Symptomen NOD eind Juli / begin Augustus

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Daenerys, Jul 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey DD ach echt waar joh pfff denk dat t geen kwaad kan hoor bedoel als er zoveel dingen zijn wat dan niet goed zou zijn, zou dat betekenen dat we na ei alleen op water moesten leven hihi

2. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Of was t uiteindelijk wat anders geworden?

3. merel80

merel80 Bekend lid

May 3, 2009
    812
    39
    28
    @dd: ik denk ook niet dat het kwaad kan. Maar goed, al twijfel je zelf maar 1%, wat let je om het even niet te eten? Dan kun je achteraf ook geen spijt krijgen toch? Maar wat Angel zegt: ik denk dat je niets meer kunt eten, als je verder gaat zoeken;)

@mamalap: je bent geen aansteller hoor!!! Goed dat je gaat

Zelf op 9 dpo bloedverlies gehad. Duurde 3 dagen, minimaal en niet zo heftig als normaal menstruatie. Vrees dus dat of LF wéér zo kort is. Pffff:x
    En het 'ergste' van alles:): omdat het in vergelijking met normale menstruatie zo kort en weinig was, heb ik toch nog ergens een minibeetje hoop dat ik toch zwanger ben. Wat kun je jezelf gek maken hè?

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

He dames! Beetje drukke dag gehad.

@dutchdiamond: gewoon lekker vlees eten! Alleen rauwe vlees en vis mee oppassen en je eieren niet zacht gekookt. Zelfs als je zwanger bent mag je vlees enz... Ow wat heb ik mijn biefstukjes gemist tijdens zwangerschap!! Nu ook alleen voor eisprong.

@merel: he meis!!! Ik heb ook weleens twijfel gehad, is maar 1 manier waarop je ervan af komt! Als je er in je hoofd alvast vanuit gaat dat hij negatief is als soort zelfbescherming. Ons uiteraard even laten weten ;)

5. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

@mamalap
    heb wel biefstuk enzo net op maar allemaal doorbakken
    eieren eet ik toch bijna niet
    mja hoop maar dat het goed komt

lees inmiddels positieve verhalen over de utrogestan dus geeft een beetje hoop

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

@dutchdiamond: he! Ik lees het woord hoop bij je! That's the spirit!! :D
    We gaan ervoor! Wij juichen jou gewoon over de streep desnoods volgende ronde, hopelijk niet eens nodig ;)

7. DutchDiamond

haha ja lees net redelijk wat positieve verhalen over de utrogestan wel met iui en ivf maar geeft toch een klein beetje hoop
    doen die vieze bollen toch nog goed werk

bij jou nog steeds geen duidelijkheid?

8. merel80

merel80 Bekend lid

May 3, 2009
    812
    39
    28
    @dd: ik heb bij eerste zwangerschap utrogestan gebruikt. In de eerste ronde met utrogestan (daarvoor 2 jaar niet gelukt om zwanger te worden) zwanger geworden. En ik slikte toen ook al een half jaar Clomid.

9. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @merel80 dat je bloedong anders was en veel minder is logisvh dat je dan nog hoop hebt. Probeer anders te testen? Dan heb he je antwoord ben je al helemaal clean?

10. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    Hee meiden, ik kom ook weer even om het hoekje kijken bij jullie! Was een week op vakantie dus een week gemist, dus een week heeeeeel veel bladzijden teruglezen. Dit keer reageer ik even niet op iedereen persoonlijk, heb het meeste globaal doorgelezen maar heb het allemaal niet kunnen bijhouden!

ik zit zelf op het wachtbankje, loop door mijn uitschieter van een cyclus niet helemaal gelijk meer met jullie! Ik denk dat deze maand ook niet raak is door veel te veel geklus.. dus laat de ongi maar gauw komen, op naar next!
    als ik dan toch een symptoom zou voelen is het toch echt mijn slaapritme. Ik ben ineens tot middernacht klaarwakker (zoals nu dan ook) val rond 3/4 in slaap en elke ochtend wel vroeg eruit. Overdag niet te gebruiken maar alsnog klaarwakker!

zijn er nog meiden bij wie het deze ronde wel raak is?

en hoe is het met jullie?

Dd, kun je het allemaal nog wat hendellen?

11. merel80

merel80 Bekend lid

May 3, 2009
    812
    39
    28
    @angel: ik ga vandaag testen, even straks langs de kV. Geen bloed meer te bekennen, maar wel nog steeds buikpijn. En temperatuur is hoger geworden. Wel grappig....vaak kon ik me niet inhouden en testte ik veel te vroeg en dan daarna gewoon menstruatie. Nu deze ronde geen test in huis te bekennen (wat ik ècht enorm knap van mezelf vind:D).
    Maar ga van negatief uit hoor haha. Er zijn namelijk zat redenen te bedenken om een kortere menstruatie te hebben. We zien wel!

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

He miloena: leuk je weer te horen! Dutchdiamond heeft ook net haar ei gehad en van mij is het onbekend of ik wel/niet ei heb gehad en wat er aan de hand is, dus maakt niet uit dat je niet gelijk loopt. Wij kletsen ook gewoon mee.

@merel: hmm ben benieuwd vooral als je temperatuur ook nog hoog is. ;)

13. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    3,018
    64
    48
    Female
    Hilversum
    Vanmorgen helaas ongesteld geworden :( jammer op naar de volgende ronde cuc6 dames met mooie positieve testen :)

14. merel80

merel80 Bekend lid

May 3, 2009
    812
    39
    28
    Nou, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Test zegt ZWANGER. En dat met enorm late eisprongen elke maand en een zee korte Lf steeds. Maar deze ronde teunisbloemolie gebruikt en had ei op dag 20(kan toeval zijn).
    Ik ben blij in ieder geval:)

Attached Files:

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Wow merel!!!!! Super mooi, fijn dat je toch nog een test hebt gedaan.
    Toch innestelingsbloeding geweest. Gefeliciteerd! :D

16. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

17. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauwwwww merel wat leukkk gefeliciteerd!!
    Zo zie je maar weer he?!!

Eindelijk is weer een positieve test in deze topic :D

@miloena wat leuk dat je er weer bent!!
    Hoop dat je gevoel ernaast zit. Ik zit volgens mijn berekening op 14dpo nog geen ongi te bekkenen of bruin verlies, 11dpo test gedaan negatief. Ik w8 op me ongi moet morgen vast beginnen

18. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hondagirl25 sterkte meid hopelijk gauw een posi test :)

19. DutchDiamond

die verhalen geven me toch stiekem wel hoop

20. mamalap

mamalap Niet meer actief

@angel: wat is normaal je lf?

Share This Page