Symptomen NOD eind Juli / begin Augustus

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Daenerys, Jul 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

Feb 5, 2014
    1,130
    16
    38
    Female
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Mamalap : morgen moet ik ongi worden.
    Tot nu toe nog geen klachten.
    We wachten af.

2. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ha wat leuk n eigen clubje 😆
    @mamalap ja dat is idd wel weer zo, ik laat het op me afkomen en hou jullie upp.

Hmm zou best je ei dipje kunnen zijn duim duim
    Spannendddd

3. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ow ja zou leuk zijn gwweest als we ons clubnaam nog hadden veranderd!!

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha inderdaad nod'ers in crime was leuker geweest.
    Hou ons maar op de hoogte!

@woman: spannend! Heb je nog niet getest? Zou toch mooi zijn als operatie voorlopig niet door hoeft te gaan ;)

Ik ben benieuwd of de rest ons nog weet te vinden?

Ik denk inmiddels wel voor 90% zeker dat mijn ei vannacht gesprongen is. Gisteren echt druk op baarmoeder en steekjes vandaag weg. Ben benieuwd wat mijn temperatuur gaat doen.

5. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zou dan ook denken dat je ei geweest is zo spannend joh. Ben benieuwd.
    Weetje hier begint mijn cyclus meteen bij t begin gek te doen pffff hatelijk of let ik er gewoon teveel op?? Nee denk t niet want heb vandaag best veel creamy afscheiding heb ik nooit meteen na ongi meestal kurk droog. Sjonge jonge word r niet goed van zal k een vroege ei hebben dit x pfff zou best kunnen alles is mogelijk heb ik gemerkt haha

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha ja zo vervelend dat vrouwen lichaam! Alles is inderdaad mogelijk!
    Hoop je nog op een eisprong voordat het gedoe begint? Of ben je er klaar mee?

7. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

owh dus hier zijn jullie haha
    thnx mamalap was jullie al kwijt

maar heb vandaag een testje gedaan die rot niet goed werkende dingen moeten ook op natuurlijk maar die was omo wit
    maandag wil ik een kv 2v5 test doen heb die niet in huis die haal ik morgen of maandag pas
    heb nu nog 1 testje thuis liggen dus die zal voor maandag nog gedaan worden zijn van die buitenland testjes

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ha Dutch! Je hebt ons gevonden! Jippie.
    Is ook nog erg vroeg. Als je die rot test nu zaterdag doet zit er al weer 2 dagen tussen.

9. DutchDiamond

ja zaterdag of zondag
    is hij iedergeval gebruikt voor ie de vuilnisbak in gaat
    voor mij iedergeval geen andere testen meer als de kv 2v5

heb nog steeds sympthomen maar die komen door de utro daar hou ik me aan vast gister van die steekjes in me vagina war doorging tot in me rechter been

hoe is het hier verder?

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Tja dat is dan inderdaad lastig om het verschil te zeggen. Ik duim met je mee meis!!!

Ik heb volgens mij vannacht eisprong gehad. Ik hoop het eindelijk. Haha!
    Hopelijk morgen al stijging in temperatuur! Zal het laten weten..

11. DutchDiamond

spannend weer mamalap
    hoop dat het eindelijk eens raak is voor je

we zijn inmiddels al weer een aantal maandjes verder dus het word wel eens tijd!

12. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

Feb 5, 2014
    1,130
    16
    38
    Female
    Mamalap nee nog niet getest.
    Wacht tot zaterdag. Tot nu toe nog geen bruin/rood bloedverlies en geen pijntjes.
    Mja denk dat de kans minimaal is. 2x geklust voor de eisprong..
    Ook meer vanwege de operatie dat ik eigenlijk zoiets heb van even afwachten..

13. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamalap we gaan gewoon door en wie weet he?! Eisprong heb ik gelukkig elke maand, dus jah kijken wat t zaad doet. Laat t wel een beetje los en zie t allemaal wel.
    @DD jaa hier zijn we meid hoop t voor je en me duimen draaien voor jullie hoop dat er vele posi testen deze ronde Xx

14. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Deanerys where are u? Hoe is t met jou??

Ik ga voor nu maar s probeten te slapen hihi zie jullie morgen

15. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    Hee lieve meiden , hoe is het met jullie?

Mamalap super dat je je ei hebt kunnen spotten, nu hopen dat het raak is!!

Woman; De operatie schiet nu echt al op, wel een opluchting om eindelijk geholpen te worden, of niet? Maar vast ook wel erg spannend!!!

Dd; hee meis, was naar dat je zo in de put zit/zat. Hoe gaat het nu met je? Voel je je al wat beter?

Aimee, Super meid gefeliciteerd!!!

hier 4 dagen overtijd, had de ongi wel verwacht, aangezien ik al op 18 dagen na eisprong zit! Maar geen rood, geeft hoop.
    symptomen??? Heel slecht slapen, heel vaak plassen(zelfs snachts), uitblijven van menstruatie (maar dat kan nog komen. Pfff niet echt hele duidelijke aanwijzende sympts. Heb nog helemaal niet getest door allemaal drukte van loge's niet de kans gehad om lekker te gaan testen! Haha

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Goedemorge ! Leuk iedereen heeft alweer een beetje gevonden.

Oe miloena: ben je niet heeeeel nieuwsgierig? Testen jij! Hup plassen over zo'n stikkie.
    @woman: toch wel spannend dus! Ik hoop voor je dat het raak is hoef je mooi niet geopereerd worden. En de hoeveelheid klussen maakt niet uit, als het maar op juiste moment was.
    @dutchdiamond: nog 3 daagjes ;) duim,duim.

Hier temperatuur iets gestegen, maar het gaat bij mij om morgen, dan moet hij door stijgen. Vorige eisprongen was 2 dpo de grote stijging bij mij. Daarom zei ik zaterdag weet ik of hij echt gesprongen is. Allemaal duimen voor mij!! Argh

17. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

Feb 5, 2014
    1,130
    16
    38
    Female
    Mamalap : Heel spannend! Hoop dat het ook raak is hihi.
    Miloena : Haha echt heel spannend,ben best zenuwachtig.. heb liever dat het raak is haha.
    Hoe gaat het mjou?

18. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    @mamalap jaja ik zal nu een testje doen met ou. Haha laat het vandaag wel weten, de teleurstelling wil ik voorkomen. Maar word nu wel nieuwschierig! Ik zal voor je duimen mamalap!

@woman; Ja raak zonder operatie is natuurlijk nog beter!!

19. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooooh miloenaaaaaaa wat spannend!!!!! Hoop het zo voor je meid klinkt hoopvol al hoewel ik heel goed begrijp met niet al te duidelijke symp. Me dyimen drasien voor jou en mamalap

20. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    Hee meiden de test geeft aan niet zwanger, had de digitale test van cb! Maar het kan zijn dat ik te vroeg getest heb. Dpo is dat zoveel dagen na innestelling of is dat zoveel dagen na de eisprong?
    Als het na de eisprong is zit ik op 18 dpo dat zou betekenen dat ik al ongi zou moeten zijn toch? Of niet?

Share This Page