Wachtweken zijn inderdaad niet fijn, en dan is dit pas mijn derde keer De eerste paar dagen gaan nog wel, maar hoe dichter je bij nod komt hoe erger het wordt. Net als nu, voel me gewoon anders. Maar kan net zo goed PMS zijn of weet ik veel wat. Durf gewoon nergens op te hopen.
Ben ik het helemaal met je eens. Had me voorgenomen deze maand niet veel mee bezig te houden maar nu ik op het wachtbankje zit slaat de frustratie weer toe.. Heb enorm last van me darmen, gisteren zelfs uit bed gegaan omdat ik zo'n honger had dat heb k werkelijk nooit.. grr.. hoop dat de dagen snel gaan des te eerder duidelijkheid.
Ja precies, de eerste paar dagen was ik ook echt helemaal zen. Geen stress, geen kwaaltjes uiteraard, gewoon prima. En nu begin ik weer wat te voelen, niet extreem. Maar gewoon véél afscheiding, moe, al twee nachten op rij 's nachts eruit om te plassen (wat ik normaal nooit hoef), een 'raar' gevoel in mijn onderbuik, vreselijk chagrijnig en nu komen de pijnlijke borsten er ook bij. Het is weer anders dan de andere twee rondes, maar ja, dat zegt helemaal niks en dat weet ik ook. Hopelijk hebben we snel duidelijkheid allemaal.
@daenerys oeh spannend bij jou meid nog een klein weekje! nog niet stiekem al een testje gedaan? hier heb ik een geluk door de pregnyl kan ik niet stiekem te vroeg testen dan slaat ie positief uit misschien brengt dat dan wat rust nog
Dd je hebt je injectie voor vandaag ook weer achter de rug meid? Ja heel stom maar indd jij kan niet te vroeg testen.. Hopelijk heb je vrijdag je ei! Mjaa haha weer vage klachten maar moet er maar niet te veel aan denken. elke maand lijk je weer wat te voelen maar je bent dan onbewust zo gefocust op je lichaam. nee geen test gedaan tot nu toe.. voorkomt teleurstelling. Heb net dit pakket aangeschaft en ben vooral benieuwd naar de conceive plus. iemand ervaringen mee? Probeerpakket + gratis Conseive Plus glijmiddel lvtje ja gek word je ervan die klachten hihi. Hoop dat het goed nieuws is voor je. Wil je al testen van tevoren?
Nee, ik wil niet te vroeg testen. Hooguit 1 dag voor nod, maar eerder niet. Bij mijn eerste ronde (toen wist ik niet wanneer ei precies was) achteraf veel te vroeg getest, incl tuurstreepjes. De teleurstelling is dan toch groter als je gewoon ongesteld wordt. Dat wil ik dus voorkomen. Bijkomend voordeel om nu sowieso niet eerder te testen is dat vl van donderdag tot maandag weg is. Stel ik zou zondag positief testen dan ga ik dan nooit 2 dagen verborgen weten te houden en ik wil het hem ook niet via de telefoon zeggen. Dus extra stok achter de deur
@daenerys jep zit er weer in elke dag rond 6 uur ken het verder niet maar baat het niet schaat het niet toch?
Wow ik heb het ook een keer een dag druk, net even alles bijgelezen! @Dutchdiamond: yes!!!!!!!!!!!! 2 groeiende eitjes!!!!!! Dat is goed nieuws. Eindelijk, nog ff meis dan mag je ook weer officieel op het wachtbankje. @mariska: je schreef dat je vanavond nogmaals ging testen! En? @lvtje: spannend! Maar fijn om een stok achter de deur te hebben, dat je niet te vroeg gaat testen. @daenerys: is logisch hoor de laatste dagen van het wachtbankje zijn het spannendste. En of je er nou mee bezig bent of niet, dat maakt niet zoveel uit, je hebt er toch niet zoveel invloed meer op. En teleurstelling als het niet zo is, is er ook als je er niet mee bezig bent. Dat komt omdat de natuur roept dat we zwanger willen zijn. Wees blij voor het forum waar we onze frustraties kunnen uiten, voor mannen is het toch anders! Hmm nou weer even paar pagina's terug lezen op wie ik nog moet reageren..... Tot zo.
@mama van Daan: voor jou ook spannend! 8 dpo, heb je al een test moment in gedachten? @aimee: welkom, wat een gedoe voor jou ook om een eisprong te krijgen!! Nou hopen dat het een beetje snel raak is. Misschien wel dubbel kans. Houd ons maar op de hoogte.
Nou dan ook nog even een update bij mij, alhoewel ik nu echt zoiets heb van het zal allemaal wel... Cd:27 Afscheiding weer creamy, vruchtbaarslijm totaal weg..... Baarmoedermond laag en hard. Temperatuur nog steeds in het midden, niet laag, niet hoog. Heb mijn tempkaartje ook maar uit handtekening gehaald. En dit zijn mijn ovulatietesten vanaf zaterdag.....
Huh, wat gek mamalap! Heb je al eens een ovu van de action geprobeerd? Ik zou bij deze bijna allemaal wel zeggen: positief Ja, sensitest midstream met hartje gedaan en die loopt ook zeer lichtjes op. Heb ook een nieuwe kV plus test klaargelegd voor morgen. Heb hem eerst gesloopt om de strip eens goed te bekijken, maar die is echt mooi wit en je ziet geen voorgedrukt streepje...
@mamalap ik hoop dat ze groeien vrijdag weet ik weer meer maar ben nog steeds niet blij komt hopelijk nog ik zou denken dat de 2e van onder positief is die erna lijkt af te lopen? maar ik ben totaal niet goed in ovu testen
@mariska spannend je test morgen heb je eventueel ook de kv2v5 test? ik vind die betrouwbaarder als de + test vorige keer heb ik ook de +test gedaan en die was licht positief en was toch niet zwanger
Hoezo niet blij DD? Je follikels groeien toch mooi? (Vriendelijk bedoeld, woorden komen op t scherm soms botter over dan ze in werkelijkheid bedoeld zijn...) *knuff* sterkte meis!
Ja, die ook vandaag gedaan en ook al ietsiepietsie minder tuur dan gister. Die voor morgen is ook de laatste + test die hier het huis in komt, rotdingen zijn het idd! Haha!
Ow Dutchdiamond, je mag wel klein beetje blij zijn! Maandag nog bijna niks en nu allebei bijna 11mm nog maar 9 te gaan! En ze heeft er vertrouwen in, anders krijg je pregnyl niet alvast mee. @mariska: hmm ik vind deze moeilijker te zien, maar het is avond minder geconcentreerd en deze testen vind ik sowieso onduidelijker. Hopelijk morgen weer iets duidelijker! Voor mij zijn dit nog geen positieve ovulatietesten hoor, maar wel erg donker ook voor mij. Haha net als mijn temperatuur er tussen in..... Volgens mij gebeurd er niks in mijn lichaam, ligt alles lam!!!!! Wordt volgens mij een hele lange eiloze cyclus.... (Huil, huil, huil)
ben nu weer bang dat ze straks niet meer verder groeien vind die +testen ook niks hier komen ze er ook niet meer in alleen nog maar de 2 v 5 testen die zijn toch het beste @mamalap hmm dat word nog ff doortesten en tempen dan? en natuurlijk door klussen hihi
Je staat nog niet onder behandeling? Tenminste dat maak ik op uit je handtekening. Ik zie wel dat je een zeer onregelmatige cyclus hebt. Niet dat ik je bang wil maken, maar ik weet dat je bij pcos (wat ik heb en dutchdiamond ook) je ovulatietesten niet kunnen kloppen. Je schijnt met temperaturen dan beter te kunnen vaststellen. Je kan ook minder lh aanmaken.... en een x je eisprong overslaan en wel menstrueren....raar he zon vrouwenlichaam
Ja daar ben ik weleens bang voor!! Als puber ook hele rare cyclus. Maar mijn huisarts doet echt helemaal NIKS omdat ik al kindje heb, pas na 1 jaar. Ach ik moet augustus naar gyn voor herhalings uitstrijkje ivm lisexcisie vorig jaar augustus, misschien dat ik eens een balletje opgooi. Als er nog niks veranderd is.