@mamalap jeeee wat spannen ook bij jou!!!!! Ik zie ook een streepje hoor, en wat betreft je temp, ik geb fus normaal orecies ongvr t zelfde temp kasrtje als jou en dus deze maand ook een rare ook weer bijna exact als de jouwe hoop dat t iets positiefs is voor ons. Ik hoop idd dat er net 1 de goede kant op heeft gezwommen masr ook ik blijf heel nuchter
Mamalap ik zie ze ook duidelijk de streepjes, spannend!! Lvtje bij jou is het ook spannend! Wij lopen gelijk hihi. angel hoe is t met jou? Mijn nod is over 3 dgn maar k verwacht nog steeds niks. ben er op dit moment ook weinig mee bezig omdat k voor deze maand de hoop al heb opgegeven, ik geloof er niet in deze maand. wacht nu tot me ongi doorbreekt en op naar een nieuwe maand...
@angel: als!!! Het zo is, inderdaad wel raarste maand die er is. @daenerys: bij dochter ook geen symptomen en nu vanaf al 2 weekjes krampjes en steekjes, dus zegt niks.
Hallo, Hopelijk kan ik er nog even bij? Ik volg al een jaar op zwangerschapspagina.nl, maar ben nog maar pas geregistreerd. Wij zitten in onze 15e ronde nu om zwanger te worden van ons eerste kindje. Ondertussen al heel wat onderzoeken achter de rug en ik neem Clomid en Pregnyl. Deze cyclus was het gecombineerd met IUI (onze eerste IUI-poging). De inseminatie was 16 dagen geleden. 18 dagen geleden kreeg ik 's avonds de pregnylspuit. Vanaf 1 week na IUI tot vandaag heb ik af en toe een vaag menstruatiegevoel in mijn onderbuik, maar ben nog niet ongesteld. Ik vind het heel raar en vroeg me af of nogal iemand (eventueel na IUI) dit gehad heeft? Ik probeer moedig te blijven, maar voel me echt niet vrolijk meer de laatste maanden. In onze vriendenkring zijn vorig jaar maar liefst 17 baby's geboren. Het lijkt alsof het niets is bij hun!
Lenamill, welkom! ken het gevoel hoor, voor mij voelt het ook alsof iedereen met een poep en een scheet zwanger raakt. Hrb geen ervaring met iui maar wil je wel veel succes wensen! Vanaf wanneer mag je testen? Mamalap net tegen beter weten in toch een zw test gedaan dipstick om mijn vermoeden te bevestigen en er een dikke streep onder te zetten; negatief. Nu ben k er echt klaar mee voor deze maand en hoop ik dat me ongi snel doorbreekt zodat k verder kan naar de volgende ronde. Ga mezelf niet gek lopen maken met het kan altijd nog. . Nee test is negatief, geen klachten, niet zwanger, dikke punt. puur uit zelfbescherming en ben gewoon hard voor mezelf anders heb ik mezelf er alleen maar mee als k mezelf van alles wijs maak. Hooo voor jou het beste mamalap, ik heb goeie hoop voor je!
@deanerys ik snap je heel goed ik ken dat helaas ook maar al te goed hoop dat je next ronde wel posi test, ik schat mijn kans ook minim in hoor deze maand en daarom test ik niet voorlopig wnt is nog tevroeg anders blijf k weer denken ( jah maar t was te vroeg dus wie weet) zo geen zin in!!
@daenerys: ik snap het meis! Is ook verstandig, als er volgende week niks is kun je altijd weer kijken hoe en wat! @angel: weet je inmiddels al wanneer jullie precies mogen beginnen? En uh waar moet ik je dan volgen? Ik hoop toch zo dat het snel raak is voor jullie?
Mijn regels zijn doorgekomen deze avond... Weer niks dus. Mijn man is nog harder teleurgesteld dan ik. Hij begrijpt er niks meer van. Als zelfs IUI al niet lukt!! Pffff @Daenerys: Ik kon normaal eergisteren testen, maar heb dit niet gedaan om mezelf te sparen. Ik was dus weer twee dagen overtijd... Blijkbaar door de Pregnyl. Morgen weer naar het ziekenhuis bellen en dan kan het weeral helemaal opnieuw beginnen: 5 dagen clomid, even wachten, dag 12 echocontrole, als follikel groot genoeg is Pregnyl, dan 2 dagen later IUI... Het is gewoon te technisch aan't worden... Niet leuk meer! En ik vraag me af welke nevenwerkingen al die hormonen op lange termijn gaan veroorzaken? Gezond kan het niet zijn, volgens mij. Pff Hopelijk lukt het ons en jullie ooit toch om een eigen babytje in onze armen te hebben! (Zit zelfs al met adoptie en pleegzorg in mijn achterhoofd)
Nou we hebben eind deze maand de uitslagen en bespreken we het maar er is mij gezegt dan meteen te mogen beginnen dus ik neem aan dat ik dan die next cyclus moet afwachten die zal dan als ik ong word ergens eind deze week dan ergens begin/midden sept precies onze vakantie periode grrrr dus mischien dat we die maand ook overslaan maar dat moeten we dan nog maar ff eind deze maand beslissen. Ik blijf uiteraad hier zo afentoe wat van me laten horen en ik ben ook erg benieuwd naar jou, deanerys en dd en nog een aantal dankjewel hoop dat t ook snel raak mag zijn bij jullie
By the way heb sinds 22u Raar gevoel onderbuik en al aantal dagen last van vochtige waterig afscheiding, begin me zelf weer gek te maken pfffff spanni g us hier aangebroken en ook verdrietig bang dat t nega is wat ook een groot kans is
hier zit het eerste klussen erop nog geen idee of hij al gesprongen is de meeste zeggen dat ie eerder na 36uur springt dan na 12 maar er ligt iedergeval al een bodempje morgen ochtend staat de wekker wat vroeger dus dan de volgende lading hihi natuurlijk de billen even de lucht in en morgen eens bij de da eens advies vragen over de vitamines
nou een vroege wekker gaat hem hier niet meer worden hij kan zich niet concentreren smorgens vroeg dus dan maar na het werk
Pff dat meen je? Mannen! Maar 24 uur ertussen is volgens mij ook beter als 12 uur ertussen? En je hebt al een voorraadje klaar staan.
eisprong zou na 12-36uur zij rond sie 12uur hebben we geklust zal vanavond vast nog wel gebeuren vanmiddag even na de da voor davitamon geen tarwekiem heb natuurlijk de utrogestan die dat moet bevorderen
@mamalap de davitamon compleet mama +omega 3 visolie is nu bij de da in de aanbieding 25%gaat eraf heb er 2 meegenomen want had een cadeaubon van 15euro dus voor 2 potjes heb ik uiteindelijk maar 10 euro betaald
@mamalap wij eten geen vis dus dan adviseren ze deze maar alle davitamon waren in de aanbieding dacht ik