Symptomen NOD eind Juli / begin Augustus

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 10 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

@angel: bedankt voor het mee denken 😘 laat je het wel weten mocht de menstruatie door gebroken zijn, ik ben uiteraard weer nieuwsgierig!

@dutchdiamond: luister naar onze goede adviezen (kijk er streng bij), hihi!
    Ik snap het wel hoor! Al zoveel teleurstelling gehad, dat je nu soort zelfbescherming cocon om je heen gesponnen hebt. En een beetje realistisch is goed. Er is inderdaad een grote kans dat het niet raak is, maar er is ook een kansje dat het wel raak is. En zoals mijn papa altijd zegt, beter een kansje dan helemaal geen kans.

2. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Mamalap ik ben het met je theorievorming eens hoor.
    Raar dat 1 zw test positief aangeeft evenals je ovulatie testen en dan die lage temperatuur nog, erg vaag.
    zou goed een cyste kunnen zijn of pcos want je menstruaties zijn ook onregelmatig.
    snel een dokter bezoeken na maandag meid. Ik zou gek worden!
    knap dat je er zo rustig overblijft.

3. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Angel dankjewel voor je steun meis! Indd we zijn er om elkaar te steunen en lekker te babbelen over dit onderwerp.
    Ik had me er al op ingesteld dat dit ging gebeuren, geloofde er al niet in deze maand. Ene kant doet het me vrij weinig naar heb wel momenten van frustratie en ben vandaag ook echt humeurig.

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Tja ik ben voorbij dat punt om me er druk over te maken, voel mezelf nu net zo'n puzzeltje die ik op wil lossen of een boek wat ik uit moet lezen....
    Haha....

Ook jij bedankt, ik zet inderdaad ook 40% in op theorie 1. 40% op theorie 2, 15% op theorie 4. En maar 5% op theorie 3.

Zodra ik weer meer weet horen jullie het uiteraard als eerste! Meestal nog eerder als manlief ;)

5. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @DDJa dat is ook heel logisch meid je bent gewoon bang dat t niet lukt. Vaak genoeg helaas teleurgesteld snap je volkomen. Maar hopelijk zit je gevoel ernaast en posi denken zoals als t niet lukt lukt t de 2e x vast :) makkelijk gezegt dan gedaan. Ik weet andere goed te adviseren maar zelf doe ik t ook hoor stressen hihi pffff gek he?! dikke knuff

@daenerys ik zie me zelf in jou klinkt gek maar elke x als je wat tikt over je gevoelens en partner denk ik pffff bijna the same like me. Ik ook best gefrustreerd en irriteer me mateloos aan alles heb nauwelijks tot geen geduld voor iets nu nog of ik schiet me pan uit

6. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha mamalap hele theorie ;) jij en daenerys ook bedankt. We zijn lotgenoten gelukkig kunnen we hier onze ei kwijt. Ik hou jullie zeker upp!!

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

@angel en daenerys: is normaal hoor die frustratie en gevoelens, ook hier aanwezig. Vooral voor jullie beide waarin het net even wat anders is. Daar hoeven jullie niet voor te schamen! Ik heb vrijdag ook even gehuild in de auto van frustratie, maar weer verder!
    Ik hoop dat het jou gaat meezitten met IVF angel.
    En daenerys schreef jij ook niet ergens in vorig topic dat je ook mocht bellen naar gyn als het niet lukte?

8. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Haha angel wat grappig om te horen! Ja je hebt daar wel gelijk in hoor hihi.
    fijn dat iedereen elkaar begrijpt en steun heeft aan elkaar.

Mamalap ja klopt heb je goed gelezen.
    mag een halfjaar zelf proberen en anders moet ik terug naar de gyn..
    moet dus in oktober terug dus er rest me nog 2 maanden helaas.. dat zorgt ook wel voor spanning want dan willen ze kijken voor eventuele ondersteuning.

9. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamalap huilen lucht echt ff, dankjwel hoop dat het gaat lukken ja :)
    @dan haha ja he, dat is t fijne hopelijk ben je voor oktober al pregnant maar probeer t los te laten ik zat dus ook steeds voor me zelf een deadline te berekenen van ik wil voor we in aanmerking komen voor ifv zwanger zijn. We hebben t helaas niet in de hand dus moeten we proberen t op ons af te laten komen. Haha weer praat ik stoer he?! Maar kijk mij treurig niet gelukt en word t toch ivf voor niks dus gestresst al die maanden

10. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

pff ben doodmoe en kan gewoon niet in slaap komen
    schijnbaar kan dat dus een bijwerking zijn van die utrogestan
    heel fijn lig je dan steeds te draaien in bed

11. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Ja das waar angel we hebben het niet in de hand dus indd stress hoeft niet..
    wanneer mag jij voor je 1e ivf poging?

Dd vervelend meis! Hopelijk heb je alsnog goed geslapen.
    Ik was er alweer galf 7 uit om te gaan werken. Weinig zin vandaag pff..

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

@dutchdiamond: vervelend! Hopelijk toch nog beetje geslapen?
    @daenerys: inderdaad niet teveel stressen! Juist proberen er positief tegen aan te kijken, dat als het niet lukt je toch hulp krijgt. Veel vrouwen laten ze echt een jaar wachten. (Is moeilijk ik weet het)

Hier weinig verandering temperatuur blijft zelfde, afscheiding, baarmoedermond.
    Urine stuk lichter als gisteren, maar toch nog positieve ovulatietest.

13. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Raar hoor Mamalap, je kan ook positieve ovulatietesten hebben bij zwangerschap he?

Hier nog steeds omo wit, ook met de early van kruitvat... nu de zwanger en kids besteld dan kan ik op mijn nod nog een testje er tegen aan gooien en anders op naar de volgende ronde!

14. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @daenerys we hebben deze maand bloedonderzoek gehad en manlief moet nog 1x inleveren en dan in de laatste week van aug gesprek met uitslagen, dan hoor ik wanneer we mogen beginnen gyn zei toen inprinciepe geen w8 tijd dus denk misg eerst volgende cyclus fue dan volgt

@mamalap hmmmm je laat pns wel in de spanning he hihi.
    Hier bij mij nog geen spoor van ongi normaal heb ik paar dagen voor al bruin veegjes maar goed kan nog eergister dus bij nega test meteen erna aanwrzige steken in rechter lies eierstok voelde aan als eisprong maar dat was t zeker niet!! Dus d8 nou ongi kondigt xich meteen na nega test aan meestal zo mja gisteren helemaal nergens last van soms steekje licht wel scherp onderbuik.maar helemaal tpt geen last vandg net bij opstaan voelde ik lichte ongi kramp maar voor heel ff ach jah me luchaam verrast me elke x opnieuw met hoe t begint bij mij. We w8en t gewoon af zoiezo kan tot max vrijdag.

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

@aimee: ik hoop voor je dat het raak is, je ziet hier op forum zoveel testen voorbij komen die positief zijn op 9,10 of 11dpo dat je soms gaat denken dat dit normaal is. Maar 13 a 14 dpo is toch eigenlijk de dag waarop bij de meeste pas positief is.

@angel: ik merk dat je wel klaar bent met deze ronde, dan hoop ik dat het snel mag los barsten (eigenlijk niet ;) )

Ik denk zelf nog steeds dat mijn hormoonhuishouding op de kop staat. Maar we wachten tot maandag anders huisarts.

16. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamalap jah hoe eerder t begint hoe beter als t toch niks is :) en bij jou idd zoiezp ff na de ha dan aan gewoon aandringen hoor laat je niet makkelijk weg sturen met wacht t nog even af

17. DutchDiamond

@mamalap
    ik zou toch echt eens een afspraak maken bij de huisarts

hier nog wel wat geslapen maar word echt doodmoe wakker steeds

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Maandag dames! Pff dat is een hele stap hoor naar huisarts! Voel me dan zo'n aansteller! Is natuurlijk niet, maar ja dat gevoel!

Maar jullie zijn lief dat jullie zo meeleven!

19. DutchDiamond

knap dat je tot dan kan wachten
    aansteller ben je zeker niet!

20. DutchDiamond

wat denken jullie
    ik lees net dat vlees en zuivel slecht is voor de innesteling vanwege de vetzuren
    nou wil het dus zo zijn dat ik er net vlees uithaal om vanavond te gaan steengrillen met slaatje enzo
    zou het echt kwaad kunnen?

Deel Deze Pagina