Symptomen NOD eind Juli / begin Augustus

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 10 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

@mariska
    8/9dpo vandaag

2. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Ok, dus over een dag of 4 heb jij een mooie streep :)

3. DutchDiamond

18e maar ik ga er niet vanuit

4. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Hopelijk ga je dan verrast worden, DD!

5. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Je weet iig dat je een eisprong hebt gehad en dat je test nu omowit is, als je de 18e test rn toch een streep hebt....
    Ik heb het vaker zien gebeuren op het moment dat je er niet in gelooft.
    Houd de moed erin meis, hoe positiever je denkt, hoe meer endorfinen je in je bloed krijgt en hoe gunstiger voor je kans op een zwangerschap.
    En als het nu niet raak is, is het in een andere ronde wel.
    Positieve gedachte: je hebt een eisprong gehad, yes!!

6. DutchDiamond

@mariska
    ik hoop het wil niet weer aan de spuiten pfff
    maar op het moment kan ik niet positief zijn moet vandaag me hondje laten inslapen is inmiddels 16jaar dus dat word natuurlijk brullen

@kheyra
    ik hoop het maar heb me twijfels

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ow he wat naar dutchdiamond!! Daar mag je zeker bij brullen!!
    Even over witte test is ook normaal op 8 dpo, en nu weet je zeker dat pregnyl uit je lijf is! Als je dan een streepje krijgt weet je zeker dat het daar niet meer van is!

8. DutchDiamond

ja daarom wilde ik toch die test doen
    heb toch geen vertrouwen in die + testen dus als ie positief uit zou slaan wist ik dat de pregnyl nog in me bloed zat maar die is eruit nu
    sympthomen kan ik niks over zeggen komt door de utrogestan weet nu hoe zeer een voorgevel kan voelen jeetje wat doen die zeer :|

maarja zo me ouwe hondje laten inslapen en cremeren na 16 jaar heeft ze dat wel verdient vond ik

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahh blijft toch altijd sneu, ondanks dat we weten dat een hond niet zo oud wordt als ons.

Ik wacht morgen weer de update af DD

Hier vanochtend weer knaller ovulatietest, maar ik heb er nu ook vruchtbaar slijm bij. We gaan toch maar even enthousiast klussen. You never know....
    Ik zal niet de eerste zijn waarbij ei op dag 42 springt ofzo...
    En niet geschoten is altijd mis!

10. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ miloena ja hoop dat je deze maand een posi test krijgt en dat de vakantie mooi kan worden afgesloten :)
    Ik heb ook een maandje over geslagen met temp maar juist die maand bleef ik in twijfel of me ei was geweest of niet pffff had toen spijt dus temp nu wel weer. Hoop dat t bij jou heeft geholpen het is wel goed om minder ermee bezig te zijn alleen mega moeilijk.

@dd sterkte meid en hoop dat ook jij over n paar dagen posi mag testen!
    @mamalap dus toch n hele late ei meid? Gelijk heb je gewoon klusse want wachten moet je toch je hebt niks te verliezen.

Ik ben weer zo goed als clean vandg en ga deze maand mischien preseed bestellen iemand ervaring???

11. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier nog steeds geen bloed...fertilitietsarts gaf aan dat ik morgen en zaterdag nog een keer moet testen en anders maandag weer bellen kan best zijn dat mijn ei een paar dagen later was (hoop dat het dan nog wel raak is) en dat ik misschien een langere lf heb....spannend dus weer!

Ben ook benieuwd DD!

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

@aimee: wow je houd het dus nog even spannend! Heb je al getest?
    @dutchdiamond: hoe is het nu?
    @miloena: ook nog geen bloed? Heb je al een test moment in gedachte?
    @angel: sorry ik heb geen ervaring met pre seed. Weet je al meer van het ziekenhuis?

Ik moet nog testen ovulatie, temperatuur was wel iets lager. Ik ga er voor de veiligheid vanuit dat het vals was hoor, maar wie weet! Dan moet ik straks wel weer knaller ovu hebben, meestal 2 a 3 dagen knaller dan pas eisprong en heb al zoveel positieve ovulatietesten gehad deze maand.

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

@aimee: ik zie net je foto in andere topic!!!!! Doe hem hier ook maar even spammen! Ik zie een vrij duidelijke streep! Ik zeg nog een kruidvat 2v5 er tegen aan, ziet er hoopvol uit. :D

14. DutchDiamond

@mamalap
    ja het gaat opzich wel
    gister natuurlijk erg moeilijk gehad maar aan de andere kant had ik er erg vrede mee dus echt gehuild heb ik niet
    vandaag word ze gecremeerd en morgen mag me ma het as ophalen maar ze komt bij mij thuis te staan

verder sympthomen kan ik natuurlijk niet zeggen heb zere boobs maar kan makkelijk door de utro komen
    gister ook steken rechts wat door stroomde naar mijn rechter been maar ook dat zou allemaal door de utro kunnen komen dus ik durf daar geen uitspraken over te doen

hoe is het bij jullie meiden?

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

#675 mamalap, 13 aug 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2014
    Jaaa ik denk echt dat mijn eisprong vannacht of morgen plaats vind! Weer mega knaller ovu, cervix slijm klopt, felle steekjes in de lies.
    Ohhh zou het dan echt!?!

Wat zeggen ze in films altijd, just when hope seems gone....

Hopelijk overmorgen echt een temperatuur verhoging!!

@Dutchdiamond: hopelijk over paar daagjes duudelijkheid

16. DutchDiamond

@mamalap
    oeh spannend heel veel klus plezier!!

hier eigenlijk nog geen testdrang zoals de vorige keer
    maar heb ook nog steeds het gevoel dat het niks word en ben al aan het voorbereiden op de volgende spuiten

17. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja!!!! Ben ook blij!! Heb nog een zwanger en kids en een cb liggen dus die maak ik op de komende dagen. Kan het nog niet geloven mar de fa had dus gelijk

18. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoop t mamalap klussennnn ;)
    Hier gaat t goed heb volgende week een afspraak staan dus weet dan pas meer t word dan waarschijnlijk in sept als we voor een korte protocol in aanmerking komen dus zonder dat ik de pil voor een naandje moet slikken en dan pas hormomen hoop meteen met hormoben te mofen beginnen t liefst gelemaal geen hormonen op eigen cyc zoy ik fijn vibden mja ze hebbe liever meerdere eitjes voor meer kans op bevruchting. Zo spannend allemaal weet niet qat me allemaal te w8en staat

19. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Lieve dames,

Jullie zijn samen zo heerlijk aan het kletsen, dat ik denk dat we hier al te maken hebben met een echt clubje. Ik heb jullie topic daarom voor jullie verplaatst naar de clubs.

Veel kletsplezier samen!

Groeten,
    Josien

20. mamalap

mamalap Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Nou zitten wij dus officieel in het club gedeelte ;)

@dutchdiamond: en hoe gaat het? Heb je al test moment in gedachte? Of wacht je netjes tot maandag? Dat is wel het beste, maar ja wij zijn allemaal bekend met die testdrang!
    @angel: ik snap dat je liever geen hormonen neemt, maar wat ik begreep van die vrienden van ons. Stel dat ze 12 eitjes weghalen en er 5 kunnen bevruchten. Heb je in poging 1 vijf kansen die allemaal bij poging 1 horen. Verzekering technisch dus heel gunstig. Dus tja zeker de moeite waard!
    @aimee: en? Alweer getest?
    @miloena: en? Al ongesteld of getest?

En de rest van de dames? Alweer bijna tijd voor ei?

Hier temperatuur weer iets lager, hopelijk mijn dipje dag van eisprong! Zaterdag weet ik het zeker.

Deel Deze Pagina