nou toch maar niet gebelt vannacht niks verloren en nu ook niks te zien stel het komt later op de dag kan ik altijd nog bellen @maantje ja leuk is anders maar is voor een goed doel meid komt wel goed @miloena ja dat je cyclus normaal blijft is al 1 goede stap in de richting die opwekkers zijn niet leuk maar gelukkig is het toch doorgekomen en heb je duidelijkheid positief blijven nieuwe ronde nieuwe kansen @mamalap dat word weer klussen!! succes op naar een plakker
pff.. nou hier ook weer lekker bezig.. denk dat ik vrijdag mijn eisprong gevoeld heb (hoop ik dan, want vrijdagmiddag nog geklust, dus dat zou perfect zijn). Nu vanaf zondag eigenlijk al af en toe buikpijn. en sinds vanmorgen een beetje ongesteldheids krampen onderin mijn buik. Niet zo zwaar als ongesteldheid, maar toch zeker voelbaar als die krampen. Ook beetje hoofdpijn, en moe.. + witte dikkere afscheiding, niet veel, maar toch anders dan normaal.. Ach ja.. afwachten, het is eigenlijk veel te vroeg voor dat soort kwalen, zit nu pas 4 dagen na de eisprong.. maar toch gaat slaat mijn hoofd alweer op hol whaha.. kan je je hoofd uitzetten?
Ik ben nog niet ongesteld..en durf het nog niet te geloven.. ik moet tot morgen wachten met testen..maar heb zenuwen! Niet gezond.. ben bang dat ik toch nog ongi word vandaag/vannacht..
@DD: wanneer moet je laatste pil slikken primolut? @babymaantje: zo begon het toen bij mij ook hoor meis. Spannend @woman: in ieder geval nog niet ongesteld. Vervelend he dat wachten.
poeh mamalab, zeker spannend!! durf nog niks te hopen, maar als je dan van alles voelt in je lijf dan ga je automatisch daaraan denken, en half internet afstruinen, concentratie voor andere dingen is op het moment 0,0 pff whaha.. helemaal om dan te zien dat die calculator zegt dat je morgen je innesteldag moet hebben, en dan nu van die krampjes onderin.. pff.. ik vind het allemaal heeeeeeeeeeeel spannend, maar wil mezelf er ook niet in verliezen.. zit pas op 4dpo... :S
Mamalap : vreet mezelf op. Ken dit niet. Normaal altijd een dag voor mijn menstruatie al iets bruinig bloedverlies en nu nog niks op de datum zelf.. wel last van lichte krampjes..maar moet ook vaak lang naar het toilet!
Hier missie geslaagd voor vandaag, misschien morgenvroeg nog, zijn allebei vrij morgen. @DD: dan mag de menstruatie toch ook vrijdag beginnen? @woman: tja dat opvreten hoort er ook bij, voor mijn eerste zwangerschap had ik dat ook en kwam ik niet eens hier op het forum. Nu is het net zo erg! Wel of geen forum. De dagen tussen menstruatie en eisprong gaan goed, dan komt eerst bij mij de spanning of mijn ei ook echt gaat springen, dan gaat het weer goed tot ongeveer 8 a 9 dpo, dan weer spanning... @babymaantje: inderdaad het beste om er niet teveel op te letten, maar ja onze vrouwenhersenen registreren het toch
DD ik heb 2 jaar geleden primolut gehad en omdat ik gek werd van de horminen (misselijk hoofdpijn en alles) had k de laatste 2 dagen geen pilletje geslikt en sag later begonnen de hevige krampen en in de avond begin het met rood slijm...en de bloeding die erna kwam oh god! Hopelijk heb jij dit ook en raakt je cyclus gewoon weer op de kaart met even aantal dagen! @ de rest hopelijk voor iedereen positieve testjes en plakbeebsss!!
klopt heb al eerder primolut gehad heel wisselend eerst 2x 1tablet vorige keer 3x1tablet en nu weer 2x1tablet laatste dagen wel wat hoofdpijn gister dan 2 druppeltjes bloed de vorige keren was het 2 dagen later raak en behoorlijk ook heb zelfs toen een kruik gekocht
@Maantje555; ik snap je dilemma. Ik zou dit keer toch even voor het sperma onderzoek onderzoek gaan. Dit kan jullie in de volgende maanden verder helpen en je bent er niet mee geholpen als deze niet betrouwbaar zou blijken. Hoewel dat wel goed balen is wat timing betreft. @Babymaantje; welkom hier Ik voel (helaas) nooit mijn eisprong, dus kan je niet goed zeggen wat het gevoel geweest kan zijn. Ik heb ook nog steeds geen idee hoe je het 'moet loslaten" hoor. 8 rondes ver, en nog steeds verlies ik mezelf vaak in die laatste wachtweek. Pfff @Mamalap; Waarschijnlijk is dan toch nu je eisprong. @Women1987; ahhh balen van die negatieve test zeg @Wish; ah bah wat een onzekerheid meid. Hopelijk gaat alles goed @Miloena; *knuffel* @DutchDiamond; pfff vervelend zeg ... Ik hoop dat je nu niks meer verliest. Zijn die medicijnen om een menstruatie op te wekken of om een eisprong op te wekken? Afgelopen zondag positieve ovulatietest gehad. Deze hebben we daarom zondag en maandag maar goed benut dus nu op de wachtbank Spannend wel weer hoor.
Appelboompje : we wachten tot morgenvroeg! Als de menstruatie dan nog niet heeft doorgezet ga ik testen!
@appelboompje officeel zijn ze om je menstruatie uit te stellen maar worden bij mij gebruikt om deze op te wekken voor mijn ei krijg ik straks hormooninjecties
@DutchDiamond; oke helder. Ik ben om eerlijk te zijn (gelukkig) niet zo thuis in de medische molen op zwangerschapsgebied. Hopelijk mag het werken voor je. Jullie zijn echt al lang bezig @Women1987; spannend!!!
zijn 1jaar en 2weken bezig waarvan halfjaar al in de mmm zonder succes voorheen was ik er ook totaal niet van op de hoogte hoor wist niet eens wat een lutale fase was en noem het maar op
Ik neem aan dat dit is omdat je PCOS hebt he? Ik hoop echt dat het gauw raak voor jullie is. Ben je onzeker erover? of wel vol vertrouwen? (ik vraag dat omdat ik nu in ronde 8 toch wel vaak dat gevoel van onzekerheid mij bekruipt)
klopt vanwege de pcos ik heb totaal geen cyclus eisprong etc. inmiddels ben ik overal onzeker over ben nu weer bang voor overstimulatie straks heb ik 6 eitjes ofzo dan is het spuiten voor niks geweest en moeten we weer een ronde afbreken of misschien gebeurt er wel helemaal niks inmiddels ben ik ook al wat huilbuien enzo verder neefje is net vader geworden nichtje melden even dat ze gelijk de eerste ronde zwanger was en is in november uitgerekent zijn harde klappen terwijl jezelf in het ziekenhuis loopt omdat het niet lukt
Goedemorgen dames, nou temperatuur al iets gestegen terwijl ik niet meer ziek ben. Na 2 dagen positieve ovulatietesten en gisteren wat steekjes en krampjes heb ik het gevoel dat mijn ei weg is. En we hebben goed geklust Dus weer op het wachtbankje. Ik had een hele butt load aan ovulatietesten besteld, die heb ik niet eens nodig gehad. Haha @Dutchdiamond: Ah meis balen dat je alleen maar baby nieuws om je heen hebt! Snap dat je dat behoorlijk raakt. Ik ga heel hard voor je duimen dat het spuiten eindelijk eens goed gaat. Je houd me wel op de hoogte toch, gun het je zo eens meid dat het je eens mee zit! @appelboompje: je loopt maar paar daagjes voor, toch wel weer spannend he? @woman: maar 1 woord, en?