@miloena ja het gaat wat beter al ben ik er nog niet helemaal boven op misschien een kv 2v5 testje doen die zijn ets gevoeliger als de cb @mamalap heb vandaag niet getest doe die eene morgen of zondag omdat ik deze ronde dus zo'n slecht gevoel heb is de testdrang er ook niet zo we duimen allemaal voor je verwacht nu wel een mooie test van je @angel wie weet hoeveel iedereen hier is al een tijd bezig natuurlijk
Hey meiden sorry dat k niet reageerde was heel druk. hoe is t met iedereen? heb een nieuw topic geopend.. afwachten.. hopelijk zie ik jullie daar en een dikke knuffel voor iedereen!
Miloena spannend! mamalap nog steeds geen duidelijkheid? Dd voor jou word het ook steeds spannender..
Gefeliciteerd Aimee !!! Verder voor een veel mensen spannend, hopelijk kunnen we er snel meer feliciteren. Ik lees veel dat mensen hun eisprong voelen. Ik heb daar nog nooit iets van gevoeld. Laatste tijd extra op gelet, maar echt niets...
Hoi Dames! Ik moet vandaag ongi worden.. Tot nu toe geen bloedverlies , wel lichte krampjes. Ik wacht af tot Maandag met testen! Hou jullie op de hoogte...
Spannend dames! Uh ik heb nu wel beetje verwarring, schrijven we hier verder of nieuwe topic van daenerys? Ik heb netjes daar geschreven. Vind hier ook best als ik jullie maar een beetje kan volgen, we spreken elkaar nu al een tijdje. Mijn temperatuur is niet gestegen dus geen eisprong dames, weer afwachten.
Ik heb even gekeken in t nieuwe topic en besluit hier t3 blijven kletsen er zijn teveel nieuw komers bij uiteraad mag iedereen komen ook hier welkom hoor maar word teveel om bij te houden hier hebben we toch een clubje en zitten we met sommige meiden al 3 maanden te kletsen😊 hoop jullie hier ook te blijven zien!!
Hey meiden zie dat ons topic verhuisd is. hebben jullie helemaal gelijk in, we hebben inmiddels ons vaste clubje hier en met nieuwkomers vind k het toch wat lastiger te volgen allemaal dan word het te veel. Ga ff jullie berichten teruglezen
Mamalap wat lastig dat je nog steeds geen ei heb gehad terwijl je al op cd 44 zit. Ik zou er echt moedeloos va worden maar anderzijds je doet er toch niet veel aan.. mother nature goes his own way en daar kunnen wij niks aan veranderen. Woman87 spannend bijna je operatie! Wens je alvast veel succes meis! ! Angel hoe is t met jou? dd spannend meid nog ff dan mag je testen.. me duimen draaien voor je. ik ga zo maar weer ff ovulatie test doen want van afgelopen dagen zijn nog niet echt heel donker.. moet ook zeggen dat k afgelopen maand en tot nu toe nog niet me ei heb gevoeld dus vandaar weer de ov testen.. xxxx
vandaag al getest maar negatief wel een indroger wel met water gespoelt en dat ie bleef staan maar dat zegt niks helaas mamalap jij trouwens nog naar de huisarts geweest? daenerys yeah gevonden succes met de ovu testen op naar een knaller!
vind wel dat we inmiddels een nieuw topic naam moeten hebben misschien hier maar eens een nieuwe aanmaken?
He dames! Helemaal gezellig!! @daenerys: ik word er stiekem ook wel heeeel moedeloos van, maar ja wat kan ik er nog aan doen? Op dit moment niks. Slim dat je maar weer ovulatietesten doet als je hem niet voelt! Keep us posted @DD: maandag weer testen meis! Heeeel misschien geen indroger, was het die buitenlandse test? Krijg je hem op foto? Ik denk als we een nieuwe aanmaken dat er weer veel nieuwe bijkomen... Enige wat ik kan bedenken is beheer vragen of ze naam veranderen, maar dat zal wel niet mogen volgens de regels.