Symptomen NOD eind Juli / begin Augustus

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 10 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden aaah wat leuk was al bang dat de groep uit elkaar ging juist nu we een eigen clubje hebben gekregen fhew ben blij, ja dat zei ik ook al over t topicnaam jmmr mja wie weet mag t wel.

Deanerys met gaat t goed w8 hier weer op me ei zit op cycld 10. Woe gesprek in t zh om te kijken wat de uitslagen zijn en wanneer we mogen starten met ivf spannend. Goed dat je de ovu testjes gebruikt kun je hopelijk je ei op tijd spotten.

@ dd hoop dat je maandag posi test
    @mamalap je had toch hoogst waarschijnlijk je eisprong afgelopen woens gehad toch?

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

He ik vind dit inderdaad wel gezellig, hihi

@angel: tja ik had wederom alle symptomen, alleen weer geen tempstijging :(
    Zo zag mijn ovulatietest er dinsdag en woensdag om 12 uur uit en piinlijke steekjes in de lies en vruchtbaarslijm. Donderdag waren steekjes bijna niet meer aanwezig.
    @dutchdiamond: hmm spannend hoor. Maar ik heb eigenlijk ook wel vragen.
    Je gebruikt nu nog utrogestan? Tot wanneer moet je die gebruiken? Die houd ook evt menstruatie tegen, toch? Wanneer moet je daar mee stoppen dan? En krijg je dan eerst nog een controle?
    @kherya: ik zie dat jouw ei alweer gesprongen is! Heb je er al een gevoel bij?

Zo ik ga straks naar dierentuin met de familie, hopelijk regent het niet teveel :cool:

3. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Mamalap : Ja gister had ik echt zoiets van : nog geen krampen,bloedverlies niks. Vandaag wel wakker geworden met wat krampjes.. dus ben bang dat het vandaag doorzet..:(
    Daenerys : Dankje wel meid! Vind het spannend!!

4. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

@mamalap
    klopt maandag de laatste gelukkig! en dan kan het makkelijk nog een week duren voor ik ongi word

morgen om 2uur de laatste in het weekend ging de wekker ook om 6 uur doet toch zeer als je dat niet gewend bent

die testen zijn toch vrij positief lijkt mij gewoon doorklussen dus
    veel plezier vandaag!

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha Dutch die waren van dinsdag en woensdag ;)
    Ahh oké dus dan moet je weer wachten pff dat is vervelend!

6. DutchDiamond

jep dan is het wachten op me eerste druppels bloed en dan mag ik zelf op de 3e dag weer gaan spuiten

zometeen winkelen en me testjes maar weer eens halen voor morgen
    al heb ik toch het idee dat het niks is

7. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Angel wat spannend meid dat ivf traject.
    heb je er wel een beetje een goed gevoel bij?
    Denk dat dd stap ernaartoe heel groot is om daarvoor te gaan als het niet wilt lukken maar anderzijds moet je het ook positief bekijken; je krijgt een steuntje in de rug en er zijn al meer vrouwen echt zwanger door geworden
    maar ondanks dat snap ik wel dat je het heel spannend vind dat zou k ook hebben hoor. . Succes meid!

Mamalap je ov testjes waren wel duidelijk positief alleen vaag ivm die temperatuur.
    Veel plezier vandaag hoop ook voor je dat t droogblijft.

DD maar ondanks dat je zomaar een week kan wachten op je menstruatie kan je wel testen morgen neem ik aan? Mijn duimen draaien voor je!

woman87 hoop dat t niet doorbreekt meis, menstruatie klachten kunnen ook lijken op zwangerschap klachten. Geen bloed geeft moed.

Gisteren weer geen positieve ov test maar hele lichte streepjes dus niet positief maar ben wel heel vroeg met testen kwam k achter haha.. vandaar dat k nog niks voel. Ach we blijven gezellig doortesten.
    donderdagnacht wel geklust en had echt t gevoel van oke als t nu niet raak is.. sorry voor de details maar gewoon omdat k t echt voelde hoeveel kracht erachter zat hahaha hebben jullie dat ook wel eens? ;)

Xxxx

8. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Daenerys: Ja dat klopt.. geen bloed,wel gigantisch zere borsten.. heb deze maand al eigenlijk de hele maand last van mijn borsten.. was blij dat ik thuis kwam naar een dagje weg..en mn bh uit kon doen..
    Ook btje misselijk geweest vanmorgen door slijm in mn keel.. bah dacht dat ik moest overgeven! :( gelukkig alleen gekokhalst..hmm haha..
    Sorry voor de details

9. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamalap oooh dat wist ik niet he wat irritant zeg, nou ff afwachten dan nog maar he trek je t nog wel dat w8en? Hoop dat he gauw duidelijkheid hebt.

@daenerys, ja ik begin langzaam aan t meer te accepteren dat we gewoon een steuntje nodig hebben,
    Of t gaat lukken is 2 ga nergens vanuit.
    Kijk wel erg tegen de behandeling op die hormonen spuiten en de eitjes eruit prikken etc tis nogal wat mja laat het gewoon op me afkomen.

Op hoeveelste cycld zit jij? Ik ga ook met ovu testjes beginnen deze maand en temp hou ik er zoiezo in.

@woman 1987 en DD ik duim voir jullie hoop dat de ongiuit blijft en jullie posi mogen testen en de rest jullie svhtervolgd met een posi test.
    Zou leuk een zwanger zijn clubje dan 😊

10. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Angel ; Tot nu toe nog niks..
    Maja dat had ik de vorige keer ook..maar was het een dag later toch.
    Morgen 2 dagen overtijd en dan doe ik morgen een test!!

11. DutchDiamond

@woman
    dan gaan we morgen samen testen;)

@daenerys jep ik kan gewoon testen ookal blijft het uit morgen middag om 2 uur eindelijk de laatste downunder pillen

dan wachten wanneer me rode vloed weer komt denk nog steeds dat het niks is deze ronde

12. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Hihi doen we DD!

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Zo gelukkig niet verregend en dochter vond het prachtig, beestjes kijken :D

@daenerys: ik denk dat ik wel snap wat je bedoeld, dat het zo intens en krachtig is, dat er wel een kindje van moet komen? ;)
    Dat hadden wij vooral bij de eerste, nu is het anders, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik eigenlijk gewoon geen cyclus heb, mijn man wil ook graag tweede en begint nu toch ook wel te beseffen dat het deze keer allemaal niet zo makkelijk gaat.
    @angel: lijkt me inderdaad het ergste die hormonen!!! Snap dat je ertegen op ziet.
    Hmm ik zou dat ook heel vervelend vinden. Ik zie mezelf al op mijn werk als vrouwelijke leidinggevende met 3 mannen onder zich en dan hormonen... Leuk!
    Maar ja meis als het al zo'n tijd duurt is een beetje hulp wel fijn voor jullie.
    @woman en dutchdiamond: heeeeel nieuwsgierig naar morgen voor jullie! Ik zal heel hard duimen voor jullie!!

@hier: ik twijfel steeds meer of ik toch niet eens zal bellen. Pff of te wel het wachten valt me steeds zwaarder. Ik zal nog even kijken wat me temperatuur morgen is en of ik mezelf nog een keer wat positiviteit in kan blazen.
    Ik heb wel pijnklachten zoals steekjes en krampjes En rare testjes inmiddels week of 4 ik denk op basis daarvan dat ik in ieder geval wel kan komen. Amehoela ontpillen! Dit is echt geen ontpillen meer!

14. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Ik denk het ook niet meid, voor de zekerheid toch ff bellen, dalijk blijk je een cyste te hebben ofzo, niet meer wachten hoor!

15. DutchDiamond

morgen na gezinsuitbreiding kijken :D

16. DutchDiamond

@woman en en en?

17. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Mamalap, thanks, dan zou de ongi er toch echt moeten zijn. Heb mn ei gemeten op 28 juli, zijn inmiddels 3 weken verder dus dpo21 :/ erg vaag. En voor jou wat raar wel knal ovu testen maar de temperatuur werkt niet mee! Ik zou toch langs de ha gaan meid, er klopt iets niet helemaal!!

@Angel; spannend meid de mmm in!!

@Woman; en al getest meid???? Ben heel benieuwd, positief dat zou betekenen dat je geen operatie hoeft toch?? Ik duim voor je meid!!

Dd; al getest meid??

Hier nog geen ongi, geen verschijnselen behalve wat ochtendmisselijkheid en lichte krampjes. Zal vandaag kv 2 v 10 halen en morgenochtend weer 1 doen mocht de ongi tot dan zijn uitgebleven 21dpo moet toch eens wat duidelijkheid geven!

18. DutchDiamond

@miloena
    jep test gedaan
    en jij ook vandaag? je bent al ver overtijd namelijk

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahh miloena je weet in ieder geval je ei! Ja dan zou er inmiddels wel wat duidelijk moeten zijn. *zucht* het is wat met ons! Hopelijk snel duidelijkheid. Ik weet hoe irritant het is ;)

@dutch: uh gezinsuitbreiding, is hondje? Of was je test positief?
    @woman: en?

@mariska en miloena: lief! Ik heb alles klaarstaan. 8 uur ga ik bellen! Beloofd.
    Ik weet niet of ze al wat doen, maar ja ik ben nu al zover dat me dat ook niks meer uit maakt.

20. DutchDiamond

@mamalap
    gister ging het over een hondje haha
    vandaag moet ik nog even wakker worden denk ik

Deel Deze Pagina