@mamalap ik ben ook geen pillen slikker maarja de laatste tijd al zoveel in me lichaam gespoten/geslikt en binnenkort down under erin geduwd het went neem net me eerste in maar zijn capsulles dus kan ze niet breken zal wel vloeistof inzitten
ja ze glijden erg makkelijk naar binnen moet ik zeggen heb normaal al moeite met een halve paracetamol maar hier net geen last van gehad
11dpo net getest helaas de test wat ik altijd gewent ben om in me handen te hebben. Hoop is hier weg dat t nog spontaan zonder hulp raakzal zijn. Opnaar weer een nieuwe ronde uiteraad verw8 ik niet veel ondertussen de testjes en gedprek afwachten deze maand in t ziekenhuis voor de behandeling
Dd fijn meid dat je nu aan het klussen bent nu je een ei hebt. angel aah wat jammer. Snap je gevoel hoor. Zodra ik een negatieve test in me handen hebt is het voor mij ook klaar. Denk dat dat het beste is ipv jezelf valse hoop te geven. Dikke knuf!. Hier iets geks gehad wat ik nog niet eerder heb gehad.. vandaag ineens heel veel slijm/afscheiding verloren. Het was ook niet bruin of rood van kleur maar echt een behoorlijke vlek in mijn ondergoed. Net op de bank ineens een heftige kramp maar tot op heden nog geen menstruatie. Heb ook nog geen ongi gevoel. Achja het zou in 2 dagen moeten komen dus we wachten maar weer af tot het doorbreekt, hoop snel want dan kunnen we weer verder. wat betreft de pillen, ben ook zo'n moeilijke pillen slikker. slik op dit moment gravitamon dat krijg ik wel weg gelukkig.
@angel: balen meis, we waren er al een beetje bang voor, maar dat neemt niet weg dat het dan toch weer elke keer even teleurstellend is! Is voor elke vrouw toch het fijnste als het natuurlijk gebeurd. knuffel! @daenerys: hmm dat is inderdaad apart! Ik wil allerlei positieve dingen gissen, maar daar geloof jij toch niet in! Ik hoop dat je bloed gewoon wegblijft, dat je van het weekend geen keus hebt @dutchdiamond: jippie!!! Een eisprong, eindelijk! Vanavond nog een keer he, of heb je al gedaan? Je ei leeft 24 uur en ik heb ergens gelezen dat zaad er ongeveer 10 uur over doet, dus reken uit je winst!
@mamalap yeah met veel moeite gelukt! maar als ik het goed begrijp heeft morge avond klussen eventueel ook nog zin?
Uh nee niet als het zaad er 10 uur over doet!?!? Morgenvroeg wel, maar dat was geen optie geloof ik. Maar meis er is echt genoeg zaad op voorraad, hopen dat het bevrucht word en dan de lange reis nog en nog een goede innesteling. Oef zijn zoveel factoren nog. Maar stap 1 is eisprong, stap 2 is zaad. En die zijn echt afgevinkt! De rest heb je geen invloed op, dat is een kwestie van hopen.
@danearys en mamalap thanks meiden ben er gelukkig minder verdrietig over was bang ik tot me nod verdrietig zou blijven. Ik ga door heb r niks aan getreurd te blijven heb vandaag continu golvrende steken en danearys hoop dat t raak is meid ik heb deze maand ook last vsn waterig afdcheiding idd echt een natte vlek op ondergoed. Hoop dat t raak is mop. Mamalap al iets van een teken van ei?
Spannend hoor allemaal! Weet alleen niet of ik met mijn verhaal wel goed zit in dit topic......Zelf heb ik namelijk geen idee wanneer mijn NOD is, spiraal 8 weken geleden laten verwijderen en nog geen menstruatie! Kan natuurlijk dat ik gewoon ongesteld word, maar ik heb geen menstruatieklachten. Wel iedere dag misselijk, al een week rommelende darmen, steken in borsten en sinds vandaag ook behoorlijk veel afscheiding, wit en erg klonterig (sorry voor de details). Twee weken terug behoorlijk opgezette buik (misschien ei?) Ben benieuwd of het raak is!!
Goedemorgen meiden hier ondertussen al wat druppels bloed verloren dus het komt er nu echt aan.. op naar de volgende ronde.
@daenerys: #%&*"&' zooi, balen had je toch gelijk! Balen! Nou zo langzaam aan over paar daagjes wordt het dan weer bijna tijd voor nieuw topic. Dutchdiamond en ik kunnen gewoon meeverhuizen, dutchdiamond zit nu nod 18 Augustus en ik Klets gewoon wel weer mee! Geen idee nog steeds... Alleen angel zit nog te wachten paar daagjes nog. @anonima: zeker mag je meekletsen, maar zoals je leest verhuizen wij straks verder. Vervelend he, als je geen inzage hebt in je cyclus!
Ja verschrikkelijk irritant dat ik niks weet...en ik denk eerder dat het mijn menstruatie is die eraan komt. Jammer, maar geeft ook een fijn gevoel om te weten wat mijn cyclus is. Want nu heb ik echt geen idee en het is al 56 dagen geleden dat m'n spiraal eruit is gehaald....frustrerend!
@daenerys balen meid het is je zo gegunt maar ik ga mee naar het volgende forum heb niet het idee dat het deze ronde raak zal zijn @mamalap jij nog getest? @anonima welkom heeft het niet te maken(net als bij de wil) met ontpillen? heb je al wel een testje gewaagd? hier zit de 2e dosis utrogestan erin wat een gedoe zeg om die bolletjes erin te krijgen en als ze er eenmaal inzitten wat een smurrie komt er uiteindelijk uitgelopen bah bah
Ik zal mijn update hier ook wel even neerzetten. Bij mij blijft het ook een raar gedoe! Afscheiding nog steeds heel dik yoghurt achtig, creamy. Gisteren weer mega hoofdpijn, dus weer pijnstiller, temperatuur daardoor iets lager 36,42. Baarmoedermond laag en gesloten, maar nu dus positieve ovulatietest?? En al ruim een week steekjes en krampen baarmoeder Ik heb inmiddels dus aantal theorieën in mijn hoofd! 1. Er zit een cyste op mijn eierstok, die kan dus ook positieve zw testen geven. en misschien mijn rare temperatuur? 2. Pcos 3. Toch een eisprong die nog komt, ik ga maar klussen voor zekerheid. 4. Lijkt mij inmiddels het meest onwaarschijnlijk, toch een zwangerschap, maar laat positief testen ofzo. Pff maar zijn maar theorieën! Ik ben geen arts of iets! Feit blijft dat er iets raars met mijn lichaam is op het moment. Dus ik voel toch bezoek huisarts aankomen als het zo vreemd blijft!
Hoi Dames, ik had een nieuw onderwerp geplaatst maar ik denk dat het hier toch toepasselijker is. Als het goed is moest/moet ik gisteren, vandaag of morgen ongesteld worden. Tot nu toe nog niks, gelukkig! Mijn symptomen tot nu toe: - Ontzettende last van mijn borsten (normaal zou dit nu al over moeten zijn omdat dan mijn ongesteldheid er echt aan komt, heb er trouwens nog nooit zoo erg last van gehad) - Roze afscheiding (gisteren heel veel, dacht dat ik ongesteld aan het worden was) - Lichtelijk misselijk in de avond en met vlagen door de dag heen - Wat krampjes in mijn onderbuik Heb gisteren een ovulatietest (omdat ik er nog 1 over had) gedaan die deze keer dus echt zwaar negatief was. Zit vandaag op dag 29, nog geen zwangerschapstest gedaan. Ben aan het twijfelen of ik er 1 moet halen vandaag.