Symptomen NOD eind Juli / begin Augustus

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Daenerys, Jul 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    Dan verhuizen we gewoon weer gezellig met zijn allen naar het nieuwe topic dames.

dd de moed niet opgeven meis.

Mamalap ja je cyclus is echt gek aan het doen. Denk dat een bezoekje aan de arts geen kwaad kan.

Hier is het intussen in volle hevigheid los gebarsten met nare buikkramp en gevoel alsof ik leeg stroom.

nieuwe dames welkom!

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

ik wil nog paar daagjes afwachten of mijn testen zo blijven. Anders ga ik inderdaad naar huisarts.
    Hopelijk over paar dagen gewoon duidelijkheid in de vorm van ongesteldheid, hele flinke tempverhoging of knalpositieve zwangeschapstest. Het maakt me geen bal meer uit welke van de 3, maar dat snappen jullie wel na zo'n rare maand ;)

@DD: ow meis je hebt zeker kans!! eisprong is net geweest. rustig meeverhuizen en lekker klagen tegen ons over wat je voelt.

3. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

@Daenerys & mamalap
    geen idee wat het is heb er een slecht gevoel over
    die verpleegkundige van de prikinstructies zei ook al komt zelden voor dat het de eerste keer raak is
    het klussen ging ook niet geweldig
    merk trouwens net wel dat me tepels weer eens gevoelig gaan worden
    maar nog 13 dagen wachten ong. tot ik kan testen en ik verhuis lekker mee naar het nieuwe topic

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

@Dutchdiamond: feiten: er is een eisprong er is zaad, dus er is kans. En dat het niet zo lekker ging maakt niks uit. En dat de kans klein is bij de eerste keer maakt ook niks uit. Er is kans, beter als geen kans. ;)

5. DutchDiamond

@mamalap
    haha mamalap geeft er weer een positieve draai aan
    knap hoor dat jij ondanks alles zo positief erin staat
    (die davitamon glijden erg makkelijk weg trouwens)

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Er is al genoeg negativiteit op de wereld ;)
    Maar dit waren feiten geen positiviteit!

Ik ga ze zo halen....

7. DutchDiamond

ik heb er net de 2e in zitten
    over half uurtje weer vechten met de utrogestan

8. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    1,222
    604
    113
    Ik ga dan ook maar mee samen met jullie naar de volgende ronde, ben ongesteld geworden helaas :(
    Vertrouw mijn lichaam echt niet meer, stiekem hoop je toch ergens..

9. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

Jan 7, 2014
    3,156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Mamalap, heb je een rijtje van je ovu's en zw testen?

10. DutchDiamond

@iedereen
    Daenerys heeft het nieuwe nod topic aangemaakt zie jullie daar!

11. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

Mar 22, 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Voor diegene die nog ff terug lezen, jammer dat het niet is gelukt deze ronde! Ik hoop dat jullie snel aan de beurt zijn en in het volgende forum net zo goed jullie ei kwijt kunnen.

DD van die borsten heb ik ook, maar dat kan ook te maken hebben met je eisprong. Ik had het de dag na mijn eisprong heel erg, en daarna werd het minder. Ik heb nu nog wel last van mijn tepels en borsten zelfs zo dat zodra ik thuis ben mijn bh uitgaat (doe ik normaal nooit).

Morgen ga ik testen, afgelopen zondag ook getest maar die was omo wit....erg spannend voor mij de eerste x dat het echt zo kan zijn...maar ja naast een ei, is er ook goed zaad nodig en een goede zuurtegraat van je baarmoeder....
    zwanger worden en blijven is zo bijzonder! een wonder!

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

@mariska: rijtje ovulatietesten, ik weet niet meer vanaf wanneer ze er zo uit zagen, anderhalve week, heb er ook een aantal weggegooid, deze toevallig nog in mijn kluisje op het werk liggen? Onderste is van vandaag, droog zijn ze lichter als nat. Staat in bijsluiter ook da je ze na 30 minuten ook niet meer af mag lezen, dan drogen ze dus lichter op. De 2e foto is dezelfde test als de onderste, dan zie je het verschil.

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Zwangerschapstesten geen rijtje van.

Zondag deze kruitvat, maandag negatief KV. Vandaag zwanger & kids streepje en positieve ovulatietest, maar KV met zelfde urine gedaan: negatief.
    Heb alleen die KV van zondag bewaard omdat die zo duidelijk is, zie je zelfs met zonnebril op ;)

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

@aimee: ik hou zeker dit topic nog in de gaten!!! Laat maar weten, ben heel benieuwd! Heb je symptomen?

15. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

Jan 7, 2014
    3,156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Dan denk ik persoonlijk toch dat je zwanger bent. Ik zou morgen ff overleggen met je huisarts. Dat je ovu's zo blijven zegt heel veel want ze zijn wel positief. Je zwangerschapstest vind ik té duidelijk om tuur te zijn en dus kun je die niet negeren...

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Oké dat is theorie nr 4 van mij inderdaad. Maar even mijn eigen kanttekeningen erbij. Waarom dan weer zw negatief? En temperatuur is ook weleens hoger geweest, hij is ook niet laag, maar er zo tussen in.

Theorie 1. Klinkt ook nog steeds aannemelijk dat er een cyste op zit, daar kan je hele hormoonhuishouding van op z'n kop liggen heb ik gelezen, dus verklaring ovulatietesten en zw testen en ik denk mijn temperatuur. Ook de steekjes vind ik er wel aannemelijk bij.

Theorie 2: zijn kleine blaasjes waar hetzelfde bij geld.

Dus dan is circel rond :D

Vandaar dat ik zoiets heb van, ik test nog wel even door en als er maandag niks veranderd is bel ik huisarts. Gezond leven doe ik toch al, alcohol drinken doe ik vrijwel nooit, dus een week maakt niks uit voor mij.

Maar iedere input en ideeën over mijn theorieën zijn welkom, alleen maar fijn ;)

17. DutchDiamond

ik zeg morgen nog een testje wagen mamalap

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja dat zeker ovulatietest en zw-test, maar even geen kruitvat meer, die zijn relatief net iets duurder. Mocht zwanger & kids duidelijker worden, kan ik hem altijd nog doen.

Dit is wel een goede oefening voor mijn engelengeduld ;)

19. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @daenerys wat rot zeg pffff nooit leuk kopop we sleuren elkaar door de cyclussen heen meid :) @mamalap idd ik verw8 mijn ongi morgen uiterlijk vrijdag. En dan ga ik ook mee naar de nieuwe topic.
    Die posi zw test blijft raar of idd optie 1 hoop 4 meid dpannend en anders idd maandag naar de ha.

@DD niet negatief denken of stressen dat werkt de innesteling tegen. Stom dat ze dat zo zegt . K duim voor jullie

20. DutchDiamond

@angel
    doe het zo ie zo rustig aan
    ben best moe al de hele dag maar om een of andere onverklaarbare reden ben ik bang dat het niks gaat worden
    hoop dat me gevoel verkeerd zit

misschien bescherm ik mezelf zo tegen een teleurstelling ofzo geen idee

Share This Page