DD ik zou ook op je gyn vertrouwen meis ondanks wat anderen zeggen en wat er op het internet staat. Dat is tegenwoordig zo met dat internet dat alles te vinden is maar ook veel onbetrouwbare dingen en dingen die niet kloppen. ik snap je gevoel hoor meis maar niet opgeven je bent al zo ver! Je hebt je angst voor prikken ook doorgezet en toch ondanks alles die injecties durven zetten. geef de moed niet op door wat anderen zeggen meis. heel veel sterkte en een dikke knuffel!!
Nouja is ons topic gesloten terwijl we al een tijdje bezig zijn. een zwanger worden club openen dames?? Vind die nod topics zo on overzichtelijk en we hebben juist een vast cluppie dames hier..
Je zou bijna zeggen dat we een soort titel moeten hebben als 'de uitzonderingen op de regel' ofzoiets we hebben wel aparte dingen hier soms
@daenerys heel raar dat iedereen op internet natuurlijk hetzelfde zegt en alleen mijn gyn wat anders toch? heb er iedergeval wel slecht door geslapen me borsten doen ook meer zeer nu weer maar dat zou dus door de utro kunnen komen maar alle sympthomen die ik nu heb kunnen door de utro komen natuurlijk
Haha mijn eerste gedachte ook! Het is ook een bij elkaar geraapt zooitje geworden. We hebben allemaal iets anders en toch super leuk hoe we met elkaar meedenken.
Heb ovuatietesten gedaan op advies van fertiliteitsarts. De zag op 23juli 2mooie ditjes van 19 en 17mm. Heb foto bijgevoegd van de ovulatietsten, des hij s op 25 of 26 gesprongen.
DD, ik kan je van harte aanbevelen om je temperatuur de volgende ronde te gaan nemen. Ik die het nu sl een tijdje en het geeft echt duidelijkheid over je eisprong. Zodra je smorgens je temp ziet stijgen, kun je meteen beginnen met de utro, echt betrouwbare methode. Sterkte meis!
Hmm @aimee: dan zou je inderdaad toch vandaag ongesteld moeten worden. Heel apart inderdaad als er maandag nog niks is ziekenhuis bellen. Vervelend... @daenerys: haha, jij moet hem wel aanmaken, dat heb jij elke keer gedaan.
Hee meiden!! Merel; geweldig, gefeliciteerd!!! Angel; bahh meid wat een nare ervaring! Maar goed dat je langs de ha bent gegaan en duidelijkheid hebt dat het meevalt! Die rare hormonen van vrouwen ook!! De ongesteldheids krampjes al wat afgezakt? Dd; super irritant dat iedereen altijd wat anders moet zeggen! Ik zou op je gyn vertrouwen en anders zou je altijd nog een ander ziekenhuis kunnen bellen met telefonisch spreekuur? Kun je horen wat die er van zeggen! wat raar dat het nieuwe topic gesloten is? Al een nieuw topic gemaakt?
Hey miloena hoe is t met jou? Ja was idd heel naar, maar voel me gelukkig weer helemaal top en de ongi krampjes are gone!! Ik heb in maanden weer me normale cyclus back gewoon normale bloeding en zonder vooraf bruin verlies. Topic gestolen?? Al n nieuwe naam? Iets met nod'ers in crime 😅
@Angel; fijn dat het nu meevalt! En maar proberen de angst voor herhaling weg tes stoppen :/ ! Hier is alles goed! zonder het door te hebben zit ik alweer in de testfase. Deze maand niet getemperatuurd en 1x een ovu testje verder helemaal niet ermee bezig geweest op advies van de dokter. Dus een kwestie van afwachten vl en ik hebben de laatste vakantieweek dus hoop dat het raak is, dat zou een fantastische afsluiting van de vakantie zijn!! Haha wat een leuke naam bedacht btw! Mamalap ; hoe is ie met jou meid? Al bij de ha geweest? Of toch volgehouden en ga je maandag?
hey meiden nou na inmiddels in een heel diep dal te hebben gezeten gaat het nu wel weer wat beter ben er nog niet maar komt vast wel goed gister erg lopen twijfelen of ik vandaag al zou testen maar er zou denk ik nog teveel pregnyl in me lichaam zitten om al een goede test te hebben heb wel sympthomen maar dat komt door de utrogestan mijn lichaam denkt gewoon dat ik zwanger ben denk ik inmiddels wel aan het kijken voor gezinsuitbreiding hebben nu een am. stafford en een chihuahua beide een reu maar zitten nu te zoeken naar een chihuahua teefje maar is niet gemakkelijk om een mooi klein teefje te vinden we gaan dit jaar toch niet op vakantie vanwege alle ziekenhuis bezoeken dus heb alle tijd voor een kleintje erbij is er trouwens al een nieuw topic aangemaakt trouwens? hoe gaat het verder met iedereen hier? Groetjes DD
@miloena: heel verstandig! Vooral als je vakantie hebt even lekker alles laten voor wat het is? Vooral na die rare lange cyclus vorige keer. Laat je hier weer wat weten als je meer weet? @dutchdiamond: ik vond je al stil! Gelukkig dat je weer een beetje uit het dal geklommen bent. Wat leuk een derde hond erbij! Wel een enorme drukte. Wij hebben 1 hond dat vind ik meer als genoeg, haha Hier is alles nog hetzelfde, ik wacht nog met huisarts. Heb mijn issue even bij verloskundige hier op forum gevraagd en zij adviseert ook een jaar te wachten. Dus ik ga het gewoon nog even afwachten. Wel enorm balen, maar ja ik verander er nu toch niks aan. Ik blijf wel alles registeren. Dan heb ik in ieder geval alle data. En wie weet komt er nog een eisprong en is het zomaar raak. Ik bedoel hoef maar 1 keer mazzel te hebben. (Positief blijven)
Hoi dames. Nou over een aantal dagen weer groot feest! Nu best duizelig.. En druk in mn zij.. 21e eindelijk de operatie. En mamalap,dd en miloena hoe gaat het met jullie?