@woman: tuurlijk als jij het wilt kan het morgen, maar overmorgen is beter. Dat 48 uur om te verdubbelen verhaal.
Mamalap : Morgen bellen ze met de tijd wanneer ik Donderdag word geopereerd. Zou ik het hun ook door moeten geven,dat ik overtijd ben? Wat denk je? Vind het moeilijk..
Hmm woman, ik zou even overleggen met het zkh, dat zijn de professionals. @dutch: die was geen verrassing meer voor ons Maar super leuk om de tekst in beeld te zien
Wow DD, ik had op een of andere manier een belangrijk bericht over het hoofd gezien. Wat SUPER!!! Al dat gedoe met prikken dus niet voor niets. Gefeliciteerd meid!
thnx all!! net stad en lang afgezocht voor een neutrale i love papa speen nergens te vinden heb nu uiteindelijk na: 2 da's 1action 1zeeman 2 kruidvatjes 1hema 1etos een papa the best in een neutrale kleur wel zeiknat door de regen maar ik heb hem en samen met de cb test ingepakt nu wachten op vl maar dat duurt nog een hele tijd stiekem kan ik het nog niet geloven hoop zo dat het voor jullie ook raak is meiden!
Haha Dutch! Leuk hoor, geniet er maar lekker van! Pff uurtje nog, ben behoorlijk zenuwachtig. 1. Ik word weer naar huis gestuurd met mededeling wacht nog maar even. 2. Ik krijg wel verwijzing en ze kunnen niks vinden, dat lijkt me ook heel erg! Dat soort gedachten..... Keep you posted!
er zal vast wel een oorzaak zijn mamalap hoop toch dat je doorverwezen word een gyn weet er meer van dan een huisarts
@mamalap: succes vanmiddag. Probeer ondanks dat het moeilijk is voor jezelf op te komen. @woman: moeilijk hoor. Hopelijk straks op de valreep nog positief, zodat die hele operatie niet meer nodig is.
Haha merel dat is geen inbreken hoor! Jij bent uiteraard gewoon nog welkom hier! Hoe is het? Gaat goed met zwangerschap? Pomdipom ik zit in wachtkamer... Gelukkig heb ik vandaag veel last van die pijnlijke steekjes die ik nu al tijdje heb. Ik kan dus goed aanwijzen waar!
DD: mooi!!!! Woman: ik hoop voor je dat je gewoon langzaam hcg aanmaakt! Heb je ook nog een 'gewone' kV 2v5 liggen? Ik ben bang dat geen streep betekent dat hij echt negatief is en je later ongi word. Heb je kwaaltjes? Voel je normaal je ongi aankomen? En anders morgenochtend bellen naar de kliniek...
Geen kwaaltjes zoals normaal. Ja alleen vanmorgen rond 5.00 uur kon ik niet meer op mijn rug of zij liggen. VL kwam uit de nachtploeg en heeft mn rug gemasseerd. Toen ging het goed..normaal was dit mijn ergste dag en liep ik krom vd pijn vandaag. Nee alleen deze test in huis.