Symptomen NOD eind Juli / begin Augustus

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Daenerys, Jul 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

@mariska: ja dat dacht ik me ook te herinneren dat je kaartje van vorige maand vrij standaard was. Nou ondanks dat jij het niet ziet zitten deze cyclus. Ben ik toch wel heel benieuwd! Hou je ons op de hoogte?
    @woman: balen meis! Voldoende rust en morgen bellen. 😘

2. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

Jan 7, 2014
    3,156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Ik dacht ff een ovu....
    In vergelijking met 2 rondes terug ook 9 dpo:
    Heb wel ongikrampjes maar dat wil nog niks zeggen. Ik wacht het rustig af, het komt vanzelf wel een keer,
    Maar ik ben testverslaafd :D en probeer alles te analyseren maar niks zo lastig als een lichaam doorgronden!!:D hahahha

3. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

Jan 7, 2014
    3,156
    233
    63
    NULL
    NULL
    En een foto met vergelijking na 1 en 10 minuten:

4. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

Feb 5, 2014
    1,130
    16
    38
    Female
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Mamalap: Dit is nog het meest pijnlijke op het moment..ik ben nog niet van mijn menstruatieklachten af.. nog last van stolsels en zoveel pijn 😓. Ik hoop dat ik morgen meer weet. 😘

5. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

Jan 7, 2014
    3,156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Komt dat door de endonetriose dat je zoveel pijn hebt? Je zou toch ook juist met je nieuwe baan beginnen? Ik vind het echt heel shit voor je, zoveel pijn gun je niemand!

6. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

Feb 5, 2014
    1,130
    16
    38
    Female
    De nieuwe baan gaat niet meer door :(.
    Ja door die kl*te endometriose zit alles tegen..
    Sorry voor m'n woorden..
    Maar ben alles zo zat!! :(

7. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

Jan 7, 2014
    3,156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Neeeeee!! Hebben ze dat gezegd vanwege je operatie?

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

@woman: je mag best even klagen en sterke woorden gebruiken hoor. Gooi het er maar even uit! Je had zo gehoopt op beter. Pff is gewoon kl*te zooi!!

@mariska: herkenbaar hoor dat analyseren, heb ik ook een handje van ;)
    Maar als ik dan mee mag analyseren?
    1. Temperatuur nog mooi
    2. Ovulatietest redelijk streepje voor jou doen
    3. Menstruatie krampen horen ook bij zwangerschap.
    Maar stel dat het raak is zit het nu nog in innestel fase, altijd vraag of dat goed gaat. Ik duin met je mee!

9. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    Goedemorgen dames

mamalap wat lief van je mannetje! Mannen kunnen je soms echt blijven verbazen.

anoniem fijn dat het goed gaat met je betreft de klachten!
    Hopelijk blijft het zo :D

Woman pfff meid het zit je ook niet mee zeg! Ik zou de wond die niet heelt wel ff goed in de gaten houden evenals je temperatuur ivm ontstekingen.
    En wat rot van je baan! Is dit vanwege de operatie?

mariska haha je bebt druk met analyseren zeg! Een mensenlichaam is inderdaad lastig. houd moed.. 9dpo is nog wel erg vroeg natuurlijk.
    Wat betreft de menstruatie achtige krampen dat herken ik wel.
    heb dit na mijn ei terwijl k dat normaliter nooit heb, das ook echt het enige wat bij mij opvalt, heb jij dit al eerder gehad die krampjes? En anoniem had jij ook last van die krampjes? Ben nu wel heel erg nieuwsgierig!
    Het zijn af en toe echt gemene krampjes en soms weer heel lichte krampjes alsof er speldebknopjes zitten te prikken..

Oja me tattoo haha.. ik ga morgen om 11uur, was eerst om 13.30 uur maar ze belden of het eerder kon.
    ga morgen eerst lunchen met siss en dan door naar de tattoo shop. Foto volgt uiteraard. :D

10. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    Oja vergeten bij te vermelden krampjes stralen ook uit naar me zijkant en onderrug maar daar voelt het weer zeurderig aan..

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik blijf erbij dames ik heb die felle steekjes en krampjes alleen gehad bij mij zwangerschap! En die ene keer dat ik super lichte streepjes had en mijn lf net iets langer was. Dus vind ik positief!

12. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@daenerys
    ja het gaat super alleen wel wat moeier ben nu 3 uur wakker en zou zo terug naar bed willen

zover ik weet heb ik geen krampen gehad maar heb ook utrogestan gebruik dus alles wat ik voelde merkte gooide ik daar maar op

13. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    Oeh wat spannend nu.
    nu maak je me echt nieuwsgierig mamalap hihi
    Dit is echt iets van hey dit heb k nooit gehad en dan die zeurderige lage rugpijn daarbij. Gisteren in bed lag ik niet lekker daardoor.

ja anoniem das waar ook indd jij gaf alles maar af op de medicatie.
    maar heb je nu geen dingen dat je zegt van hey dat had k toen ook en nu nog?

14. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

Feb 5, 2014
    1,130
    16
    38
    Female
    Ja vanwege de operatie..
    En ik wil graag een baan..
    Daenerys : hou het in de gaten. Gaat wel goed nu. Schoonzus heeft er na gekeken..is doktersassistent..
    Mamalap: Dankje,jullie woorden doen me goed..

15. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

Jan 7, 2014
    3,156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Gisteren ook van die steekjes gehad achter m'n schaambotje.
    En weinig afscheiding, vorige ronde had ik het nog over klodders :D
    Dit is m'n overzichtje uit ff:

16. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    @woman: bah wat een vervelend nieuws, heb je er zo tegen op gekeken, en dan ook dit nog!! Hopen dat het door het vocht tegen werd gehouden en het nu wel zomaar raak is! Goed dat je veel steun van je man hebt!
    Ik begrijp je helemaal met die oud collega, soms is het een beetje oneerlijk verdeeld..
    aaah is het nu met je werk ook mis gegaan, wat *** dat ze je daardoor weer laten gaan

@mamalap: Wat lief van je man! Ik hoop dat de wens ook gauw in vervulling mag komen bij jullie!! En hoop dat het goede voor verschijnselen zijn dat je nu voelt, al weer een zw test gewaagd??

@Deaneyers: Wat spannend morgen je tattoo! Leuk dat je het samen met je zus doet!! :)

@anoniempje: Bijzonder dat je meedoet aan MvM, en wat een mooie doek, en wat een knallende test al zeg! Spannend!!

17. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

Feb 5, 2014
    1,130
    16
    38
    Female
    Miloena: Ja met die oud collega daar kan ik me zo kwaad om maken..bah ***!
    En nu nog meer pijn met de menstruatie..ook door de wonden..
    Kan weer niks,alleen krom staan vd pijn 😠😢

18. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @woman rust goeduit meid hopelijk morgen meer informatie.

@mamalap jah nou giater ochtend niet gelukt rond n uur of 2 smiddags en vandaag ook niet de ochtwnd maar uurtje gelee 😄 hoop dat het ook zo goed zal zijn brn e ht bang dat we hebben gemist vrijdag duidelijk ovu pijn nu nergens te bekennen en juist die dag niet geklust wel donderdag avond. Mja meestal toch echt na eggwhite afscheiding 2dagen later de sprong dus ga ervanuit vanav sat ie zal springen. De zenuwen beginnen alweer haha pffff

@miloena jou reageer je weer liefop iedereen en vergeet ff update van je zelf erbij te tikken hoe is t meis?

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

@mariska: ik vind het toch wel spannend voor je! Keep us posted!
    @woman: ahh meis! Ik heb er geen woorden voor! Niemand gun je pijn! Heel vervelend!
    @angel: ovupijn duidt meestal op groeien ei, dus kan het nog dat hij vannacht gesprongen is. Dan is gisteren en vandaag prima!
    @miloena: haha inderdaad mis ik jouw update weer! En nee ik heb die klachten nu niet, maar toen.... Ooit lang geleden.

Nou mijn update afscheiding is bijna helemaal opgedroogd lijkt wel, maar ja cd 52 dus er zal wel op kort termijn een doorbraak bloeding volgen.

20. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@daenerys
    alleen me zere borsten maar dat is ook eigenlijk alles

@miloena
    mede door MvM ben ik zwanger geraakt dus vind het wel belangrijk dat ik nu andere ook kan helpen

Share This Page