Aahh vandaar sorry! Veel sterkte vamdaag meis en alsnog een dikke knuffel va mij! Ahh jammer woman weet wel dat progesteron samen hangt met je eisprong daaraan kunnen ze zien of je een eisprong heb gehad..
@danaerys jaa goed nieuws he ben echt opgelucht en weer wat positiever 😆. Hopen op een innesteling bij jou!!! @miloena meis hoe is het bij jou?
@angel: Fijn dat goede nieuws uit het zh. Dat geeft goede hoop voor de toekomst! Ik denk dat ik zelf pas volgende week dinsdag test mits ik dan nog niet ongesteld ben of het gevoel heb ongesteld te worden. Verwacht er deze ronde wederom niets van. @woman: sterkte morgen. @daenarys: hopelijk heb je straks resultaat van je kluswerk. @Mamalap: hoop dat je de dag een beetje doorgekomen bent.
Dd verwachte er ook niet veel meer van en taraa she is pregnant dus t kan hopelijkgaat de tijd n beetje snel
Goedemorgen dames! Zo gisteren lekker vroeg liggen slapen op de bank Angel je hebt helemaal gelijk! Je weet nu dat je in ieder geval wel kans hebt op natuurlijk zwanger worden. De basisvoorwaarde zijn er. Een eisprong en zaad waar nog redelijk kwaliteit inzit @kherya: waarom denk je dat het weer niks word deze maand? Denk je elke maand of niet? @daenerys: dank je wel! Heerlijk klussen is ook lekker, misschien wel goed nieuws in de vakantie @mariska: en hoe is het vandaag? Nog steeds beetje positief? @miloena: ik ben ook heel nieuwsgierig hoe het met je is? @DD: alles goed? Gisteren niet zoveel gezien hier.
Mamalap: Dankje wel meid! *knuff* Wat slecht geslapen weer..last van een zere rug/schouderbladen.. en nu overal de zenuwen.. Pff,blij dat ik vanmiddag weer thuis ben.
Hee lieve meiden, Woman; wat heb je spannende dagen gehad meid, balen dat t toch niet raak was. En met een week overtijd, ik was laatst 2 en een halve week overtijd ook zonder reden heel raar! Kon het toen ook niet bevatten Heeeeel veel succes en sterkte vandaag meid!! Dikke knuffel Mamalap; nog sterkte met de dag van gisteren. En zon jonge mama ook nog! Een dikke knuffel! En fijn dat je sept al naar de gyn kan!! Angel; goedzo meid,wat een goed nieuws! Gelukkig dat er niks raars van beide kanten is! dd; hoe is ie met jou meid? hier is dinsdag mn ongi gekomen! Was een week overtijd en kwam ie alweer om t hoekje. Voelde me dinsdag erg brak dus had toch een testje gedaan dan zou ik eeb pil kunnen slikken. Test was negatief, en 2 uurtjes later ongi.. mn netjes wachen word niet beloont..
Jeej wat gaat het snel hier tegenwoordig. Inschrijfformulieren al binnen van Radboud, blijkbaar had huisarts dinsdag digitale verwijzing al klaar en zijn gelijk de formulieren opgestuurd vanuit Radboud Lang leve de digitale wereld! @miloena: pfff toch wel balen meis! @anoniempje: welkom in ons gezellige topic
@mamalap thnx net aangemeld bij moeders voor moeders om urine in te leveren voor de medicijnen na zelf gebruik kan ik het nu dus weer terug geven
Heey miloenaa hehwat jammer nou weer fff weekje te laat en dan na test neteen onhi gaat meestal zo echt gek. Mja kan je nu weer lkkr door naar de vokgende ronde en hopelijk zal deze ronde voor de meeste van ons positief zijn. @mamalap wat fijn lekker snel. Waar blijft jou ongi nou of posi test pffff nog feen teken vsn eisprong meid?
Hai anoeniempje ja best he tis met vlagen druk meestal zo rond de eisprong en de wachtweken weer drukjes
Dames, Nu pas thuis. Slecht nieuws..ik had 3,5 liter vocht in me buik en alles zat verkleefd.. Heb endometriose in mijn buik. Ze konden niet bij de eileiders komen.. 3 sept. trg komen bij de gyn en dat bespreken we het verder. Waarschijnlijk kunnen we niet via de gewone weg kinderen krijgen.. heb gehuild .... En moet het ivf.. we horen dat nog.