@kheyra ja zo voelt het inderdaad even hond uit laten en dan toch maar even op de bank ploffen en dan weer door met het huishouden @woman he bah niet het nieuws waar ik op hoopte dan nu maar hopen dat het snel komt dan kan je snel weer door
ik heb geen ovulatie testen gebruik ik ben opzich niet zo heel erg bezig met zwanger worden maar ik hou het zegmaar ook niet tegen maar ik ben het altijd heel erg regelmatig ik voel ook wanneer me eisprong is en het is allemaal heel normaal bij mij altijd rond dezelfde tijd soms 3 of 2 dagen later en ik voelde eerst wel een zeurderig gevoel dat eht een beetje kwam heb ook wel 2 dagen heel licht bloed gehad maar dat is nu ook gewoon helemaal weg en heb nu eigenlijk alleenmaar constant steken in me liezen dus ik ga het aankijke een week en als ik de 23e nog niks heb ga ik een test doen
@kherya: tja je word er toch onzeker van als je elke keer ongesteld wordt dat snap ik! Maar we gaan gewoon hard duimen voor je, dat het deze ronde gewoon raak is! @dutch: die vermoeidheid had ik voor positieve test al hoor, gaat na een aantal weken over. @woman: je maakt er wel een thriller van weer wachten. @anoniem: zo flink geduld heb jij!!! Had allang een test gedaan. Haha
hahaha ja weet ik maar ik stel het het liefst zo lang mogelijk uit ik heb ook niet echt symptome ofso dus mischien als ik u test is het wel te vroeg daarom wacht ik liever nog een weekje en mischien komt me ongi wel ineens in die week wie weet
He bah woman, je verwachtte het al een beetje. Nou dan hopen dat operatie effect heeft. Moet je dan even wachten met proberen of mag je gelijk weer?
Mamalap en Kheyra: Hmm kan me nog wel is vergist hebben. Bloeden is al gestopt.. ik heb me vanmiddag gedoucht en me ff geschoren beneden zeg maar voor de operatie. Denk dat ik me daar iets gesneden heb
DD aah leuk meis geniet ervan!! zo zie je.. helemaal geen vertrouwen er meer im en toch raak.. is het spuiten niet voor niks geweest. Volgens mij kan moeheid wel zo snel al in je zwangerschap. woman bij jou is t ook spannend zeg! Me duimen draaien voor je. hier weer flinke eipijn (gelukkig) het oude vertrouwde gevoel.. gisteren weer geklust en nu ff dagje rust haha. Nog 2 dagen werken en dan heb k vakantie.. ben k ook echg ff aan toe.
@woman: hehe................ Nog steeds een thriller! @daenerys: heb je ook nog ovulatietest gedaan? En vakantie heerlijk!! Gaan jullie nog weg?
@woman jij bent niet raar het vrouwenlichaam is raar maar je houd de spanning er goed in @daenerys weinig om van te genieten op het moment wil het liefste slapen haha hoop dat ik me snel wat fitter voel het huis is nog steeds een rommel
Wow Woman, wat een gedoe. Morgenochtend krijg je tenminste duidelijkheid. Spannend hoor, ik ga duimen draaien voor goed nieuws!
Succes vandaag woman! Mamalap nee gaan niet weg beetje lekker klusssn in huis Enzo. Ja heb nog ovulatie testen gebruikt maad aangezien ik het weer voelde had t achteraf niet nodig geweest. Ach weet nu duidelijk wanneer me ei is geweest.