14 dagen mamalap maar dirf echt nergens meer vanuit te gaan durf niet te hopen vaak genoeg teleur gesteld Maar ei kan max dag of 2 dan later zijn gesprongen wat ik had uitgerekend later zoiezo niet dus w8 t weekend gewoon af
is het niet handiger om een nod club op te richten? kunnen 10 mensen in dacht ik gewoon een algemene nod club zonder datum?
Ja ja denk dat t hier gaat beginnen krampjes en t zeurend gevoel is zojuist begonnen verw8 morgen dat mijn ongi door komt . Is opzich wel n idee dd alleen zijn de meeste pas actief en praat ik ook voor me zelf meer rond ei en de w8 weken actief op t topic
Dus toch angel Ik moet eerlijk zijn dat ik niet kijk in nod forum of de clubs, omdat ik vaak pas nod weet na eisprong.
Ja helaas wel denk ik, ik heb nu ook maar lkkr n snicker ijsje gepakt Hoe is t met jou nog iets geks gevoeld?
lekker van je ijsje genieten angel hier gister een ijsje op schijt ook niet goed te zijn voor een innesteling maar dan kan ik helemaal niks meer eten wel balen meid
als het goed is zou zaterdag mijn innesteling zijn als die er komt teminste ben benieuwd of ik iets merk denk nu al steekjes en dingetjes te voelen maar dat kan eigenlijk nog niet al zou het misschien de utro zijn die aan het werk is
Zelfde verhaal hiero... Klachten: steekjes baarmoeder vrij vel, hoofdpijn, creamy afscheiding, positieve ovulatietest, tuurstreepje zwanger & kids. Precies hetzelfde als de hele week al of anderhalve week??? Behalve dat ik vandaag mijn positiviteit even kwijt ben. Zelfs gefrustreerd. bang om de huisarts te bellen en dan de angst dat ik klakkeloos te horen krijgen dat ik het maar af moet wachten. Durf dus gewoon niet te bellen Morgen ben ik weer positief!
@dutchdiamond: laten wij het hopen voor jou meis! Is inderdaad vroeg om al wat te voelen en zelfs innesteling gaat aan de meeste dames voorbij.
@DD hihi lkkr he jah daarom anders kun he nika meer ete en ijs is alang gesmolten en op lichaams temp ijkt mij zodra je t eet. Hopelijk heeft er een bevruchtibg plaats gevonden en nesteld het zich in zaterdag. @Mamalap Ach dat komt idd wel goed mamalap s ff een dipje heel herkenbaar. En gewoon bij je standpuntbijve as je de ha belt last je niet makkelijk ompraten.
Daarom zei ik morgen weer positief! Heb er alleen zo de balen van eerst 5 maanden wachten op eisprong, 2 eisprongen gehad en nu alweer 35 dagen pfff. Ben zo bang dat er een cyste zit ofzo, dat kan weer maanden duren. Ik word er ook niet jonger op, over een maand 32. En ik mag helemaal niet klagen sommige zijn al veeeel langer bezig, maar mijn lichaam laat me in de steek. Maar ik gun mezelf even een baaldag juist zodat ik me niet voorbij loop en morgen weer hoopvol en positief kan zijn
@mamalap waarom uitstellen tot maandag ik zou gewoon bellen ! die onzekerheid die je nu hebt is ook niks! en daarbij mag jij ook wel eens een baaldag hebben normaal ben jij hier de positieve rode draad door het topic!
Jeeetje meiden wat ik zojuist had was schrikken ik was een wondje aan t ontsmetten met huid alcohol vervolgens voelde ik me misselijk en werd licht in mijn hoofd ik keek ml aan en zei geschrokken dit gaatniet goed hij schrok want ik trok lijk bleek weg, hij wTer met suiker gehaald ging t weer maar gevoel bleef nog ff hange moest ineens spintaan naart toilet dus ml begleid me erheen kwam er niks uit alleen enkel lucht ik vegen mega mega licht roze waterig afs ik verder wegen helemaal niks. Liep rustig weer terug want was nog niet lekker ging maar liggen en ineens heke heftige mega kwampen onderbuik bij schaambot anders dan ongi maar ook weer wel. De krampen waren zo heftigdat k zei breng me maar naar t ziekenhuis er is hier iets niet ok ik opstaan ging t niet dus ik weer liggen en nu is t over????? Was ff goed bang maar gaat gelukkig nu weer ok
wow heftig verhaal angel maar zou denken dat je iets van een innesteling ofzo heb gehad? als je zwanger ben word je ook licht in je hoofd en kan je obstipatie krijgen volgens mij? hopelijk blijft het nu weg want dat is wel ff schrikken
DD was idd echt heftig ml schoot in paniek moestn rustig houde terwijl ik niet lekker was hij twijfelde en zei ligt aan dat huidalcohol nja kan, maar waaro mijn buik ook zon heftige krampen pffff d8 op dat konent ook van alles aan innesteling kwam als eerste in me op. Al wou ik dat niet denken want ik verw8 me ongi gewoon. Hoop ook dat t weg blijft was geen fijn gevoel alles in 1 pfff.Ik hou jullie upp
Ja! Mijn temperatuur is vandaag voor het eerst weer normaal laag! Zou mijn wachten dan toch beloond worden? Misschien word ik wel ongesteld of alles weer normaal. Wat gek dat je blij kan zijn met een lage temperatuur Maar deze ronde was voor mij al lang afgeschreven. Zie positiviteit is weer terug.
@angel: wat apart zeg! Hmm ik moet het toch zeggen ik ben 1 keer in mijn leven heel duizelig geweest, dat was vlak voor mijn positieve test. Nou weet ik dat jij daar niet meer in gelooft, maar misschien dan toch met de hormoonhuishouding te maken? Is maar een theorie hoor! Hoe is het nu?
Jaaaaa en nog maar een heel licht streepje ovulatietest. ALS Ik ook nog ongesteld word vandaag of morgen ben ik toch heel blij dat ik gewacht heb!