatietesten gebruikt die een piek hadden op vrijdag en zaterdag, er van uitgaande dat ze dus zaterdag gesprongen zijn, zit ik nu op 4dpo/5dpo. Ik heb geen bloedonderzoek gehad of het een goede eisprong was. Maar meiden, ik vind die wacht dagen best zwaar.respect voor diegene die dit al heel vaak hebben mee gemaakt!
Krijg je nog bloedonderzoek later deze week? dat doen ze toch standaard een keer om te checken? (bij mij wel gedaan, vandaar ) Die wachtweken na ei: DRAMAAAAA!!! hahaha mee eens
@aimee fijn dat het iedergeval aanslaat nu en dat je 2 mooie follikels hebt! spannend meid maar met 2 dubbel kans die wacht dagen zijn inderdaad moeilijk maar komt echt goed voor mij zal het ook moeilijk zijn als ik de pregnyl gezet heb die laat het eitje springen maar als ik dan tevroeg test slaat ie positief uit door de pregnyl @mariska bij mij hebben ze ook maar 1x bloedonderzoek gedaan om te checken of hij wel gesprongen was!