@mamalap ja he ik blijf posi en niet te veel over nadenken. Okee ben benieuwd hoop dat je snel je ongi door komt zpdat je ook weer verder kunt en hopelijk gauw in verwachting mag zijn
Miloena hoe is t met jou? Mamalap oeh spannend misschien heb je eerdaags eindelijk duidelijkheid! Angel hmm ja het adwachten is het ergste hè maar inderdaad positief blijven helpt! Meiden ff een vraagje, heb net een ov test gedaan voor de gein maar er verscheen tot mijn grote verbazing een goed duidelijk streepje. Niet positief maar wel duidelijk zichtbaar terwijl ik vorige week woensdag een knaller had op mijn ov test. Iemand ervaring mee en hoe kan dit?
Zolang die niet positief is, je lh schommelt redelijk. Soms iets meer dan anders. Niks van aantrekken! Gewoon als negatief beoordelen. Voor hcg is het nog te vroeg
Dames,kga lekker na bed. Ben zo klaar met de rot menstruatie..en die rotpijn! 😠😥 Morgen op tijd op om te bellen. Hou jullie op de hoogte!!
Haha oke oke mijn cyclus is in het saaie bloederige gedeelte wat vandaag eindelijk is gestopt. Mijn verhalen vergeleken met die van jullie tellen even niet mee! Mamalap; echt vervelend dat onduidelijke, nog even en dan word je gelukkig geholpen!!52 dagen al, en ik was met 44 dagen al de weg kwijt :/ Woman; hele dikke knuffel meid!! ♥ daen; spannend voor jou is het ook wachten tot testen, hoop dat je een knaller van een test in je handen mag hebben meis!!
@mariska: ahh nee! Stom lichaam! Temperatuur moet hoog blijven. Succes vandaag bij gyn! Hopelijk dan maar gelijk icsi! Knuffel! @miloena: hehe of het nou interessant is of niet we weten in ieder geval waar je zit in je cyclus tuurlijk tel jij mee! Ik heb ook niks interessants te melden hoor! Elke dag is hetzelfde gebeurd niks. @anoniempje: 5 weken alweer begon je vandaag met mvm?
Ow ja dat stomme computer programma fertilty friend zet weer een stippellijn op cd 14??? We zitten inmiddels toch ver genoeg ervan af met de nodige testen dat ik weet dat mijn ei daar echt niet gesprongen is.
@mamalap klopt net begonnen moet er alleen nog handigheid in krijgen schenkkan is te groot om even tussen je benen te hangen ben net in de douche gaan hurken boven de kan hahaha
@miloena meis idd wat mamalap zegt het maakt niet uit. We leven allemaal met elkaar mee en willen ook weten waar jij in je clyc zit en hoe t gaat juist wanneer je ongi word kun je mischien wat aan onze steun hebben 😊. Anoniem suc6 met mvm! Mamalap ja denk ook idd dat ff denkt dat je pregnant bent hihi Hier toch echt denk ik me ei op zaterdag vandaag temp iets gestegen 36.3 benieuwd wat ie morgen doet.
Ja fijn Ik heb niks meer op discard staan en toch denkt hij het.... Zucht krijg hem niet weg. Heb je kaartje angel? Als je temperatuur vandaag pas wat stijgt is het logischer dat hij zaterdagnacht of gisteren gesprongen is.
Haha gebruik je laptop? Tablet of telefoon? Met laptop op afbeelding rechter muisknop, afbeelding opslaan, hier als bijlage toevoegen. Met tablet telefoon: afbeeldingen ingedrukt houden afbeelding opslaan, hier als bijlage toevoegen.
@ Mariska: wat balen voor je!! En succes vandaag bij de gyn, hou je ons op de hoogte. Mamalap; hoeveelste september kan jij terecht in t ziekenhuis? Wachten duurt op deze manier wel erg lang !! Anoniempje; Bah ja daar moet je even je weg in vinden. Kun je niet in een potje plassen en dat legen in de kan? Of moet het direct in de kan? Hier een beetje een dipje.. helaas nog wachten tot November dat ik eindelijk eens geholpen kan worden!
Tnx dames, net klaar hier na een half uur uitgelopen spreekuur. 1 cyclus met hormonenstimulatie en dan evaluatie. Alvast de verwijzing gekregen voor ICSI. Maastricht, Eindhoven of Elsendorp. Ik krijg Clomid 50 tabletten van dag 3-7 en pregnyl voor de eisprong. 1e fm op dag 10 en dan maar hopen dat het resultaat van het semen wat beter is! Nu eerst komend weekend op vakantie en helaas een ronde overslaan. Aan de andere kant wel fijn om het even te laten bezinken allemaal...