Symptomen NOD eind Juli / begin Augustus

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Daenerys, Jul 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    Angel wat apart zeg! Wie weet is het wel iets.. maar wel eng dat je zo naar werd zeg, pff zou het er ook spaans benauwd van krijgen!

mamalap fijn dat je temp weer laag is. Hoop dat je dit weekend duidelijkheid krijgt en anders echt de dokter bellen.

Hier is tot mijn grote verbazing me ongi alweer over. Heeft maar 3 dgn aangehouden dat bloeden. Naja gelukkig dan ben k er weer snel vanaf ook.

2. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    de ongi afgelopen n8 door gekomen
    Met mega mega veel pijn dat ik er gewoon van heb gehuild.
    Geen stolsels lichte bloed en meer alleen als k naar de wc ga komt t eruit op t maandje verbandje niet echt.
    Ik ga toch even bij de dokter langs vind dat wat er gister gebeurde met me eng.
    @danaerys idd kun je gauw weer door :)
    @mamalap hmmm hoop ook voor jou dat je snel duidelijkheid hebt hou die positifiteit erin!

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

hmm angel: ik ben ook wel heel nieuwsgierig wat het nou kan zijn geweest? heel apart.

4. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

@angel
    ik ben benieuwd wat het was laat je het weten als je terug ben van de dokter
    misschien ineens een daling van hormonen waardoor je zo licht in je hoofd werd?

5. Kheyra

Kheyra Actief lid

Apr 27, 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    @Merel: gefeliciteerd!!!

@angel: heftig meid. Kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent. Zou fijn zijn als je weet wat de oorzaak was. Ben je inmiddels ongesteld geworden of is er nog hoop?

@mamalap: vervelend steeds zo'n onregelmatige en lange cyclus.

@daenarys: wat fijn zo'n korte ongesteldheid. Ik ben erg meestal wel 6 dagen zoet mee.

@dd: voor jou hopen opeen innesteling dit weekend. Echt verdiend met al dat spuiten.

6. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, lief dat jullie allemaal zo meelevend waren thanks! Ben net van de ha en er is niks ernstigs gelukkig komt waarschijnlijk door de hormoon wisseling zoals eerder hier al werd genoemd d8 door deanerys :) toch test gedaan om uit te sluiten day er toch een zw was maar test nega . Zo nu kan k weer verdr en hoop dat deze dag met pijn snel voorbij gaat pffff. Aankomende zw kan ik letterlijks niks meer als symp linken hahaha netjes w8en tot na nod ;)

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ow fijn dat het meevalt, ik was het met de theorie hormoonhuishouding ;)
    Wel balen die pijn pfff.
    Volgens mij zien we elkaar nu echt in het nieuwe topic. Daenerys heeft hem al geopend. :)

8. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aaah oke hahaha 😊 ja dat is prima zien we elkaar daar weer xxx

9. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb nog geen nieiw topic gezien😕

10. DutchDiamond

@angel fijn dat het mee viel gelukkig

er is al wel een nieuw topic aangemaakt ;)

11. DutchDiamond

nou ik heb het even helemaal gehad
    einde van deze ronde denk ik ik denk dat ik geen kans maak nu meer

36uur na pregnyl heb ik utrogestan ingebracht maar nou lees ik overal dat je ei pas later dan 36uur springt en de utrogestan blokkeert dus de eisprong

de gyn nog even gebelt die zegt dat de pregnyl zijn werking wel gewoon doet en hij dus wel springt ondanks de utrogestan
    maar vraag me af waarom tig mensen dit op het forum dan anders zeggen

al met al denk ik dus dat het einde zaak is hier en zit er ook even doorheen nu denk dat ik hierna maar even stop met alles!

12. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach DD Wat vervelend dit nu weer jeetje ik durf er niks over te zegge enige wat ik hoop is dat je ei gewoon us gesprongen en bevrucht is alles kan meid stress niet teveel laat t nu gewoon op je afkomen van inet word je soms ook echt gek . Doe rustig aan en een dikke knuff van mij

13. DutchDiamond

ja hier in het pcos clubje blijven ze het volhouden en het staat ook best veel op inet
    dus ik denk het het klaar is deze ronde moest van de gyn doorgaan met de utrogestan maar weet niet waar ik het nog voor doe allemaal

14. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

Mar 22, 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend DD,, heb er ook geen ervaring mee maar ieder lichaam werkt anders en iedere gyn zegt ook weer wat anders maakt het wel superfrustrerend!

Hier nog steeds witte testen, hoop is een beetje weg maar ook nog geen bloed.symptomen blijven (gevoelige tepels, kramoen, Misseljk, boeren, maagzuur)

Dus zondag nog een test en anders maandag de gyn maar bellen...want had wel graag nog een ronde voor de vakantie en omdat ze de laatste x zei dat het gemonitord moest worden, moet ik eigenljj wel dit weekend ongi worden...

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

@dutchdiamond: ik zou toch je gynaecoloog vertrouwen aangezien ze het blijkbaar altijd zo doen in jouw ziekenhuis! als het tegen werkt waren ze daar allang mee opgehouden! Lijkt mij?

@aimee: balen!! Weet je wanneer je ei precies was gezien je geschiedenis?

16. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    DD Ik ben het eens met mamalap snap dat je denkt waar ff doe ik t nu nog voor, maar anders kan je achteraf mog zegge wat als ik door was gegaan. Je hebt t grotendeels al fegad dus gewn afmajen meid posi blijven!! Knuff

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

Uh....?? Die andere is dicht gegooid. Bah is ook maar de derde.
    En nu klagen bij beheer of andere titel?

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hier is het weer zelfde als de afgelopen weken, dus *zucht* maandag ga ik huisarts bellen en dan hopen dat ze me doorsturen of iets....

Als we een topic hebben hou ik jullie op de hoogte :)

19. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

Jan 7, 2014
    3,156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Heb je ook nog steeds die duidelijke testen nu weer dan? Die waren af aan het lopen toch ook?

20. mamalap

mamalap Niet meer actief

Gisteren een lichte vandaag weer een donkere, maar het is klaar. Ik heb genoeg data voor huisarts. ;)

Share This Page