Symptomen NOD eind Juli / begin Augustus

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Daenerys, Jul 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

Feb 5, 2014
    1,130
    16
    38
    Female
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Oke bedankt mamalap..
    Ik wacht even af met een banner maken!

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nou eigenwijs als ik ben nog maar een ovulatietest er tegen aan gegooid nog steeds positief, als hetzelfde gaat als vorige keren is hij morgen nog donkerder en dan eind morgen of overmorgen eisprong.
    Ik begin er toch wel schik in te krijgen, zou mooi op tijd zijn :D :D

3. Wish88

Wish88 Bekend lid

Jan 31, 2014
    893
    0
    16
    @mamalap hoop het zo voor je!

heb zojuist mijn echo gehad..geen hartje alleen een dooier zakje...
    ze heeft gezegd dat t alle kanten opkan by 8 weken weer een echo :( hopelijk gaat alles goed

4. olgademuurbloem

olgademuurbloem Actief lid

Apr 3, 2014
    163
    0
    0
    Ben zzp'er in de zorg en doe dit met passie en lie
    Roosendaal eo
    @ wish
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wel vroeg hoor om met vijf weken al een hartje te verwachten. Met 8 weken knippert het vast!

@mammalap een mooie ovulatie test! Klussen misschien Veel slijm gedurende je vruchtbare periode. Hopelijk klussen Julie met liefde Hihi

Hier wip wap Ik wat af met mijn gevoel nou ja gelukkig komt de 20 ste steeds dichterbij dan heb ik er wat aan om te testen. Nu test ik al dagen omo wit maar geef gewoon toe aan mijn test drang kan mijn het schelen. Als er dan plots toch een tweede streep verschijnt dan kan ik blij zijn. Anders weet ik al Hoe laat het is.

5. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

@olga
    moeilijk he die testdrang nog even wachten meid kan nog alle kanten op voor je nod

6. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    Woman; balen van van je omo witte test, 2 dagen verder nog een keer proberen met ochtendurine.

Mamalap; dat is alleen maar beter toch! Ik zal vanaf vandaag beginnen met temperaturen alleen geen idee hoe het te werk gaat haha.

wish: Waarom mocht je eigenlijk al zo vroeg een echo? En met 8 weken weer een? Als ik het wel weet ben ik het even kwijt! Met 8 weken is er vast meer te zien!

Hier een deprimerende dag, had gelukkig vandaag vrij, dus heb lekker tijd voor mezelf genomen, en de hele dag geslapen en gehuild.. maar na regen komt vast zonneschijn. En nu maar weer vrolijk worden voordat ml thuiskomt :)

7. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

Feb 5, 2014
    1,130
    16
    38
    Female
    Miloena : We wachten 2 dagen af!

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

@wish: hmm juist goed om al een dooierzak te zien met 5,5 week!! Er zijn er genoeg waarbij bij dit termijn alleen verdikt baarmoeder te zien is, dus positief er gebeurd iets in je lichaam! Het blijft altijd spannend of het hartje gaat kloppen! Fijn weer een echo bij 8 weken dan weet je meer....
    @miloena: je mag inderdaad best even balen! Is gewoon ff klote als je cyclus ineens een uitschieter heeft, dat geeft je hoop. Temperaturen doe je gelijk als je wakker word zonder uit bed te zijn geweest, dat noteer je ergens. Als je Engels goed aan raad ik fertilty friend aan. Als je temperatuur gedurende 3 dagen hoger is, is je eisprong geweest. Je temperatuur gaat namelijk omhoog door de progesteron die vrij komt na eisprong, je weet dus pas achteraf dat hij geweest. Je ziet hem niet aankomen. Dat kan alleen door ovulatietesten of bijhouden cervix slijm. Fertilty friend noteert hem automatisch.
    @olgademuurbloem: haha dat is wel echt testdrang als je al 6 dagen te vroeg test. Wij klussen altijd met liefde, ik heb gelukkig een man die altijd wilt en kan ;)

Hier is ook mijn slijm iets wateriger geworden :)

9. DutchDiamond

morgen toch maar een belletje naar het ziekenhuis
    heb nu toch wel roze/roodachtige afscheiding/menstruatie/geen idee hoe ik het moet noemen

10. olgademuurbloem

olgademuurbloem Actief lid

Apr 3, 2014
    163
    0
    0
    Ben zzp'er in de zorg en doe dit met passie en lie
    Roosendaal eo
    @ dutchdiamand Jeetje wat spannend. Je hebt van alles aan je fiets en dan nog geen duidelijkheid.

@mammalap wel fijn zo een man ik heb juist een man die nooit wilt. .... of nooit maare altijd met veel gezucht en gesteun :$ Gelukkig is 1 zaadje genoeg;)

11. Wish88

Wish88 Bekend lid

Jan 31, 2014
    893
    0
    16
    @miloena: geen flauwwww idee! De receptioniste die de afspraak maakte was een vage denknik! Gaf dr aan dat ik waarschijnlijk te vroeg ben maar ze vond het wel op tijd...echt apart

@mamalap: ahh thanks mamalap!! Je woorden doen me altijd goed een dikke knuffel jou kant op!! :huggs: hopelijk is het voor jou deze keer ook echt dik raak!!!

@DD kan zomaar een beginnende menstruatie zijn. Hoop het zo coor je

12. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

Feb 5, 2014
    1,130
    16
    38
    Female
    Dames,tot nu toe nog geen bloedverlies. ML net terug van het werk en we gaan zo bed.. en mijn borsten zijn me toch gevoelig. Maar zo als ik mijn buik voel denk ik dat het vannacht doorkomt..:(

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

@wish: heb nog ff gekeken je hebt voor het eerst licht positief getest op 29 juni, dus jouw 5 en een halve week klopt wel met je tests! Geen paniek of je ei is paar dagen later geweest of late innesteling, is ook heel normaal. Om eerlijk te zijn hadden ze niet zo'n vroege echo moeten doen als daar geen indicatie voor is, maakt je alleen maar onzeker. Wij krijgen eerste hier met 8 weken.

14. DutchDiamond

@wish
    ja dat kan maar moet nog 3dagen opwekkers
    maak me nu toch wel druk

15. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    @Wish; Wat raar, wat mamalap ook zegt het maakt je alleen maar ongerust! Maar goed met 8 weken zul je vast het hartje mogen zien tikken! Een fijne zwangerschap meid!!

Mamalap; Bedankt voor je goede uitleg! Ik heb alleen de eerste dag waarop de ms begon niet getemperatuurd is dat erg?

@muurbloempje; dat is vervelend, dan moet je veel uit de kast trekken op ml uit te dagen! Hier is het gelukkig altijd zo maar klaar, ml is er altijd wel voor in, hahah

DD; Morgen maar even overleggen hoe je het nu moet doen dan! Dan weet je zeker waar je aan toe bent met de kuur, anders word je alleen maar onzeker over de situatie!

16. DutchDiamond

@miloena
    ja als ik morgen weer een druppel verlies dan bel ik wel even want hier word ik inderdaad onzeker door
    hoe is het verder met jou?

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

@DD: zou inderdaad gewoon ff bellen dan is je onzekerheid weg, het kan vast helemaal geen kwaad. Daar zijn ze toch ook voor om dit soort vragen te beantwoorden.
    @miloena: is niet erg, het gaat erom dat je een idee hebt wat je temperatuur ongeveer voor ovulatie is. Mijn temperatuur is voor ovulatie ongeveer 36.3 soms 36.4 en na ovulatie duidelijk rond de 36.6 a 36.7, daaraan kan ik zien dat hij geweest is. Omdat ik het nu al een tijdje doe kan ik het ziek zijn er ook uitfilteren en weet ik dat ik vandaag nog steeds voor ovulatie zit.

18. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    Dd; Met mij gaat het nu wel weer goed. Gister was een enorme teleurstelling, ik dacht echt ik ben zwanger 2 en halve week overtijd, was er heilig van overtuigd, mar niet dus. Zolang mijn cyclus maar normaal blijft doen ben ik tevreden.

Mamalap; temperaturen in combinatie met ovu testen dan kan er niks merr misgaan toch? Bedankt voor je uitleg!

19. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Pff.. Ik dacht niet zoveel moeite te hebben nog met de onderzoeken maar als je toch verplicht in de ochtend, als je er eigenlijk geen zin en tijd voor hebt moet zorgen dat je man klaar komt... En dan ook nog in een potje... Dan valt dat toch vies tegen :(

20. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nou echt geen vals positief, vandaag weer eens getest binnen een minuut knal positief terwijl hij er 10 minuten over mag doen, dus toch echt mijn eisprong. Heb inmiddels ook wat steekjes :D ben benieuwd wanneer hij springt.

@miloena: ik vind de combi ideaal, de testen kondigen hem aan en de temperatuur bevestigd hem. Ik heb ook echt het gevoel dat we bij mijn dochter op de verkeerde momenten geklust hebben.
    @maantje: balen dat je het zelf niet kon gebruiken, vooral omdat je vruchtbaar bent.

Share This Page